مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =

کشک بز و گاومیش کشکینو | فروش کشک خالص

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیر این محصول لبنی بر بدن انسانتاثیر کشک بر بدن مادر و جنین آنتولید کشک بز و گاومیش کارخانه ای در کشکینوفروش عمده کشک بز و گاومیش کشکینو
  • کشک بز و گاومیش ممتاز محصولی جدید و با کیفیت از مجموعه ی بزرگ کشکینو است. این نمونه محصول با استفاده از بروز ترین دستگاه ها و مطابق روز تولید و به صورت عمده به منظور فروش راهی بازار می شود.

    این محصول یک ماده لبنی با خواصی بالاست که بهتر است از خواص آن آگاهی کامل داشته باشیم. بدون شک پس از دانستن خواص آن، هیچ وقت این محصول را از سبد غذایی خانوار خود حذف نخواهیم کرد.

    تاثیر این محصول لبنی بر بدن انسان

    این محصول لبنی یک معجزه گر لبنی است که حاوی مقادیر بالایی کلسیم، پروتئین و ویتامین است. شیر تشکیل دهنده کشک، طبیعتی سرد دارد و عده ای از این سردی کشک اذیت می شوند.

    کشک بز و گاومیش برخلاف سایر کشک ها گرم است. دلیل این امر نیز شیر بز است که در تهیه ی آن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با طمعی بی نظیر راهی بازار می شود.

    استفاده از کشک مرغوب برای کسانی که به شیر حساسیت دارند توصیه می شود. استفاده از دو تا سه عدد کشک در طول روز می تواند برای بدن ما کافی شود.

    کشک به دلیل کلسیم چند برابری خود، نسبت به سایر مواد لبنی، در استحکام استخوان و دندان تاثیر زیادی دارد. در کنار این امر با داشتن مقادیر بالایی از ویتامین و پروتئین تاثیرات عجیبی بر عضلات و کارکرد آن ها می گذارد.

    کشک صادراتی

    کشک بز و گاومیش و گاوی خالص ما دو نمونه از با کیفیت ترین کشک کارخانه ای ایران می باشند. ما در ادامه به تاثیر کشک خالص بدون نمک بر بدن مادر و جنین می پردازیم:

    تاثیر کشک بر بدن مادر و جنین آن

    1. کمک به کارکرد عضلات و پیشگیری از گرفتگی عضلات مادر در زمان بارداری
    2. کمک به تقویت عضلات قلب مادر و جنین
    3. پیشگیری از فشار خون بالا در زمان بارداری
    4. کمک به حفظ تناسب اندام و جلوگیری از اضافه وزن مفرط
    5. ایجاد سیری و تامین مواد مغزی لازم بدن
    6. تقویت استخوان مادر و رشد و نمو اسکلت جنین
    7. کمک به جذب مواد و تامین مواد مغزی مورد نیاز جنین
    8. و

    نکته: استفاده از نمونه بز و گاومیش بدون نمک، ترس از سردی کشک را برای مصرف کنندگان کشک کاهش می دهد.

    هشدار: مصرف بیش از اندازه این محصول لبنی مانند سایر مواد غذایی و خوراکی توصیه نمی شود.(روزی ۲ تا ۳ عدد)

    بهترین کشک

    تولید کشک بز و گاومیش کارخانه ای در کشکینو

    وقتی صحبت از کشک صادراتی کارخانه ای می شود ذهن ها به سمت تفاوت ترکیب و طمع آن با نمونه محلی کشیده می شود. به کسانی که به دنبال پاسخ این سوال ذهنی هستند، خواندن ادامه مطالب به شدت توصیه می شود.

    تولید نمونه بز و گاومیش کشکینو با روشی کاملا سنتی و با ترکیب محلی انجام می گیرد.  فرایند تولید آن به وسیله ی به روز ترین دستگاه ها و بدون دخالت دست انجام می شود. برای تولید این محصول ابتدا شیر بز و گاومیش تازه از استان چهارمحال و بختیاری تهیه می شود.

    برای تولید نمونه بز و گاومیش ابتدا شیر تازه را می جوشانند و پس از پاکسازی آن از آلودگی فرایند اصلی تولید را با استفاده از دستگاه های مکانیزه آغاز می کنند.

    در تهیه نمونه بز و گاومیش ما از هیچ ماده افزودنی نظیر نمک، آرد، نشاسته، جوهر لیمو و روغن آرزانیک استفاده نمی شود. نمونه تولید شده خالص بوده و حتی در طی تولید سرشیر و کره، شیر آن خارج نشده و کشک تولید شده کاملا طبیعی و محلی می باشد.

    کشک ارزان

    نحوه ی تولید این محصول کاملا هموژنیزه بوده و پس از تولید، برای اطمینان از سلامت محصول، آن را به مدت ۳ روز در سردخانه های کارخانه قرنطینه می شوند. ما پس از صحت سلامت محصول را راهی بازار فروش می کنیم.

    اگر نمونه بز و گاومیش مایع می خواهید کافی است کشک تهیه شده را در مخروط کن یا هم زن با آب ولرم به شکل مایع درآورید. افزودن نمک به نمونه مایع خود را فراموش نکنید.

    انواع بسته بندی کشک مجلسی بز و گاومیش

    1. ۲ تا ۵ کیلویی فله دیسی
    2. ۱ کیلویی بسته بندی
    3. ۵ کیلویی وکیوم
    4. ۲۵۰ گرمی بسته بندیکشک سنتی

    فروش عمده کشک بز و گاومیش کشکینو

    تمامی محصولات مجموعه بزرگ کشکینو از انواع قره قروت تا انواع کشک خالص و ناخالص ما، با قیمت درب کارخانه به فروش عمده می رسد. ارسال محصول از طریق باربری به سراسر ایران در حال انجام است.

    کشک بز و گاومیش ما یک فروش استثنایی دارد. این محصول بنا به  تقاضای بازار به صورت غیر عمده نیز از طریق پست، تیپاکس و باربری به مقصد مورد نظر ارسال می شود.

    صادرکنندگان جهت سفارش این محصول مجلسی و صادراتی با کیفیت کافی ست با مشاوران مجموعه تماس و اطلاعات مد نظر خود را از این طریق کسب نمایند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 13 + 5 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *