مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =

قره قروت سفید مایع قیمت عمده برای صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش قره قروت عمده کارخانه ایانواع قره قروت محلیخرید مستقیم قره قروت صادراتی از کارخانه
قره قروت سفید مایع
  • قره قروت سفید مایع قیمت عمده برای صادرات را می توانید از کشکینو بخواهید. لازم است بدانید که قره قروت ها محصولات لبنی تولید شده در داخل ایران است که سالیانه به صورت عمده به سایر کشورها صادر می شود. قره قروت های سفید مایع محصولاتی باکیفیت هستند که هم می توان از آن به عنوان تنقلات استفاده کرد و هم به جای آبلیمو در غذاها از آن استفاده نمود.
    قره قروت های مایع صادراتی در بسته بندی های بهداشتی و وکیوم شده قرار گرفته و آماده ارسال به هر نقطه از کشور می باشد.قره قروت سفید مایع

    فروش قره قروت عمده کارخانه ای

    امروزه قره قروت ها در کارخانجات و در حجم های بالا تولید می شوند. کشکینو یکی از شرکت هایی است که بهترین و مرغوب ترین قره قروت ها را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. قره قروت های موجود در این شرکت زیر نظر وزارت بهداشت تولید شده و مهر وزرات بهداشت را می توانید بر روی تمامی محصولات این شرکت مشاهده کنید. این قره قروت ها پس از تولید در بسته بندی های مخصوص و در حجم های مشخص قرار گرفته و روانه بازار می شود.قره قروت سفید مایع

    انواع قره قروت محلی

    نحوه تهیه قره قروت های محلی به یک صورت بوده و همه آن ها از شیر تهیه شده اند ولی شیرهای به کار رفته در تولید قره قروت ها با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل انواع قره قروت ها را می توان به چهار دسته قره قروت گاوی، قره قروت گوسفندی، قره قروت میش و قره قروت شتر تقسیم بندی کرد.

    این قره قروت ها به هنگام تولید کامل جوشانده شده و تمامی میکروب ها و باکتری های مضر آن از بین می رود و به صورت کاملا بهداشتی و سالم به دست مشتری می رسد.

    خرید مستقیم قره قروت صادراتی از کارخانه

    قره قروت های صادراتی یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین قره قروت های تولیدی می باشد. قره قروت های صادراتی در حجم های بالا تولید شده و به صورت عمده در به فروش می رسد.
    قره قروت های صادراتی به صورت کاملا بهداشتی و پلمپ شده بسته بندی می شوند تا در مراحل ارسال آسیبی نبینند. خرید مستقیم قره قروت صادراتی از کارخانه باعث کاهش هزینه این محصول می شود و شما می توانید از این طریق محصولات موجود در کشکینو را خریداری کنید. جهت خرید و اطلاع از شرایط و قیمت های قره قروت های کشکینو با ما تماس حاصل نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 − 6 =
    18

    18 پاسخ به “قره قروت سفید مایع قیمت عمده برای صادرات”

    1. سلام
      ماندگاری این محصول چه مدت هست؟
      آیا شرایط خاصی برای انبارداری نیاز داره؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *