مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

صادرات کشک نرم قیفی وکیوم شده ۲۵۰ گرم

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده کشک قیفیانواع محصولات کشک نرم قیفی قیطرانکشک نرمکشک های قیطران نحوه خرید کشک ۲۵۰ گرم
کشک نرم
  • صادرات کشک نرم قیفی وکیوم شده ۲۵۰ گرم با رعایت استانداردها و مسائل بهداشتی صورت می گیرد. کشک های نرم قیفی کشک هایی هستند که مقداری از رطوبت در آن وجود دارد و درون قالب های قیف مانند قرار می گیرند. این کشک ها به صورت کارخانه ای تولید شده و دارای ابعاد و اندازه های یکسانی می باشند.
    این کشک ها در بسته بندی های ۲۵۰ گرمی و به صورت وکیوم شده وارد بازار می شود و به دلیل عدم وجود هوا در بسته بندی، ماندگاری بیشتری دارد.کشک نرم

    فروش عمده کشک قیفی

    کشک های قیفی در کارخانجات و در قالب های قیف مانند به صورت عمده تولید می شود تا بتواند نیاز مصرف کنندگان را تامین کند. این کشک ها طعمی عالی داشته و در بسته بندی های بهداشتی قرار دارد. این کشک ها به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. فروش عمده کشک قیفی تاثیر زیادی بر روی کاهش قیمت آن داشته و این روش خرید بسیار مقرون به صرفه می باشد. جهت سفارش کشک های قیفی با ما تماس بگیرید.

    انواع محصولات کشک نرم قیفی قیطرانکشک نرم

    کشک های قیطران یکی از بهترین و مرغوب ترین کشک های موجود در بازار می باشد. این کشک ها بسیار خالص بوده و در مصرف آن تنها شیر به کار رفته است.
    کشک های قیطران ارزش غذایی فوق العاده بالایی داشته و مصرف تنها یک عدد کشک نرم قیفی قیطران می تواند درصد بالایی از پروتئین و کلسیم مورد نیاز بدن شما را تامین کند. کشک های نرم قیفی قیطران در بسته بندی های وکیوم شده و به صورت بهداشتی به بازار عرضه شده و بسیار مورد استقبال علاقه مندان به محصولات لبنی قرار گرفته است.

    کشک های قیطران

    کشک های قیطران در دو نوع کاملا خالص و خالص ۸۰ درصد به بازار عرضه می شود. کشک های قیطران خالص به صورت خالص از شیر باکیفیت گرفته شده و هیچ گونه افزودنی ای به آن اضافه نشده است. کشک های خالص ۸۰ درصد قیطران را ۸۰ درصد شیر و ۲۰ درصد دیگر را آرد گندم و نشاسته تشکیل داده است.کشک نرم
    این کشک ها خاصیت بسیار زیادی داشته و قیمت نسبتا بالاتری دارد. شما یک عدد از کشک های قیطران را می توانید جایگزین سایر کشک ها کنید زیرا خلوص این کشک ها به قدری بالاست که می تواند به سرعت و تنها با مصرف یک عدد از این کشک ها نیاز بدن شما را تامین کند.

    نحوه خرید کشک ۲۵۰ گرم

    کشک های ۲۵۰ گرمی به دو روش جزئی و عمده قابل خرید است. خرید عمده کشک ها قیمت آن را کاهش داده و به صرفه تر می باشد. برای خرید کشک های ۲۵۰ گرمی می توانید به دو شیوه عمل کنید. در روش اول وارد سایت کشکینو شده و پس از انتخاب نوع کشک، مقدار آن را مشخص کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در روش دوم می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 7 − 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *