مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =

قیمت کشک مایع ارزان مارک قیطران

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید کشک مایعانواع کشک پاستوریزهفروش کشک مایع
قیمت کشک مایع
  • قیمت کشک مایع بسته به کیفت آن متغیر است. قیطران یکی از بهترین کشک های تولید شده را به خود اختصاص داده است. این کشک های قیطران از بهترین مواد درجه یک در هنگام تولید استفاده می شوند. کیفیت این محصول بسیار بالا می باشد. هزینه آن نیز به نسبت کیفیت پایین تر است.

    کشک های مایع قیطران برای تمامی سنین خصوصا بزرگسالان و کودکان گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. قیمت کشک مایع ارزان مارک قیطران در فروشگاه کشکینو با بهترین قیمت قرار گرفته است. خریداران عزیز می توانند با مراجعه به سایت کشکینو میزان سفارش خود را ثبت کند. جهت استعلام مناسب ترین قیمت کشک مایع ارزان قیمت با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل نمایید.

    قیمت کشک مایع

    فواید کشک مایع

    کشک مایع ارزان قیطران نمونه کاملی از مواد غذایی مورد نیاز بدن است. این کشک، از کشک خشک محلی گوسفندی از بهترین کشک های ایران در مناطق غرب کشور تولید می شود. کشک مایع قیطران به دلیل دارا بودن تمامی استاندار های بهداشتی و همچنین سیب سلامت مورد نظر همه قشری از جامعه می باشد.

    قیمت کشک مایع ما را نیز در مقایسه با نمونه های مشابه در نظر داشته باشید. فواید این کشک، کلسیم بالا آن است. مهمترین نیاز بدن به کلسیم و پروتئین می باشد که کشک مایع این خصوصیات را دارا می باشد.

    علاوه بر این کشک مایع به راحتی در غذا حل شده و می توان آن را به صورت یک قاشق در یک لیوان آب مخلوط نموده و به صورت یک نوشیدنی در روز استفاده کرد.

    انواع کشک پاستوریزه

    قیمت کشک مایع متناسب با وزن آن اعلام می گردد. کشک سنتی ما در وزن های گوناگون و متناسب با نیاز مصرف کننده عرضه می گردد. انواع کشک پاستوریزه کشکینو بدین شرح است:

    1. سنتی پاکتی ۴۵۰ گرمی( خانوار کم جمعت)
    2. پاکتی سنتی ۹۰۰ گرمی( خانوار پر جمعیت)
    3. سنتی پاکتی ۶ و ۱۰ کیلویی( رستوران ها، غذا پزی ها و …)
    4. شیشه ای ۲۵۰ گرمی
    5. کشک شیشه ای ۵۰۰ گزمی
    6. شیشه ای ۶۸۰ گرمیقیمت کشک مایع

    در تولید کشک مایع ما از کمترین میزان نمک استفاده می شود. میزان نمک این کشک ها به ۲ درصد نمی رسد. می توان گفت کشک های نمک این کشک ها همان نمک کشک محلی است که در تولید مورد استفاده قرار می گیرد. در اعلام قیمت کشک مایع نیز نهایت تخفیفات لحاظ می گردد.

    در کنار کشک مایع انواع قره قروت مایع و چامد ارگانیک به همراه انواع کشک خشک نیز از دیگر تولیدات مخموعه ما می باشد.

    فروش کشک مایع

    کشکینو به عنوان بزرگترین مرکز پخش و انواع کشک پاستوریزه توانسته است این مهم را برای فروش عمده به سراسر مشتریان سطح کشور و همچنین صادراتی معرفی نماید. مجموعه ما تلاش نموده تا فروش کشک مایع را برای مشتریان خود راحتر تر نماید. برای فروش کشک مایع بهتر است با این مجموعه تماس گرفته و بهترین راهکار و خرید به صرفه را تجربه نمائید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 7 − 5 =
    9

    9 پاسخ به “قیمت کشک مایع ارزان مارک قیطران”

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *