مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =

پخش انبوه قره قروت ارزان بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

 قره‌ قروت کارخانه‌ ای ارزانانواع قره قروت خالصانواع قره‌ قروت خالص ما بدین شرح است:قره‌ قروت سفید کارخانه‌ ایقره‌ قروت سفید تولید شده از آب پنیر،  آب آشامیدنی تصفیه‌ شده، نمک طعام و اسید سیتریک در مجموعه ی کشکینو با حجمی بالا تولید می‌ گردد. قره‌ قروت سفید در بسته‌ بندی‌های متنوع با وزن‌ های گوناگون متناسب با سلیقه مصرف‌ کنندگان به بازار عرضه شده‌ است. در ادامه به انواع گوناگون قره‌ قروت سفید کارخانه‌ ای خود اشاره می‌ کنیم:کارخانه تولید کننده قره‌ قروت سفید ما علاوه‌ بر پخش انبوه قره‌ قروت ارزان بسته‌ بندی، اقدام به تولید انواع آلوچه، لواشک، ترشک و دسر های فله و بسته‌ بندی نموده‌ است. در ادامه مطلب به برخی از پرطرفدار ترین تولیدات این کارخانه که با فروش بالایی در بازار داخلی و خارجی رو به‌ رو شده‌ است اشاره می‌ کنیم:انواع آلوچه و لواشکپخش انبوه قره‌ قروت ایرانی در جهانپخش انبوه قره‌ قروت ارزان به‌ صورت عمده
قره قروت پذیرایی
  • پخش انبوه قره قروت توسط مجموعه بزرگ کشکینو در بازار کشک و قره‌ قروت ایران در حال انجام است. فروش انواع تلف کارخانه‌ ای با قیمت بسیار ارزان موجب شده تا خریداران، خریدی به‌ صرفه و مطمئن را تجربه کنند. مجموعه بزرگ ما تولید و توزیع‌ کننده انواع قارای کارخانه‌ ای خالص و ناخالص در بسته‌ بندی، طعم و طرح‌های گوناگون می‌ باشد.

    این مجموعه اقدام به تولید قره‌ قروت فله ویژه کارخانه‌ ها و کارگاه‌ های تولیدی نیز کرده‌ است. در این مقاله ما به معرفی انواع قره‌ قروت ارزان بسته‌ بندی ویژه صادرات می‌ پردازیم.

     قره‌ قروت کارخانه‌ ای ارزان

    پخش انبوه قره‌ قروت کارخانه‌ ای و ورود کارخانه‌ ها به عرصه تولید و توزیع قره‌ قروت، این محصول محبوب ایرانی، به‌ منظور صادرات راهی بسیاری از کشور ها شده‌ است. وقتی سخن از صادرات به میان می‌ آید، بدون‌ شک کیفیت و رعایت تمام استاندارد های جهانی در تولید حرف اول را می‌ زند.

    تأییدیه گرفتن از کشور های دیگر برای صادرات محصول گواه کیفیت و سلامت محصولات می‌ باشد. مجموعه بزرگ کشکینو، با در اختیار داشتن مجهز ترین کارخانجات اقدام به تولید قره‌ قروت خالص ایرانی در کنار قره‌ قروت سفید ناخالص نموده‌ است. این دو نمونه قره‌ قروت به‌ صورت عمده وارد بازار های داخلی و خارجی می‌ گردد. 

    قره‌ قروت خالص ما به‌ منظور استفاده در صنایع و کارخانه‌ های تولیدی به‌ عنوان مواد اولیه نیز کاربرد دارد. برای آشنایی بیشتر با محصولات کشکینو ادامه مطلب را از دست ندهید.

    قره قروت ارزان

    انواع قره قروت خالص

    پخش انبوه قره‌ قروت خالص تولید شده‌ است از آب پنیر و بدون نمک به دو صورت فله و بسته‌ بندی در کارخانه تولید کننده این محصول در کشکینو انجام می‌ گیرد. برای آشنایی با انواع قره‌ قروت خالص بدون نمک کشکینو برای مصرف تنقلاتی و غذایی گرفته تا استفاده در کارخانه‌ های تولید کننده لبنیات، سس، لواشک، کشک دورنگ، کارگاه‌ های قالی‌بافی و غیره در بسته‌ بندی‌های گوناگون تولید می‌ گردد.

    انواع قره‌ قروت خالص ما بدین شرح است:

    ۱. قره‌ قروت کیسه‌ ای فله‌ ۲۵ کیلویی

    ۲. قره‌ قروت شمشی یا کیلویی فله

    ۳. قره‌ قروت پذیرایی تک‌نفره

    ۴. قره‌ قروت تخته‌ ای ۱۸۰ گرمی

    ۵. قره‌ قروت تخته‌ ای ۹۰ گرمی

    ۶. قره‌ قروت تخته‌ ای ۴۵ گرمی

    ۷. قره‌ قروت نوشابه‌ ای

    ۸. قره‌ قروت بانکه ای

    ۹. و …

    انواع قره‌ قروت خالص بدون نمک ما در دو رنگ تیره قهوه‌ ای‌ رنگ و روشن عسلی روانه بازار می‌ گردد. کارخانه تولیدکننده این قره‌ قروت ها بسته به میزان جوش آب پنیر تشکیل دهنده این قره‌ قروت اقدام به تولید این قارا ها با دو رنگ روشن و تیره نموده‌ است.

    قره قروت عمده

    قره‌ قروت سفید کارخانه‌ ای

    پخش انبوه قره‌ قروت سفید عمدتاً به‌ منظور مصرف تنقلاتی و چاشنی غذایی انجام می‌ گیرد. این قره‌ قروت که به کشک قره‌ قروت نیز شهرت دارد، یکی از مهم ترین چاشنی‌ های غذایی و طعم‌ دهنده های عالی غذا در رستوران‌ ها، غذا پذیری‌ ها، هیئت‌ های مذهبی و حتی غذا های خانگی به شمار می آید.

    قره‌ قروت سفید تولید شده از آب پنیر،  آب آشامیدنی تصفیه‌ شده، نمک طعام و اسید سیتریک در مجموعه ی کشکینو با حجمی بالا تولید می‌ گردد. قره‌ قروت سفید در بسته‌ بندی‌های متنوع با وزن‌ های گوناگون متناسب با سلیقه مصرف‌ کنندگان به بازار عرضه شده‌ است. در ادامه به انواع گوناگون قره‌ قروت سفید کارخانه‌ ای خود اشاره می‌ کنیم:

    ۱. قره‌ قروت سفید سطلی فله ۱۰ کیلویی

    ۲. قره‌ قروت ظرفی ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۳. قره‌ قروت لیوانی ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۴. قره‌ قروت ساشه

    ۵. قره‌ قروت سسی

    ۶. قره‌ قروت نوشابه‌ ای

    ۷. قره‌ قروت پذیرایی سفید

    ۸. و …

    کارخانه تولید کننده قره‌ قروت سفید ما علاوه‌ بر پخش انبوه قره‌ قروت ارزان بسته‌ بندی، اقدام به تولید انواع آلوچه، لواشک، ترشک و دسر های فله و بسته‌ بندی نموده‌ است. در ادامه مطلب به برخی از پرطرفدار ترین تولیدات این کارخانه که با فروش بالایی در بازار داخلی و خارجی رو به‌ رو شده‌ است اشاره می‌ کنیم:

    قره قروت کارخانه ای

    انواع آلوچه و لواشک

    ۱. آلوچه سرنگی ۲۴ و ۵۰ گرمی

    ۲. آلوچه نوشابه‌ ای

    ۳. آلوچه وکیوم هسته‌ دار و بدون هسته در وزن‌ های گوناگون

    ۴. تمرهندی لیوانی در دو وزن ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۵. تمرهندی ظرفی در دو وزن ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۶. تمرهندی سسی

    ۷. تمرهندی فله

    ۸. دسر سیب ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۹. انواع میوه‌ های فرآوری شده

    ۱۰. دسر سیب فله

    ۱۱. انار دانه سطلی فله

    ۱۲. دسر آلو جنگی فله

    ۱۳. انواع لواشک فله

    ۱۴. لواشک پذیرایی لوله‌ ای

    ۱۵. لواشک برگی

    ۱۶. لواشک آلو و انار

    ۱۷. و

    پخش انبوه قره‌ قروت و ترشک و لواشک را از مجموعه کشکینو بخواهید. این مجموعه به‌ عنوان پخش‌ کننده اصلی انواع کشک کارخانه‌ ای به دو صورت خالص و ناخالص نیز فعالیت می‌کند.

    پخش انبوه قره‌ قروت ایرانی در جهان

    تولید کنندگان تمامی محصولات برای معرفی بهتر و فروش بالاتر تولیدات خود راه‌ های گوناگونی را برای عرضه محصولات به مشتریان در نظر می‌ گیرند. فروش از طریق فروشگاه‌ های سطح شهر، فروش از طریق نمایندگی‌ ها، فروش‌ های خرد اینترنتی و نمون ه‌های دیگری که هر کارخانه برای فروش محصول خود در نظر دارد.

    مجموعه بزرگ ما در کنار عرضه محصولات به مغازه‌ های سطح شهر، اعطای نمایندگی به برخی از تولیدات خود در استان‌ های گوناگون، اقدام به فروش از طریق سایت های مستقیم با قیمت درب کارخانه نموده‌ است. پخش انبوه قره قروت و کشک از طریق سایت‌ های معتبر مزایا و فواید بسیاری دارد در ادامه مطلب به برخی از این فواید و مزایا اشاره می‌ کنیم.

    ۱. قیمتی ارزان‌ تر از سطح بازار

    ۲. حذف دست واسطه

    ۳. قیمت درب کارخانه

    ۴. امکان دسترسی به بهترین محصولات از اقصی نقاط ایران و جهان

    ۵. معرفی بهتر محصول

    ۶. افزایش صادرات

    ۷. شناساندن محصول به بازار های خارجی

    ۸. تنوع بالا تر نسبت‌ به فروشگاه‌ ها

    ۹. امکان تولید محصول درخواستی برای خریداران عمده

    ۱۰. امکان تولید حجم بالای محصولات تا تناژ برای خریداران

    ۱۱. صرف زمان و هزینه کمتر

    ۱۲. انتقال راحت از طریق باربری

    ۱۳. خریدی مطمئن و آسان

    ۱۴. و

    قره قروت فله

    پخش انبوه قره‌ قروت ارزان به‌ صورت عمده

    سایت‌ های مستقیم عرضه محصولات که توسط کارخانه‌ های مختلف ایجاد می‌ شود، عموماً اقدام به فروش عمده تولیدات می‌ نمایند. این فروش عمده موجب کاهش قیمت تا حد امکان می‌ شود. علاوه‌ بر قیمت درب کارخانه یکی دیگر از مزایای فروش عمده این است که امکان یک سرمایه‌ گذاری مطمئن را برای خریداران و تاجران و صادر کنندگان فراهم کرده‌ است.

    یکی دیگر از مزایای پخش انبوه قره قروت از درب کارخانه را می‌ توان تولید به‌ روز و عمر طولانی‌ تر محصولات به حساب آورد. از این‌ رو خریداران عمده انواعکشک و قره‌ قروت کارخانه‌ ای می‌ توانند جهت ثبت آشنایی با محصولات ما، یافتن پاسخ سوالات خود و …با مشاوران مجموعه کشکینو تماس گرفته و پس‌ از کسب اطلاعات لازم در صورت تمایل و توافق اقدام به خرید نمایند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 + 5 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *