مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =

فروش عمده کشک | انواع کشک + تصاویر

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کشک ارزان تنقلاتی کدامند؟مرکز فروش عمده کشک ارزان نشاسته‌ ای مشهدآیا کشور های اصلی هدف صادرات کشک ارزان را می شناسید؟فروش عمده کشک در انواع مختلف
انواع کشک
  • فروش عمده کشک ارزان به کاهش قیمت آن کمک بالایی مجموعه کشکینو سال‌ ها است که در عرصه تولید و توزیع انواع قره‌ قروت و کشک کارخانه‌ ای در ایران فعالیت می‌ کند. این مجموعه به‌ عنوان یک تولید کننده انواع تولیدات خود را به‌ صورت مستقیم به دست خریداران حقیقی این محصولات می‌ رساند.

    همچنین مجموعه ما طی سال‌ ها تلاش توانسته کشک و  انواع قره‌ قروت ایرانی را به‌ عنوان یک محصول باکیفیت راهی کشور های دیگر کند. کیفیت بالای محصولات ما از این دو محصول ایرانی در انواع شکل و ترکیب و بسته‌ بندی گوناگون، یک محصول صادراتی ساخته است.

    هدف ما از راه‌ اندازی سایت‌ های مستقیم فروش و معرفی انواع گوناگون محصولات مجموعه خود می‌باشد. از این‌ رو در ادامه این مطلب به انواع کشک ارزان تنقلاتی و نحوه تولید آن و کشور های هدف صادراتی این محصول اشاره می‌ کنیم.

    فروش عمده کشک

    انواع کشک ارزان تنقلاتی کدامند؟

    استان خراسان به‌ عنوان قطب تولید کننده انواع کشک تنقلاتی در ایران شناخته می‌ شود.مرکز پخش انبوه کشک ارزان تنقلاتی ما نیز در این استان فعالیت خود را آغاز کرده‌ است و تولیدات کارخانه‌ ای را پس‌ از تولید بلا فاصله در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد.

    این اقدام سبب می شود تا علاوه‌بر محصول باکیفیت، محصولی تازه با طول عمر بیشتری را در اختیار خریداران قرار گیرد. شهر های دیگری در کشور عزیز مان ایران نیز اقدام به تولید این کشک ها نموده‌اند. اما برخی از این نمونه کشک ها تنها در استان خراسان تولید می‌ گردد.

    برای آشنایی بیشتر با انواع کشک تنقلاتی مشهد به انواع نمونه های آن‌ اشاره می‌ کنیم:

    کشک صادراتی

    ۱. کشک نرم گرد ساده

    ۲. کشک نرم گرد دورنگ

    ۳. کشک نرم مشتی یا انگشتی

    ۴. کشک نرم تخته‌ ای پنیری

    ۵. کشک نرم دو سرپیچ یا فرفر ای

    ۶. کشک نرم فرفره ای دورنگ

    ۷. کشک نرم رشته‌ ای ساده

    ۸. کشک نرم رشته‌ ای قره‌ قروتی

    ۹. کشک نرم رشته‌ ای زیر

    این مجموعه در راستای تکمیل تولیدات خود کشک قیفی طرح خامه یا سنتی، کشک قیفی ساده و کشک مثلثی را نیز در میان تولیدات خود گنجانده است. که این ۳ نمونه کشک را می‌توان از کشک های مرغوب اصفهان به حساب آورد.

    کشک ارزان

    مرکز فروش عمده کشک ارزان نشاسته‌ ای مشهد

    برای شناخت بیشتر کیفیت محصولاتمان در این مقاله اقدام به بیان نحوه تولید این کشک ‌ها و ترکیب سازنده آن‌ ها در کارخانه تولید کننده می‌ پردازیم. لازم به ذکر است که بگویم ترکیبات سازنده این کشک ها با هم متفاوت است این تفاوت از میزان ناخالصی نشاسته و آرد گرفته تا میزان نمک و قره آن ها متغیر است.

    مرکز پخش انبوه کشک ما، کشک های تنقلاتی را از ترکیب ماست، پودر آب پنیر، نشاسته، نمک طعام و قره‌ قروت تولید می‌شود. لازم به ذکر است بگوییم که هر چه میزان خلوص این کشک بیشتر باشد رنگ آن‌ ها تیره‌ تر است. سفیدی کشک ها نشانه ی  نشاسته و یا آردی است که در آن استفاده می‌ گردد.

    برای تولید این کشک ها ابتدا پس‌ از ترکیب متناسب مواد اولیه مرغوب در کارخانه تولیدکننده ما، مواد را توسط دستگاه‌ های به‌ روز و متناسب با شابلن هایی که از قبل تهیه شده به ابعاد و اشکال گوناگون تولید می‌ کنند. پس‌از تولید کشک، آن را به مدت‌ زمان لازم در دستگاه‌ های ویژه قرار می‌دهند تا آب کشک ها به حد نیاز از آن‌ها خارج شود.

    نکته: باقی ماندن آب کشک در کشک و عدم درست خشک شدن آن موجب کپک کشک و پایین آمدن ماندگاری و کیفیت آن می‌ شود.

    پس‌ از فروش عمده کشک ها توسط مرکز پخش انبوه کشک ما، به بازار به‌ منظور فروش و یا صادرات امکان دارد این محصولات به مدت‌ زمان چند هفته یا حتی چند ماه در مغازه یا در مسیر حمل به کشور مقصد بماند. از این رو تولید به‌ روز کشک توسط مجموعه ما موجب می‌ شود که تا هنگام فروش و یا رسیدن بار به مقصد این کشک ها همچنان قابل‌ استفاده بوده و به بیش‌ از حد خشک نباشند و کیفیت‌ شان حفظ گردد.

    آیا کشور های اصلی هدف صادرات کشک ارزان را می شناسید؟

    مرکز پخش انبوه کشک ارزان ما توانسته محصولات خود را به‌ صورت انبوه و با حجم تناژ به کشور های دیگر صادر نماید. هدف اصلی صادراتی این کشک ‌ها را کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس نظیر عمان، قطر، امارات و کشور هایی نظیر افغانستان، پاکستان، عراق و … تشکیل می‌ دهند.

    مجموعه ما توانسته این کشک ها را با حجمی کمتر روانه کشور های اروپایی نیز بنماید. ما در راستای افزایش بازار صادراتی خود اقدام به‌ راه‌ اندازی سایت انگلیسی‌ زبان کرده ایم. این مجموعه برای بدست آوردن بازار کشور های اروپایی و آمریکایی کشک خالص بدون نمک و کشک ۲۰ درصد آرد را تولید کرده‌ است. این دو نمونه کشک با حجم بالا راهی کشور های اروپایی و آمریکا می‌ گردد.

    فروش عمده کشک در انواع مختلف

    کشک بسته بندی

    نحوه فروش سایت‌ های مستقیم کشکینو، بدین شرح است:

    ۱‌. فروش از پنج کارتن تا تناژ بالا

    ۲. قیمت درب کارخانه

    ۳. فروش اینترنتی و غیر حضوری

    ۴. عرضه به سراسر ایران و جهان

    ۵‌. ارسال بار از طریق باربری به تمامی نقاط ایران

    ۶. ثبت سفارش پس‌از انجام واریزی

    ۷. پشتیبانی از زمان تماس تا تحویل بار توسط مشاوران مجموعه کشکینو

    ۸. و …

    خریداران عمده، بنکداران و صادر کنندگان با شماره‌ گیری شماره‌ های مرتبط به این مجموعه که در سایت‌ ها ثبت گردیده‌ است می‌ توانند ضمن یافتن پاسخ سوالات خود اقدام به خرید و ثبت سفارش محصولات ما نمایند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 + 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *