مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

صادرات قره‌ قروت پذیرایی -قره لیوانی + نحوه فروش عمده صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

صادرات قره‌ قروت پذیرایی و فلهقره‌ قروت فله و بسته‌ بندی خالصقره‌ قروت سفید کارخانه‌ ای انواع قره‌ قروت سفیدفواید و کاربرد های عجیب تلففروش و صادرات قره‌ قروت به‌ صورت عمده
صادرات قره‌ قروت پذیرایی
  • صادرات قره‌ قروت پذیرایی به‌ عنوان یک نمونه از پرفروش‌ ترین های انواع قره کارخونه‌ ای به‌ صورت عمده در حال انجام است. قره‌ قروت پذیرایی معروف به قره‌ قروت لقمه‌ای طرفداران بسیاری را در سراسر ایران و جهان دارد.

    مجموعه بزرگ کشکینو، با در اختیار داشتن کارخانه هایی مجهز اقدام به تولید و توزیع عمده انواع قره‌قروت کارخانه‌ای در ایران و سراسر جهان نموده است. در ادامه این مقاله با محصولات کشکینو بیشتر آشنا می‌شوید.

    صادرات قره‌ قروت پذیرایی و فله

    قره‌ قروت یک محصول لبنی به حساب می‌آید. این محصول ترش مزه عموماً از آب پنیر، دوغ و آب ماست تولید می شود. کارخانجات با ورود به عرصه تولید، انواع قره‌قروت ترش را از آب پنیر تولید می کنند. با ورود کارخانه ها به عرصه تولید قره‌قروت، این محصول سنتی ایرانی توانسته راهی بازارهای خارجی شود.

    از این‌ رو کارخانه ها با ایجاد تنوع در بسته بندی طعم و رنگ قره قروت در تلاشند تا بازار گسترده تری برای صادرات قره قروت در خارج از ایران به دست آورند. کشکینو نیز انواع قره قروت خالص سنتی و قره قروت ناخالص سفید را با تنوعی کم نظیر،در سبد تولیدی خود گنجانده است.

    صادرات قره‌ قروت پذیرایی

    قره‌ قروت فله و بسته‌ بندی خالص

    صادرات قره قروت باکیفیت کشکینو با حجم بالا انجام می گیرد. در تولید انواع قره قروت خالص تنها از آب پنیر استفاده می شود. تولید کنندگان این قره قروت به این محصول نمک نیز اضافه نمی‌کنند و این امر موجب شده تا مزه ترشی بر این قره قروت غالب گردد. قره قروت خالص به دو صورت فله و بسته بندی روانه بازار می‌شود. حفظ خلوص در این قره قروت سبب شده تا قره قروت فله ی خالص کشکینو عمدتاً برای مصارف صنعتی، کارخانه ای و تولیدی مورد استفاده قرار بگیرد. قره قروت بسته بندی ما نیز به صورت گسترده علاوه بر بازار داخلی، به بازار های جهانی نیز صادر می شود.

    صادرات قره‌قروت خالص به‌منظور صنایع تولیدی به کشورهایی نظیر پاکستان و افغانستان نیز به‌ صورت فله انجام می‌ پذیرد. در ادامه با انواع قره‌قروت خالص آشنا می‌شویم.

    ۱. قره‌ قروت شمشی یا کیلویی فله

    ۲. قره‌ قروت کیسه‌ای فله

    ۳. قره‌ قروت نوشابه‌ای

    ۴. قره‌ قروت پذیرایی

    ۵. قره‌ قروت تخته‌ای ۱۸۰ گرمی

    ۶. قره‌ قروت تخته‌ای ۹۰ گرمی

    ۷. قره‌ قروت تخته‌ای ۴۵ گرمی

    ۸. و …

    صادرات قره‌ قروت پذیرایی خالص ما عموماً به کشور های آمریکا، اروپا و کشور های همسایه در حال انجام است. این قره‌ قروت ها با دو رنگ عسلی و قهوه‌ ای وارد بازار می‌ شوند.

    صادرات قره‌ قروت پذیرایی

    قره‌ قروت سفید کارخانه‌ ای

    در ترکیب قره‌ قروت سفید یا همان قره‌ قروت ناخالص کارخانه‌ ای از آب پنیر، نمک، آب آشامیدنی، نمک تصفیه‌ شده و اسید سیتریک استفاده می‌ شود. این قره‌ قروت به دلیل وجود ناخالصی در ترکیبش برای صنایع قابل‌ استفاده نمی‌باشد و فقط جنبه خوراکی دارد.

    به دلیل تقاضای بالای رستوران‌ ها غذا پزی ها و هیئت‌ های مذهبی تولید کنندگان قره‌ قروت سفید این قره را نیز به‌ صورت فله و بسته‌ بندی وارد بازار کرده‌ اند.

    انواع قره‌ قروت سفید

    ۱. قره‌ قروت سطلی ۱۰ کیلویی

    ۲. قره‌ قروت سفید پذیرایی

    ۳. قره‌ قروت سفید ظرفی ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۴. قره‌ قروت لیوانی ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۵. قره‌ قروت ساشه

    ۶. قره‌ قروت نوشابه‌ای سفید

    ۷. قره‌ قروت سسی

    ۸. آلوچه سرنگی

    ۹. آلوچه نوشابه‌ ای

    ۱۰. تمر هندی سسی

    ۱۱. لواشک پذیرائی

    ۱۲. لواشک فله

    ۱۳. انواع فرآورده‌ های آلوچه

    ۱۴. دسر زردآلو فله

    ۱۵. انار دانه سطلی

    ۱۶. و…

    صادرات قره قروت سفید، به دلیل تنوع در بسته‌ بندی به‌صورت عمده به سایر کشور ها در حال انجام است. صادر کنندگان قره‌ قروت های ما این محصول را به‌ صورت تناژ و با حجم بالا به سایر کشور ها ارسال می‌کنند.

    فواید و کاربرد های عجیب تلف

    قره‌ قروت را در مناطق مختلف ایران با نام‌های گوناگون می شناسند. کرمانی‌ ها به آن تلف، آذری‌ ها به آن قره‌ قروت، چهارمحالی ها به آن قره و اصفهانی‌ ها به آن قارا می‌ گويند.

    این محصول ترش و سنتی ایران دارای کاربرد ها و فواید بسیاری می‌باشد. صادرات قره قروت خالص به صورت تناژ انجام می گیرد. قره خالص را عموماً در تولید بسیاری از مواد خوراکی استفاده می‌کنند.

    صادرات قره‌ قروت پذیرایی

    ۱. استفاده در تهیه لواشک

    ۲. استفاده در تولید سس

    ۳. استفاده در تولید لبنیات و بستنی قره‌قروتی

    ۴. قابل‌استفاده در کارگاه‌های رنگرزی برای تثبیت رنگ قرمز طبیعی

    ۵. قابل‌استفاده در تولید کشک دورنگ

    ۶. و …

    موارد ذکرشده تنها تعدادی از کاربردهای قره‌ قروت خالص بدون نمک کشکینو می‌باشد.

    اما قره‌ قروت بر خلاف تصور بسیاری از مردم فوایدی عجیب در خود پنهان دارد. در ادامه به چند نمونه از فواید عجیب قره‌ قروت اشاره می‌ کنیم:

    ۱. پاکسازی کننده قوی بدن به دلیل داشتن مواد آلی

    ۲. پاکسازی دستگاه گوارش به‌ ویژه روده بزرگ

    ۳. از بین‌ برنده و کم‌ رنگ کننده کک و لک‌ های پوستی

    ۴. جوان‌ سازی و پاکسازی پوست

    ۵. کمک به تناسب اندام و لاغری

    ۶. کنترل فشار خون درمان ریزش مو و شوره سر

    ۷. و …

    هشدار : استفاده بیش‌ از حد و نادرست از قره‌ قروت صادراتی و با کیفیت هم می‌تواند مانند بسیاری از مواد خوراکی دیگر نتیجه‌ای عکس داشته باشد.

    فروش و صادرات قره‌ قروت به‌ صورت عمده

    کشکینو، با داشتن کارخانه‌ های بزرگ و مجهز قادر می‌باشد که انواع کشک و قره‌ قروت کارخانه‌ای را با حجمی بالا تولید و روانه بازار کند. مجموعه ما برای کنترل قیمت محصولات خود دست به فروش اینترنتی به‌ صورت عمده و با قیمت درب کارخانه زده‌ است.

    خریداران می‌ توانند با خرید اینترنتی محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب‌ تر نسبت از سطح بازار تهیه نمایند. فروش قره‌ قروت با روش اینترنتی نیز موجب افزایش صادرات قره قروت ایرانی شده است. چرا که با فروش اینترنتی خریداران از سراسر جهان می‌ توانند با محصولات ما آشنا و سپس سفارش خود را ثبت نمایند.

    صادرات انواع تلف کشکینو با ارزآوری بالایی همراه بوده و علاوه‌بر ارزآوری موجب اشتغال زایی نیز شده‌ است. متقاضیان محصولات ما تنها با شماره‌گیری شماره ثبت‌ شده در این سایت می‌ توانند ضمن بدست آوردن اطلاعات لازم در مورد محصولات ما،در صورت تمایل خرید خود را انجام دهند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 + 3 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *