مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =

خرید آنلاین کشک مایع کشکینو

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع محصولات در مجموعه ی کشکینوآشنایی با کشک های ماامکان خرید آنلاین کشک با ارسال به سراسر ایرانخرید اینترنتی کشک و فروش عمده کشک های کشکینو
خرید آنلاین کشک
  • خرید آنلاین کشک به مراتب قیمت این محصول پر تقاضا را نسبت به بازار پایین می آورد. عرضه ی مستقیم و بدون واسطه ی کارخانه های تولیدی نیز این صرفه ی قیمتی را چندین برابر می کند.

    کشکینو در اقدامی، مناسب حال تولید کنندگان و خریداران انواع قره قروت و کشک تولید شده در مجموعه ی بزرگ خود را از طریق سایت های فروش مستقیم به فروش عمده می رساند.

    تنوع محصولات در مجموعه ی کشکینو

    مجموعه ی ما توانسته است، علاوه بر تولید تمامی نمونه های کشک موجود در بازار، محصولاتی انحصاری را در سبد تولید خود قرار دهد و به عنوان تنها تولید کننده کشک وکیوم خالص نیز شناخته شود.

    کشک سنتی

    کشک های صادراتی ناخالص که به عنوان کشک تنقلاتی وارد بازار می شوند. کشک های خالص۱۰۰% بدون نمک، کشک ۲۰% آرد بدون نمک و کشک مایع سنتی در وکیوم های پاکتی نمونه هایی از تولیدات ما هستند.

    آشنایی با کشک های ما

    کشک خشک کارخانه ای ناخالص ما در انواع متنوع کشک گرد، کشک دو رنگ، کشک دوسرپیچ در دو مدل ساده و دورنگ، کشک مشتی و انگشتی، کشک تخته ای پنیری و کشک رشته ای در سه طمع ساده، زیره و قره قروتی تولید و با تناژ بالا راهی بازار می شود.

    کارخانه ی تولید کننده ی کشک خالص بدون نمک نیز انواع کشک نرم  ۱۰۰% خالص، ۲۰% آرد بدون نمک، و کشک مایع سنتی ۱۰۰% خالص (مخلوطی از شیر گاو و گوسفند) را به صورت عمده به بازار عرضه کرده است.

     

    خرید آنلاین کشک های ما امکان خرید با قیمت درب کارخانه را برای خریداران عمده ایجاد کرده است. این گونه توانسته خریدی به صرفه و یک معامله ی سود آور دو جانبه را رقم بزند.

    امکان خرید آنلاین کشک با ارسال به سراسر ایران

    کشکینو امکان خرید آنلاین کشک را به وجود آورده است تا مشتریان کشک بتوانند در هر نقطه از ایران عزیز و حتی هر کشوری در جهان، به بهترین محصولات دسترسی داشته باشند.

    بهترین کشک

    فروش اینترنتی و خرید آنلاین کشک و قره قروت موجب شده است تا محصولات ما به صورت عمده و با تناژ بالا راهی بازار کشور های هدف شوند. عمده صادرات کشک های ناخالص ما به کشور های عربی و کشور های همسایه صورت می گیرد. کشک های خالص ما به ویژه کشک ۲۰% آرد کشکینو(ترشی کمتر نسبت به کشک خالص)، به صورت عمده راهی کشور های اروپاییو آمریکا می شود.

    خرید اینترنتی کشک و فروش عمده کشک های کشکینو

    خرید آنلاین کشک و قره قروت به کمک ایجاد تعادل قیمت در بازار آمده است. تمامی محصولات توسط این سایت به فروش عمده می رسد. شرایط خرید کشک و قره قروت کشکینو به شرح زیر است:

    کشک خشک صادراتی

    1. تماس با مدیران فروش مجموعه و ارسال کاتالوگ، پاسخ تمامی سوالات و …
    2. ثبت مکتوب سفارشات و ارسال فاکتور با قیمت درب کارخانه
    3. انجام واریزی و ثبت درخواست
    4. اماده سازی و ارسال بار از ۷ تا ۱۰ روز بعد از واریزی
    5. ارسال با باربری به سراسر ایران
    6. هزینه بار بری با مشتری
    7. پشتیبانی ۰ تا ۱۰۰ خرید تا رسیدن محصول

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 9 + 3 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *