مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

انواع کشک خشک گرد کارتنی | کشکینو

آنچه در این مقاله می خوانید...

 قیمت روز کشکعوامل تاثیر گذار بر قیمت کشک انواع کشک خشک ارزانمعرفی کشک خشک تنقلاتیفروش عمده انواع کشک خشک و مایع
انواع کشک خشک
  • انواع کشک خشک متنوع ترین بازار فروش را در بین این محصول در اختیار دارد. تولید کنندگان کشک، با با دانستن این موضوع، متنوع ترین کشک ها را تولید می کنند.

    متنوع ترین کشک با بهترین قیمت ممکن در استان خراسان تولید می شود. این کشک های تنقلاتی از جمله محصولات سود آور صادراتی می باشند که در کشور های دیگر طرفداران بسیاری را پیدا کرده اند.

     قیمت روز کشک

    انواع کشک خشک بسته به ترکیب خود، با قیمت های گوناگونی در بازار به فروش می رسند. بهترین کشک تنقلاتی از چه ترکیبی تولید می شود؟ میزان خلوص کشک را چگونه از ظاهر آن تشخیص دهیم؟ کشک خالص چه ویژگی هایی دارد؟

    این سوالات و برخی دیگر از این دست، در ذهن مشتریان کشک ابهاماتی ایجاد می کند. هدف از نوشتن این مقاله پاسخ به این سوالات است.

    بهترین کشک تنقلاتی، کشکی ست که با ترکیباتی مناسب تولید شود و  وجود ناخالصی در آن، موجب ایجاد ضرر در این محصول پر خاصیت لبنی نگردد. اما مگر همچین چیزی امکان دارد؟

    قیمت کشک

    انواع کشک خشک تنقلاتی با میزان ناخالصی های متفاوت تولید می شود. تولید کنندگان کشک، این محصول را از ترکیب ماست، قره قروت، نمک، پودر آب پنیر، نشاسته یا آرد تولید می کنند.

    کشک تولید شده با ترکیب نشاسته هر چند که خاصیت غذایی خود را از دست می دهد اما ارزش غذایی و کیفی بالاتری نسبت به کشک های آردی دارد. در تولید کشک نشاسته دار محدودیت ترکیب وجود ندارد این در صورتی است که ترکیب بیشتر از ۲۰ تا ۲۵% آرد با کشک از نظر گوارشی مشکلاتی ایجاد می کند.

    تولید انواع کشک خشک آردی با ترکیب نادرست موجب ایجاد درد دل می گردد. از سویی دیگر طمع کشک های نشاسته دار، از کشک های ناخالص آردی بهتر می باشد. کشور های هدف عموما کشک های نشاسته ای را به صورت تناژ تهیه می کنند.

    عوامل تاثیر گذار بر قیمت کشک 

    بدون شک تا این جای مقاله با اصلی ترین عامل قیمت گذاری(کیفیت) آشنا شدید. اما این امر تنها یکی از دلایل قیمت متفاوت این محصولات است. از عوامل تایین قیمت انواع کشک تنقلاتی به موارد زیر می توان اشاره کرد.

    انواع کشک خشک ارزان

    قیمت کشک ها همان طور که بیان شد به میزان خلوص آن رابطه مستقیم دارد. به گونه ای قیمت کشک خشک ناخالص به نسبت کشک های خالص بسیار ارزان تر می باشد. هر چه قدر که میزان نشاسته و یا ارد کشک بیشتر باشد، رنگ آن سفید تر می باشد. بهترین کشک خالص رنگی کرمی دارد.

    علاوه بر رنگ، راه های دیگری نیز برای تشخیص خلوص و یا میزان نا خالصی کشک وجود دارد. کشک خالص اگر در آب قرار بگیرد حل نمی شود این در حالی است که کشک ناخالص این گونه نیست.

    راه دیگر تشخیص خلوص و ناخالصی کشک این است که، در زمان تهیه کشک، آن را از وسط به نیمه تقسیم کنید. اگر در بین کشک حباب هایی وجود داشت، این کشک خالص است و اگر سطح کشک کاملا صاف است، کشک مدنظر دارای ناخالصی می باشد.

    معرفی کشک خشک تنقلاتی

    تنوع یک محصول به بالا رفتن میزان فروش و صادرات آن کمک می کند. تولید کنندگان کشک صادراتی علاوه بر تلاش برای تولید بهترین کشک، با ایجاد تنوع بالا در این محصول لبنی، موجب افزایش تقاضای مشتریان خارجی شده اند.

    انواع کشک خشک تنقلاتی با قیمت ارزان، به دین شرح است:

    • گرد ساده(نشاسته)
    • گرد دورنگ
    • رشته ای یا مدادی ساده(نشاسته)
    • مدادی قره قروتی(نشاسته)
    • رشته ای زیره(نشاسته)
    • دوسرپیچ یا فرفره ای(نشاسته)
    • تخته ای پنیری(نشاسته)
    • مشتی یا انگشتی(نشاسته)
    • قیفی صنعتی(آرد)
    • قیفی طرح خامه یا سنتی(آرد)
    • مثلثی(آرد)
    • خشتی(آرد)کشک خشک صادراتی

    نکته: کشک خشتی تنها برای صادرات تولید می شود. کشور افقانستان و پاکستان دو مقصد نهایی این محصول هستند.

    نکته: کشک های آردی تولیدی ما از ماست سنتی و ۱۵ درصد آرد(بدون ضرر) تولید می گردد.

    فروش عمده انواع کشک خشک و مایع

    تولید کنندگان کشک برای عرضه بهتر محصولات خود راه های گوناگونی را امتحان کرده اند. فروش از طریق فروشگاه های سطح شهر، ارسال به بنکداری ها در شهر های مختلف، اعطای نمایندگی محصولات، چند نمونه از عرضه ی کارخانه ها می باشد.

    اما هر یک از این نمونه های عرضه معایبی دارند. عدم وجود تنوع در فروشگاه ها به دلیل فضای کم، عدم دسترسی آسان از تمام نقاط شهر، نبود محصولات در برخی شهر ها، قیمت بالاتر به دلیل واسطه و … برخی از معایب این فروش ها هستند.

    عرضه اینترنتی انواع کشک خشک، کشک نرم و کشک مایع از طریق سایت های فروش مستقیم، جدید ترین راه فروش عمده و بی واسطه این محصول می باشد. در فروش اینترنتی، تنوع بالا تر، دسترسی آسان، امکان دسترسی از تمامی نقاط ایران یا جهان، حذف واسطه، قیمت ارزان و امکان تامین حجم بالا تا تناژ، معرفی بهتر محصول، افزایش صادرات و … در نظر گرفته شده است.

    خریداران کشک صادراتی می توانند انواع قره قروت و کشک کارخانه ای را بدون صزف هزینه و زمان اضافی از طریق سایت های معتبری چون کشکینو، تهیه نمایند. جهت کسب اطلاغات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید. صفحه اینستاگرامیkashkeghara جدید ترین محصولات ما را به شما معرفی خواهد کرد.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 13 − 7 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *