مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =

فروش تلف | انواع قره قروت کیلویی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش تلف کارخانه ایتولید مرغوب ترین قارای بدون نمکقره قروت سفید کارخانه ایتوزیع انواع قره کشکینو با روش های گوناگونفروش تلف تنها به صورت عمدهگزیده متن:سوالات رایج:
قره قروت ارزان
  • فروش تلف در مجموعه ی کشکینو به صورت عمده صورت می گیرد. این مجموعه یکی از بنام ترین و بزرگ ترین مجموعه های تولید و پخش انواع کشک و قره قروت در ایران است.

    قره قروت کارخانه ای کشکینو با ترکیب همان قره محلی تولید می گردد. ورود کارخانه ها به عرصه تولید قره قروت موجب تجاری شدن این محصول ایرانی شده است.

    فروش تلف کارخانه ای

    مجموعه ی بزرگ کشکینو، تولید کننده انواع قره قروت کارخانه ای در ایران است. این مجموعه در تلاش از که با تولید انواع کشک و قره قروت و حتی تولید انحصاری برخی نمونه ها، تمامی سلایق را پوشش دهد.

    فروش تلف

    فروش تلف کارخانه ای با تنوع بالا را از این مجموعه بخواهید. کثرت تنوع محصولات کشینو به حدی بالاست که معرفی آن ها، تحت یک مقاله امکان پذیر نیست. بنابر این در ادامه ی این مقاله، تنها به معرفی برخی از پرفروش ترین محصولات خود می پردازیم.

    تولید مرغوب ترین قارای بدون نمک

    کارخانه تولید عمده مرغوب ترین قره قروت خالص، این محصول را بدون ناخالصی تولید و پس از بسته بندی هایی با ابعاد گوناگون روانه بازار می کند.

    فروش تلف و بسته بندی های متفاوت برای این محصولات علاوه بر جلوه بصری و ایجاد تنوع، به خریداران کمک می کند تا متناسب با نیاز خود، این محصولات را تهیه و استفاده نمایند.

    انواع قره قروت خالص کشکینو به شرح زیر است:

    1. قره قروت شمشی یا کیلویی
    2. قره قروت کیسه ای ۲۵ کیلویی
    3. قره قروت پذیرایی تک نفره
    4. قره قروت نوشابه ای
    5. قره قروت تخته ای ۱۸۰ گرمی
    6. قره قروت تخته ای ۹۰ گرمی
    7. قره قروت تخته ای یا صابونی ۴۵ گرمانواع قره قروت

    قره قروت سفید کارخانه ای

    قره قروت کارخانه ای ناخالص کشکینو با نام شناخته شده قره قروت سفید، به دلیل داشتن مقداری ناخالصی در ترکیب خود تنها برای مصارف غذایی و تنقلاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

    فروش تلف سفید ما با تنوعی کم نظیر گرمی، در حال انجام است. این قره قروت به دلیل داشتن گواهی بهداشت، گواهی سلامت و مجوز صادراتی یکی از پر طرفدار ترین محصولات صادراتی ما می باشد.

    معرفی قره قروت سفید به ترتیب میزان فروش

    1. قره قروت سطلی سفید
    2. قره قروت سفید پذیرایی
    3. قره قروت نوشابه ای
    4. آلوچه نوشابه ای
    5. آلوچه سرنگی
    6. قره قروت ظرفی
    7. قره قروت لیوانی
    8. انار دانه سطلی
    9. و …

    تنوع بالای قره قروت و آلوچه های ناخالص کشکینو و طمع بی نظیر آن ها در کنار تنوع عرضه و حتی فروش فله ی این محصولات از آن ها یک کالای پر فروش در بازار ساخته است.

    قره قروت اصل

    توزیع انواع قره کشکینو با روش های گوناگون

    فروش تلف در بازار با روش های گوناگونی انجام می گیرد. هر کدام از این نحوه ی پخش و فروش معایب و مزایای خود را دارند. نحوه ای از عرضه موفق خواهد بود که مزایای آن بر معایبش برتری داشته باشند.

    خرید از مغازه های محلی و فروشگاه ها: فروش از این طریق به دلیل تنوع کم، در دسترس نبودن محصولات با کیفیت، سختی مسیر و … خریداران را با مشکلاتی رو به رو می کند. این را هم در نظر داشته باشید که این فروش فقط مناسب حجم بار اندک است.

    خرید از طریق نمایندگی ها: این نمونه فروش تلف نیز معایب خود را دارد. اول این که نمایندگی ها فقط فروش محصولات یک کارخانه را انجام می دهند و دوم این که گاها همین نمایندگی ها تمامی محصولات را یکجا نداشته و قیمت فروش بالاتری دارند.

    خرید از راه سایت های مستقیم: در این نمونه خرید تنوع بالای محصولات،  امکان خرید با حجم بالا، چند محصولی بودن، قیمت ارزان تر، صرفه در زمان و هزینه های جانبی و آسانی خرید  را می توان تعدادی ار مزایا به حساب آورد.

    تنها عیب فروش تلف از طریق سایت های فروش مستقیم کارخانه، نبود امکان خرید حضوری است. این مشکل نیز با خرید از یک نام و نشان معتبر بر طرف می شود.

    فروش تلف تنها به صورت عمده

    کشکینو فروش تلف و کشک های تولید شده در مجموعه ی خود را تنها و تنها به صورت عمده انجام می دهد. فروش عمده ی محصولات ما به صورت عمده با قیمت درب کارخانه در حال انجام است.

    کشکینو در راستای اعطای نمایندگی و صادرات محصولات خود نیز، شرایط ویزه ای در نظر گرفته است که در صورت انجام توافقات لازم، محصولات ما به صورت عمده و نازلترین قیمت  در اختیار این دو دسته از خریداران قرار می گیرد.

    قره قروت فله

    گزیده متن:

    قره قروت یکی از محبوب ترین مواد لبنی می باشد. این محصول به دو روش سنتی و کارخانه ای عرضه می گردد. مجموعه ما انواع تلف خالص و ناخالص سنتی و کارخانه ای را تولید می کند.

    قره قروت فله برای استفاده در تولیدی ها کاربرد دارد. این محصول یکی از مواد اصلی تولید کشک دو رنگ، لواشک و … می باشد. برای فروش بیشتر و صادرات قره به کشور های دیگر قره قروت گرمی را نیز راهی بازار کرده ایم.

    تنوع در نوع عرضه به ارز آوری نیز کمک بالایی می کند. کشکینو یکی از بزرگترین صادر کننده گان انواع کشک و قره قروت در ایران است. کانادا، آمریکا و برخی کشور های دیگر نظیر آلمان مقصد اصلی قره قروت سفید ما هستند.

    برای آگاهی بیشتر از محصولات و دریافت قیمت روز آن ها با ما همراه باشید.

    سوالات رایج:

    • آیا محصولات شما تخفیف دارد؟

    قیمت ما قیمت کارخانه می باشد. برخی از خریداران ثابت و کسانی که خرید بالایی را ثبت می کنند از تخفیفات ویژه نیز برخوردارند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 − 2 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *