مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =

قیمت کشک بسته بندی وکیوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیب کشک های وکیوم کشکینوقیمت کشک بسته بندی به‌ صورت عمده
قیمت کشک بسته بندی
  • قیمت کشک بسته بندی وکیوم در مجموعه کشکینو با نازل‌ ترین حد ممکن محاسبه‌ شده است. هدف این مجموعه از اعلام کشک های تولیدی خود با پایین‌ ترین قیمت ممکن سود بیشتر از فروش بیشتر است. به‌ عبارت دیگر با کاهش قیمت محصولات خود به‌ دنبال فروش بیشتر محصولات می‌ باشد.

    وکیوم کشک پاستوریزه به‌ منظور پیشگیری مجدد از آلودگی کشک‌ های خالص ما انجام می‌ گیرد. همچنین این کشک ها من‌ جمله کشک های صادراتی درجه یک ما به کشور های اروپایی و آمریکایی می‌ باشد. عمل وکیوم به دلیل خارج شدن هوا از بسته‌ بندی، مدت‌ زمان ماندگاری کشک را بالا می‌ برد و از فساد آن جلوگیری می‌ کند.

    همچنین جلوه زیبای این بسته‌ بندی موجب می‌ شود که این محصول در بازار های جهانی جایگاه ویژه خود را حفظ کند. برای شناخت بیشتر کشک های وکیوم ما ادامه مطلب را از دست ندهید.

    ترکیب کشک های وکیوم کشکینو

    وقتی صحبت از صادرات یک محصول می‌ شود بدین‌ منظور است که یک مجموعه و یک تولید کننده با شناخت بازار هدف خود اقدام به تولید انواع گوناگون این محصول بنماید. از این‌ رو مجموعه ما در کنار کشک صد در صد خالص بدون نمک، کشک ۲۰ درصد آرد را نیز تولید کرده‌ است. قیمت کشک بسته‌ بندی وکیوم ۲۰ درصد به‌ مراتب از کشک های صد در صد خالص ارزان‌ تر می‌ باشد.

    قیمت کشک بسته بندی

    هدف از تولید این کشک ها ایجاد طعم ملایم‌ تر و ترشی کمتر در کشک های تولیدی این کارخانه می‌ باشد. این کشک های آردی با ذائقه مصرف کنندگان  اروپایی و آمریکایی سازگار تر است. انواع کشک وکیوم بسته‌ بندی و فله ما بدین شرح است:

    ۱. کشک فله ۵ کیلویی خالص در دو نمونه ریز و درشت

    ۲. کشک وکیوم خالص ۱۰۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی

    ۳. کشک وکیوم پذیرایی خالص ۱۰۰، ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰ گرمی

    ۴. کشک ۲۰ درصد آرد وکیوم ساده ۱۰۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی

    ۶‌. کشک ۲۰ درصد آرد وکیوم پذیرایی ۱۰۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی

     

    این مجموعه انواع کشک پاکتی پاستوریزه در وزن‌ های گوناگون را نیز تولید کرده‌ است. کشک مایع پاکتی ما عبارت است از:

    ۱. کشک سنتی پاکتی ۴۵۰ گرمی

    ۲. کشک سنتی پاکتی ۹۰۰ گرمی

    ۳. کشک سنتی پاکتی ۶ کیلویی

    ۴. کشک سنتی پاکتی ۱۰ کیلویی

    قیمت کشک بسته‌ بندی وکیوم و کشک سنتی پاکتی ما با توجه به کیفیت بالای آن‌ها بسیار ارزان و به‌صرفه به حساب می‌آید.

    قیمت کشک بسته بندی به‌ صورت عمده

    کارخانه تولید کننده کشک خالص بسته‌ بندی ما این محصول را از حجم پنج کارتن به بالا با قیمت درب کارخانه به فروش می‌ رساند. این مجموعه تنها محصولات خود را به‌ صورت کارتنی به مشتریان عرضه می‌ دارد. امکان خرید یک کارتن از محصولات نیز وجود دارد اما قیمت آن‌ ها به‌ مراتب از حجم عمده آن بیشتر می‌ باشدقیمت کشک بسته بندی

    این مجموعه همچنین کشک یک‌ کیلویی پذیرایی وکیوم پذیرایی خود را برای استفاده شخصی در اختیار خریداران قرار می دهد.  قیمت کشک بسته‌ بندی وکیوم ساده و وکیوم پذیرایی با هم متفاوت نمی‌ باشند. و تنها تفاوت قیمت آن‌ ها در ترکیب این کشک ها می‌ باشد.

    همان‌ طور که گفته شد قیمت عمده کشک وکیوم ۲۰ درصد آرد به‌ مراتب از کشک وکیوم خالص ارزان‌ تر است. کشک های وکیوم ۱۰۰ گرمی به تعداد۶۰ عدد در یک کارتن، کشک وکیوم ۲۵۰ گرمی به تعداد ۳۰ عدد در یک کارتن و کشک وکیوم ۵۰۰ گرمی به‌ تعداد ۱۵عدد در یک کارتن روانه بازار مصرف می شوند.

    مجموعه بزرگ عموماً هدف از فروش مستقیم محصولات خود را فروش عمده آن ها قرار داده‌ است. به‌گونه‌ ای که با فروش عمده آن‌ ها را با قیمت درب کارخانه به دست مشتریان برساند. این نمونه فروش یک معامله دو سر سود را برای هر دو طرف معامله، چه تولید کننده و چه خریدار رقم می‌زند. سود کمتر و فروش بیشتر شعار مجموعه کشکینو می‌ باشد.

     

    از طرفی خریداران با خرید محصولات با قیمت درب کارخانه می‌ توانند از فروش آن‌ها در بازار آزاد سود بیشتری را کسب نمایند‌. خریداران عمده، بنکداران و صادر کنندگان این نمونه محصولات، انواع قره‌ قروت و کشک کارخانه‌ ای ما را می‌توانند از طریق سایت‌ های کشکینو  شناسایی و سپس با شماره درج‌ شده در این سایت‌ ها تماس گرفته و اطلاعات لازم را در مورد آن‌ ها کسب نمایند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 + 1 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *