مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =

مرکز پخش کشک مایع پاستوریزه

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کشک مایع پاستوریزهقیمت روز کشک مایع پاستوریزه
  • کشک مواد غذایی کم حجمی می باشد که تمام خاصیت شیر را دارد و از دوغی که پس از کره گیری به وجود می آید و یا از ماست کم چرب درست شده است. ارزش غذایی بالایی دارد کشک قدمت طولانی دارد. کشک از شیر بز و میش به صورت صنعتی و سنتی درست می شود. کشک خشک را سابیده و به صورت کشک مایع در می آورند.

    مرکز پخش کشک مایع پاستوریزه از طریق همین سایت محصول خود را ارائه می دهد.

    مرکز پخش کشک مایع پاستوریزه

    اطلاعاتی درباره کشک مایع پاستوریزه

    اطلاعاتی درباره کشک مایع پاستوریزه کشک از تخمیر شیر بدست می آید و عموما در کشور ایران، افغانستان و پاکستان مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. کشک مایع و یا کشک صنعتی در کارخانه ها تولید و عرضه می شود همانطور که اشاره کردیم کشک مایع ارزش غذایی بالایی دارد ولی این ارزش ها به نحوه تولید و عرضه آن بستگی دارد.

    کشک مایع صنعتی به صورت کاملا بهداشتی از شیر پاستوریزه استفاده می شود، این فرآورده دارای ویتامین های زیاد و همچنین کلسیم می باشد. کشک مایع بسیار بهداشتی تر می باشد چون بدون دخالت دست و هوای باز درست می شود و از ورود هیچگونه میکروبی جلوگیری می کند و همچنین در حین درست شدن کشک مایع آزمایشات زیادی بر روی شیر انجام می گیرد که برای سلامتی تاثیر بسزایی دارد. 

    کشک دارای خواص و فواید بی شماری نسبت به دیگر لبنیات های موجود دارد. از جمله: 

    • برای رشد کودکان و نوجوانان تاثیر زیادی دارد، خوردن آن به صورت روزانه همراه با غذا توصیه می شود
    • برای کسانی که تراکم استخوان دارند و از درد زانو و کتف رنج می برند  و یا شکستگی دارند، کشک نقش پر رنگی در بهبود این دست افراد دارد
    • کشک برای کاهش چربی و کنترل قند خون موثر می باشد افرادی که دیابت دارند و یا فشار خون می توانند به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهند و تاثیر خوب آن را ببینند.
    • کشک برای رویش مو و سفت شدن ناخن و همچنین برای دندان و لثه گزینه ی خوبی برای مصرف می باشد.

    قیمت روز کشک مایع پاستوریزه

    قیمت روز کشک مایع پاستوریزه قیمت کشک مایع پاستوریزه هر روز از طریق سایت ما ارائه می شود. بازار کشک بسیار خوب می باشد چون این فرآورده بسیار زحمت و تلاش می خواهد قیمت به نسبت بیشتری از کشک سنتی دارد ولی این کشک پاستوریزه می باشد و بدون هیچگونه بیماری و میکروب است و همچنین برای سفره ی مهمانی و یا نذری این کشک بازار خوبی دارد. 

    کشک پاستوریزه بسیار راحت نیز می باشد بدون اینکه آن را بسابید حاضر و آماده در بسته بندی دلقی، شیشه ای و پلاستیکی موجود است  و اندازه های این کشک نیز از  2نفری شروع می شود تا 20نفری به مقدار نیاز می توانید آن را خریداری کنید این کشک در یخچال ماندگاری بیشتری دارد و برای غذا هایی مانند آش رشته، حلیم بادمجان، کشک بادمجان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 9 − 4 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *