مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =

مرکز خرید قره قروت شمشی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف قره صادراتیکشور های هدف قره قروت شمشی صادراتیفروش عمده قره قروت شمشی صادراتی
قره قروت شمشی صادراتی
  • قره قروت شمشی صادراتی پس از تولید در مجموعه ی کشکینو، به صورت فله یا حتی برش خورده بسته بندی آماده ی ورود به بازار کشور های هدف می شود.

    صادرات امر مهمی در رونق بازار یک محصول است. حفظ یک بازار از بدست آوردن آن به مراتب سخت و دشوار تر است. خوشبختانه کشکینو ضمن حفظ این بازار در حال گسترش آن می باشد.

    انواع مختلف قره صادراتی

    قره قروت کارخانه ای با ورود به بازار کمک بزرگی به صادرات عمده ی این محصول ایرانی کرده است. کشکینو با تولید قره قروت های کارخانه ی خالص و ناخالص یک بازار بزرگ صادراتی را در اختیار دارد.

    قره قروت شمشی صادراتی

    قره قروت پذیرایی، تخته ای، نوشابه ای، کیسه ای و قره قروت  شمشی از قره های خالصی که در کنار قره قروت مایع سطلی سفید، پذیرایی، ظرفی، سرنگی و … ناخالص کشکینو به صورت عمده به کشور های دیگر صادر می شود.

    کشور های هدف قره قروت شمشی صادراتی

    هر محصول خوراکی با توجه به مواد تشکیل دهنده و طمع و کیفیت خود مناسب میل و ذائقه ی  مردم و مصرف کنندگان یک کشور است. ما با تولید انواع متنوع قره در کشکینو سعی در پوشش تمام سلیقه ها داشته ایم.

    قره قروت شمشی در کنار سایر قره قروت های خالص نظیر قره قروت پذیرایی، نوشابه ای، تخته ای و کیسه ای بیشتر به کشور های اروپایی و آمریکا و استرلیا صادر می شود.

    قره قروت شمشی صادراتی

    فروش عمده قره قروت شمشی صادراتی

    فروش عمده قره قروت شمشی صادراتی کشکینو با قیمت درب کارخانه از ۵ کارتن به بالا صورت می گیرد. این سه اصل(فروش عمده، قیمت درب کارخانه، فروش اینترنتی)، از اصول فروش محصولات کشکینو می باشد.

    صادر کنندگان نیز می توانند انواع کشک و قره قروت مورد نظر خود را به راحتی و بدون صرف و قت و هزینه ی ای اضافی از طریق این سایت و ارتباط با مشاوران ما تهیه کنند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 + 2 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *