مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

کشک مایع پاکتی “خالص” و بسته بندی گرمی …

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید کشک مایع سنتی فروش کشک مایع پاکتی در بسته‌بندی‌هایی گوناگونفروش کشک مایع پاکتی به‌صورت عمده
فروش کشک مایع پاکتی
  • فروش کشک مایع پاکتی از طریق سایت‌ های فروش مستقیم مجموعه بزرگ کشکینو به‌ صورت عمده در حال انجام است. این سایت‌ های فروش، کشک های مایع بدون نمک را با قیمت درب خانه به دست مشتریان می‌رسانند.

    هدف از راه‌ اندازی این سایت‌ ها حفظ قیمت ارزان این کشک ها و امکان پاسخ‌ گویی به نیاز بازار در سراسر کشور بوده‌ است. سایت‌ های مستقیم  ما، موجب افزایش صادرات کشک با کیفیت ایرانی به سایر کشور ها نیز شده‌ است.

    کشک مایع پاکتی یکی از تولیدات مجموعه بزرگ کشکینو می‌باشد. این کشک بدون ناخالصی روانه بازار می‌گردد. مجموعه کشکینو این کشک ها را با طعم سنتی و بدون افزودن نمک به بازار عرضه کرده‌ است. در ادامه این مقاله به معرفی هر چه بهتر و بیشتر این محصول با کیفیت می‌پردازیم.

    نحوه تولید کشک مایع سنتی

    فروش کشک مایع پاکتی به‌ عنوان یکی از محصولات ارگانیک کارخانه‌ ای در کیفیت و ابعاد و بسته‌ بندی‌های گوناگون انجام می‌شود. راه تشخیص خلوص و کیفیت این محصولات کاری دشوار می‌باشد.

    فروش کشک مایع پاکتی

    دانستن برخی اطلاعات از یک محصول در زمان تهیه آن می‌تواند کمک بزرگی برای خریداران به حساب بیاید. از این‌ رو ما به معرفی کشک سنتی بدون نمک خود می‌پردازیم.

    کارخانه تولید کننده انواع کشک عمده خالص بدون نمک کشک مایع سنتی را از ترکیب شیر گاو و گوسفند تولید می‌کند. برای تولید این کشک ها ابتدا کشک محلی و سنتی تهیه‌ شده، در آب جوش ریخته  و دو بار شسته می شود‌. به این روش ناخالصی آن گرفته  می شود. پس‌ از حذف ناخالصی از کشک های خشک آن‌ ها را در قالب‌ ها و ظرف‌ های مخصوص ریخته و به‌ صورت مایع در می‌آورند.

    پس‌ از تهیه‌ی کشک مایع آن‌ ها را در دمای بالا حرارت داده و میکروب‌ های آن را به‌صورت کاملاً پاستوریزه از بین می‌برند. مجموعه بزرگ کشکینو، کشک های خالص خود را پس‌ از تبدیل کردن به شکل مایع در بسته‌ بندی و ابعاد گوناگون راهی بازار می‌کند.

     فروش کشک مایع پاکتی در بسته‌بندی‌هایی گوناگون

    انواع کشک مایع پاستوریزه کارخانه ای با ترکیباتی گوناگون به‌ منظور مصرف وارد بازار می‌گردد. در ترکیب کشک های مایع مواد گوناگونی توسط تولید کنندگان مختلف استفاده می‌گردد.

    کشک خالص بدون نمک، کشک خالص نمک‌ دار، کشک همراه با ناخالصی و بسیاری از ترکیبات دیگر نمونه‌ هایی مختلف از کشک مایع را در اختیار مردم قرار می‌گیرد. کشک خالص بدون نمک و کشک خالص نمک‌ دار  دو نمونه از کشک های مایع مجموعه کشکینو هستند.

    فروش کشک مایع پاکتی

    کارخانه تولید کننده کشک مایع سنتی پس‌ از تولید کشک بدون نمک خود برای پیشگیری از آلودگی مجدد آن کشک را در بسته‌ بندی‌ هایی مناسب وارد بازار می کند.

    این بسته بندی متناسب با نیاز مصرف‌ کننده و مقاوم در برابر نفوذ آلودگی روانه بازار می شود. یکی دیگر از روش‌های پیشگیری از آلودگی کشک نمک‌سود کردن آن است.

    از آنجایی‌ که کشک سنتی کشکینو بدون نمک روانه بازار می‌گردد تولیدکننده این کشک ها را پس‌از پاستوریزه کردن در وزن‌ های گوناگون می‌کند. هدف از این نوع تفاوت بسته‌ بندی امکان تهیه کشک توسط مشتریان، به‌ اندازه‌ی نیاز است.

    ۱. کشک مایع سنتی پاکتی ۱۰ کیلویی(مناسب رستوران ها، غدا پذیزی ها و …)

    ۲. کشک مایع سنتی ۶ کیلویی(مناسب استفاده رستوران ها و غدا پزی های کوچک و …)

    ۳. کشک مایع سنتی پاکتی ۹۰۰ گرمی( مناسب استفاده خانواده های پرجمعیت و مهمانی ها )

    ۴. کشک مایع سنتی پاکتی ۴۵۰ گرمی(مناسب خانواده های کم جمعیت)

    یکی دیگر از مزایای  تولید و فروش کشک مایع پاکتی این است که قیمت این کشک ها از کشک های شیشه‌ ای به‌ مراتب پایین‌تر است. دلیل دوم که از مزیت‌ های این کشک ها به حساب می‌آید راحتی جابجایی و حمل این کشک ها می‌باشد. به گونه‌ای که در زمان جا به‌ جایی و حمل بر اثر ضربه دچار شکستگی و خرابی نمی‌شوند.

    فروش کشک مایع پاکتی به‌صورت عمده

    بنکداران، خریداران عمده، فروشندگان، مراکز تهیه غذا و رستوران‌ دارها، هیئت‌ های مذهبی و صادر کنندگان می‌توانند این محصول را با قیمت فوق ارزان درب کارخانه خرید کنند. سایت‌ های مستقیم کشکینو این محصول را با ارزان ترین قیمت وارد بازار می کند.

    فروش کشک مایع پاکتی

    مجموعه بزرگ کشکینو  به‌ عنوان یک مجموعه تولیدی بزرگ انواع قره‌ قروت و کشک خالص و ناخالص کارخانه‌ ای خود را به فروش عمده می‌رساند. فروش عمده کشک و قره‌ قروت های ما موجب می‌شود تا قیمت این محصولات کاهش پیدا کند.

    یکی دیگر از مزایای فروش اینترنتی قیمت پایین‌تر این محصولات نسبت‌ به سطح بازار است. فروش اینترنتی محصولات کشکینو موجب شده تا خریداران بتوانند تمامی این محصولات را بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه تهیه نمایند. یکی دیگر از مزایای فروش اینترنتی را می‌توان تنوع بالا و امکان سفارش به‌ اندازه‌ی تناژ به حساب آورد.

    برای کسب اطلاعات، یافتن پاسخ کامل سوالات، آشنایی بیشتر با محصولات، ثبت سفارشات و … محصولات متنوع و باکیفیت ما تنها کافی است با شماره درج‌ شده در این سایت تماس حاصل فرمایید. در اسرع وقت و با کمترین صرف زمان و هزینه می توانید از هر نقطه ایران و جهان این محصولات را خریداری نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 9 + 1 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *