مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

تلف سفید “قره قروت” مایع+قیمت + فیلم تولید

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه ی تولید انواع تلف سفید ناخالصموارد متنوع مصرفی انواع قرهفروش عمده تلف سفید
تلف سفید
  • تلف سفید کارخانه ای با طمع ترش نمونه ای پر تقاضا از قره قروت های کارخانه ای است. طمع بی نظیر این قره ها و مصارف تنقلاتی و غذایی آن باعث فروش بالای این نمونه از قره قروت در بازار شده است.

    فروش عمده کمک بالایی به صرفه ی قیمتی یک محصول می کند. کشکینو بازار انواع کشک و قره ی ایران در کنار فروش عمده با فروش اینترنتی  با قیمتی بسیار پایین تر محصولات خود را به فروش می رساند.

    کارخانه ی تولید انواع تلف سفید ناخالص

    انواع قره قروت کارخانه ای ناخالص با ترکیب مشابه پودر آب پنیر، آب آشامیدنی، نمک تصفیه شده و اسید سیتریک در مجموعه ی کشکینو تولید می شود.تلف سفید

    تفاوت تلف سفید کشکینو در نوع بسته بندی آن می باشد. تا جایی که این مجموعه قره قروت سفید خود را در بسته بندی های پذیرایی تک نفره(جامد)، ظرفی، فرآوری شده، ساشه، سسی، نوشابه ای و سفید سطلی(مایع) وارد بازار می کند.

    موارد متنوع مصرفی انواع قره

    قره قروت خارج از تصور بسیاری از ما تنها تنقلاتی محسوب نمی شود بلکه در بسیاری از تولیدات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

    تلف های خالص در لوازم آرایشی و بهداشتی، لواشک، لبنیات، برخی بستنی ها، رنگرزی و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد. اما شناخته ترین مصرف قره قروت در غذا پزی ها و رستوران ها است.

    قره قروت سفید سطلی در وزن ۱۱ کیلویی برای پخت و پز به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار می گیرد. خریداران این نمونه از قره قروت سفید را عموما بنکداری ها( پخش ها)، رستوران ها و غذا پزی ها و هیات های مذهبی تشکیل می دهند.

    تلف سفید

    فروش عمده تلف سفید

    فروش عمده ی محصولات ما از پنج کارتن(سطل) به بالا صورت می گیرد. تمامی محصولات ما با پایین ترین قیمت(قیمت درب کارخانه) در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

    صادر کنندگان نیز می توانند جهت آگاهی از محصول و ثبت سفارش، با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشند. خریداران جهت آگاهی از ترکیبات، کیفیت و اطلاعاتی این چنینی با شماره ی درج شده در سایت تماس حاصل فرمایند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 7 + 7 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *