مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =

قره قروت کیلویی + فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تلف بسته‌ بندی و کیلویی قره‌ قروت خالص بدون نمکقره‌ قروت سفید یا کشک قره‌ قروتعرضه‌ کننده عمده قره‌ قروت کیلویی قره‌ قروت شمشی یا کیلویی فله: قره‌ قروت کیسه‌ ای فله:قره‌ قروت مایع سفيد:بهترین قره قروت کیلویی را از کجا بخریم؟نتیجه گیری:سوالات متداول:
قره فله
  • قره قروت کیلویی، از محبوب ترین و پر فروش ترین قره های مصرفی در کارخانه ها می باشد. مجموعه کشکینو اقدام به فروش این محصول با نازل‌ ترین قیمت ممکن در بازار نموده‌ است. هدف این مجموعه از فروش محصولات خود با قیمت ارزان کمک به تعدیل قیمت در بازار و سود آوری بیشتر هم برای تولید کننده و هم برای خریداران است.

    قطعا می‌ دانیم قیمت ارزان موجب می‌شود که فروش بیشتری داشته باشیم. تولید کنندگان مجموعه کشکینو با در نظر گرفتن سود کمتر برای تولیدات خود سعی در فروش بیشتر محصولات نموده‌ اند. در این امر نیز موفق عمل کرده‌ اند و توانسته‌ اند علاوه‌ بر بازار ایران درباره بازار خارج از کشور نیز فعالیت خود را به‌ صورت گسترده ادامه دهند.

    انواع قره‌ قروت خالص و ناخالص کارخانه‌ ای به‌ صورت فله و بسته‌ بندی در اختیار خریداران قرار گرفته‌ است. این تنوع محصول در مجموعه کشکینو موجب شده تا این مجموعه بزرگ به‌ عنوان یکی از اصلی‌ ترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع کشک و قره‌ قروت کارخانه‌ ای ارگانیک در ایران شناخته شود.

    مجموعه ما برای افزایش صادرات نیز اقداماتی در دستور کار داشته و این اقدامات نیز نتیجه‌های بلند مدت خود را در طول زمان نشان داده است.

    قره قروت نوشابه ای

    انواع تلف بسته‌ بندی و کیلویی

    عرضه‌ کننده عمده قره قروت کیلویی، در مجموعه کشکینو این محصول ترش‌ مزه را به دو صورت بسته‌ بندی و فله‌ ی کیلویی روانه بازار می‌ کند. تنوع بالای محصولات مجموعه ما موجب شده‌ است تا بتوانیم تمامی سلایق بازار داخلی را پوشش داده و با تولید بیشتر و تلاش چند برابری این محصولات را به سایر کشور ها نیز صادر کنیم.

    مجموعه‌ ای کشکینو را امروزه می‌توان تولیدکننده عمده، عرضه کننده‌ ای قوی و صادر کننده نمونه در نظر گرفت. شناخت بیشتر محصولات کشکینو از طریق سایت‌ های ما امکان‌ پذیر شده‌ است. از این‌ رو در ادامه این مطلب به معرفی انواع قارا تولید شده در کارخانجات کشکینو می‌ پردازیم.

     قره‌ قروت خالص بدون نمک

    این قره‌ قروت تنها از آب پنیر تولید می‌ شود. تولید کنندگان در ترکیب آن از نمک نیز استفاده نمی‌ کند. هدف از این کار حفظ طمع سنتی قره و همچنین خلوص آن می‌ باشد.

    قره قروت کیلویی خالص کشکینو عمدتاً علاوه‌ بر مصرف تنقلاتی برای استفاده در کارخانجات و صنایع تولیدی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. انواع تلف خالص ما بدین شرح است:

    ۱. قره‌ قروت شمشی یا کیلویی فله

    ۲. قره‌ قروت کیسه‌ ای فله

    ۳. قره‌ قروت تخته‌ ای ۱۸۰ گرمی

    ۴. قره‌ قروت تخته‌ ای ۹۰ گرمی

    ۵. قره‌ قروت تخته‌ ای یا صابونی ۴۵ گرمی

    ۶. قره‌ قروت نوشابه‌ ای

    ۷. قره‌ قروت پذیرایی

    ۸. قره‌ قروت بانکه ای

    ۹. و …

    نکته: این قره قروت با دو رنگ عسلی و قهوه ای تولید می شود.

    بهترین قره قروت خالص

    قره‌ قروت سفید یا کشک قره‌ قروت

    مجموعه ما به‌ عنوان عرضه‌ کننده عمده قره قروت کیلویی و وکیوم سفید یا همان کشک قره‌ قروت ناخالص در ایران نیز فعالیت می‌ کند. این مجموعه با داشتن کارخانه‌ ای مجهز اقدام به تولید متنوع این محصول نموده‌ است. ترکیب  این تلف را آب پنیر، آب آشامیدنی،  نمک تصفیه‌ شده  و اسید سیتریک تشکیل می‌ دهد. انواع قره‌ قروت سفید ما عبارتند از :

    ۱. قره‌ قروت سطلی مایع سفید فله

    ۲. قره‌ قروت پذیرایی سفید

    ۳. قره‌ قروت ساشه‌ سفید

    ۴. قره‌ قروت نوشابه‌ ای سفید

    ۵. قره‌ قروت سسی سفید

    ۶. قره‌ قروت ظرفی سفید در دو وزن ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۷. قره‌ قروت لیوانی سفید در دو وزن ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۸. و ‌‌‌…

    عرضه‌ کننده عمده قره‌ قروت کیلویی

    هر تولید و عرضه‌ کننده عمده قره قروت کیلویی از تولید محصولات متنوع خود هدفی دارد مجموعه بزرگ کشکینو و کارخانه‌ های تولید کننده قره‌ قروت خالص و قره‌ قروت سفید ما نیز از تولید قره‌ قروت به دو صورت فله و بسته‌ بندی هدف‌ هایی را دنبال کرده اند.

    قره‌ قروت بسته‌ بندی برای عرضه در بازار و مصارف شخصی بسیار مفید است و تنوع بالای آن موجب افزایش فروش به‌ صورت تکی در بازار می‌ گردد اما گاهاً این‌ محصولات در بازار به صورت عمده نیاز می‌ شود. پس از این‌ رو عرضه کننده عمده قره‌ قروت خالص و ناخالص ما این محصول را به‌ صورت فله نیز تولید نموده‌ اند. موارد استفاده‌ قره‌ قروت های فله ما را در ادامه بخوانید.

     قره‌ قروت شمشی یا کیلویی فله:

    این قره‌ قروت در کارگاه‌ های رنگرزی، بسته‌ بندی، کارخانه‌ های تولیدی سس، لواشک، کشک دورنگ و بسیاری از کارخانجات و کارگاه‌ های دیگر به‌ عنوان مواد اولیه تشکیل‌ دهنده محصولات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

    عرضه‌ کننده عمده قره‌ قروت شمشی هم چنین در فروشگاه‌ ها و مغازه‌ ها توسط فروشندگان به برش‌ های کوچکی تقسیم‌ شده و در اختیار خریداران قرار می‌ گیرد. رستوران‌ دارها و غذا پزی ها نیز از این محصول به‌ عنوان چاشنی غذایی استفاده می‌ کنند.

     قره‌ قروت کیسه‌ ای فله:

    این قره قروت کیلویی به‌ صورت کیسه‌ های فله‌ ای ۲۵ کیلویی روانه بازار می‌ شود. عموماً این قره‌ قروت خالص تنها به‌ منظور استفاده در کارگاه‌ ها و کارخانه‌ های تولید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. کارگاه‌ های رنگرزی برای تثبیت رنگ قرمز طبیعی، کارخانه‌ های تولید کننده لواشک، سس،کشک دورنگ و بسیاری از کارخانه‌ های دیگر این قره‌ قروت را با حجم بالا و تناژ خریداری می‌ کنند.

    نکته: عرضه‌ کننده عمده قره قروت شمشی و کیسه‌ ای ما این محصولات را به‌ صورت تناژ به کشور هایی نظیر افغانستان و … برای استفاده در مصارف تولیدی صادر کرده‌است.

    قره‌ قروت مایع سفيد:

    قره‌ قروت مایع سفید قره‌ قروتی ناخالص است و به‌ جز مصرف تنقلاتی غذایی مصارف دیگری ندارد. اما می‌ توان این قره‌ قروت را یک چاشنی خوشمزه غذایی به حساب آورد. از این‌ رو عموماً این محصول در رستوران‌ ها، غذا پزی ها و هیئت‌ های مذهبی و گاهاً در خانه‌ ها به‌ عنوان چاشنی خورشتی استفاده می‌ گردد.

    بهترین قره قروت کیلویی را از کجا بخریم؟

    کشکینو به‌ عنوان یکی از عرضه‌ کنندگان مستقیم انواع کشک و قره‌ قروت کارخانه‌ ای در ایران فعالیت می‌ کند. هدف از عرضه مستقیم کالا حذف دست سود جویان و واسطه‌ ها از معاملات این دو محصول است. از طرفی فروش عمده ما سبب می‌ شود که این محصولات با قیمت درب کارخانه به دست خریداران برسد.

    قیمت تولیدات ما به نازل‌ ترین قیمت ممکن رسیده‌ است و امکان تخفیف از تناژ بالا ممکن می‌ شود. محصولات مجموعه کشکینو تنها از طریق سایت‌ های فروش مستقیم آن به دست خریداران می‌رسد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید با مشاوران مجموعه کشکینو از طریق پر کردن فرم روی سایت‌ ها، سامانه پیامکی و تماس تلفنی با شماره‌ های درج‌شده در این سایت در ارتباط باشید. صادر کنندگان  نیز می توانند اطلاعات لازم در مورد صادرات محصولات ما را از مشاوران ما دریافت نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید محصولات ما نمایند.

    نتیجه گیری:

    قره قروت در انواع گوناگونی در ایران تولید می گردد. تنوع بالای آن بازار فروش قره را رونق می دهد. قرهقره قروت کیلویی، مناسب ترین قره قروت برای استفاده در کار خانه ها برای مصارف تولیدی می باشد.

    بازار صادراتی این محصول نیز، با توجه به تنوع بالا ی آن، رونق زیادی دارد. قره قروت شمشی، کیسه ای و سفید سطلی، سه نمونه از قره های فله هستند که به دلیل قیمت ارزان خود فروش بالایی دارند.

    قره پذیرایی، تخته ای و نوشابه ای نیز ۳ نمونه از پر فروش ترین نمونه محصولات وکیومی در بازار داخل و خارج هستند. ترکیب این محصولات علاوه بر تایین قیمت بر کیفیت آن ها نیز اثر می گذارد.

    قره قروت کیلویی

    سوالات متداول:

    • برای شناخت محصولات شما چگونه با شما ارتباط بگیریم؟

    راه ارتباطی با مجموعه بزرگ کشکینو، شماره های درج شده در سایت می باشد. مشاوران ما، در فضای مجازی و پیام رسان ها نیز پاسحخگوی شما عزیزان هستند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 13 + 1 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *