مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

کشک فله ۱۰کیلویی | بسته بندی کارتن ۳ لایه – فیلم ارسال بار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کشک فله ای ۱۰ کیلوییراه های تشخیص کشک با کیفیتفروش عمده کشک فله ای ۱۰ کیلویی
کشک فله
  • کشک فله ۱۰ کیلویی، توسط تولید کنندگان, با تنوعی کم نظیر پس از تولید در مجموعه بزرگ کشکینو به منظور فروش داخلی و خارجی و یا حتی فروش عمده به کارگاه های بسته بندی راهی بازار می شود.

    کشک تنقلاتی موجب گرایش مردم به مصرف کشک با طمع و مزه های گوناگون شده است. این خود نشان خوبی از پیشرفت جامعه در مصرف محصولات غذایی سالم است.

     

    انواع کشک فله ای ۱۰ کیلویی

    کشک نرم فله ده کیلویی با ترکیبات آرد یا نشاسته تولید می شوند. در کارخانه ی تولید کشک ناخالص کشکینو، کشک تنقلاتی را با مصلح های سازگاری نظیر قره قروت و زیره ترکیب می کنند و به وسیله ی دستگاه هایی کاملا بروز به اشکال مختلف در می آورند.

    کشک نرم گرد، رشته ای، دورنگ، دو سرپیچ ساده و دورنگ، مشتی، تخته ای پنیری و قیفی سنتی و صنعتی نمونه هایی از کشک های ناخالص صادراتی ما هستند.

     

    راه های تشخیص کشک با کیفیت

    کیفیت کشک فله ناخالص در ظاهر قابل دیدن نیست. ما برای تشخیص کیفیت کشک، رایج ترین راه تشخیص کیفیت کشک را معرفی می کنیم. قرار دادن کشک ها در ظرف آب توسط مصرف کننده بهترین راه تشخیص است. هر چه خلوص کشک بیشتر و کیفیت آن بهتر باشد، دیرتر در آب حل می شود.

    شاید تنوع کشک  کارخانه ای در بازار مشکلاتی را  برای خریداران، به وجود آورده باشد. شما با اعتماد به یک نام و برند شناخته شده می تواند تا حد قابل توجه، کمک بزرگی به خرید درست کشک نمایید.

     

    فروش عمده کشک فله ای ۱۰ کیلویی

    حداقل سفارش کشک فله ۱۰ کیلویی، ۵۰ کیلو یا ۵ کارتن می باشد. هدف مجموعه ی کشکینو از فروش عمده انواع قره قروت و کشک خود به صورت عمده، عرضه ی محصولات خود با قیمت ارزان درب کارخانه است.

    صادرات عمده کشک و قره قروت کشکینو به کشور های دیگر نشان دهنده ی، راه هموار صادرات محصولات با کیفیت ما است. کشکینو تا به امروز  مسیری رو به جلو را در امر صادرات در پیش گرفته است.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 + 5 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *