مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 2 =

قیمت کشک دهکده نصر در بسته بندی پاکتی و دبه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

کشک دهکده نصرکشک ۱ کیلویی دهکده نصر دبه ای
قیمت کشک
  • قیمت کشک دهکده نصر در بسته بندی پاکتی و دبه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. کشک پاستوریزه پاکتی در بسته بندی های ۲۵۰ گرمی، ۳۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی موجود بوده و کشک های دبه ای در حجم های یک کیلویی و دو کیلویی به بازار عرضه می شود.

    قیمت کشک
    قیمت کشک دهکده نصر به بسته بندی ها و حجم های آن بستگی دارد و شما می توانید با خرید عمده کشک های دهکده نصر این محصول را با قیمتی مناسب تهیه کنید. برای تشخیص کشک های دهکده نصر اصل و باکیفیت، در هنگام خرید به مهر وزارت بهداشت حک شده بر روی آن توجه نمایید. این کشک ها دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا بوده و شما می توانید آن را به صورت تازه از ما خریداری نمایید.

    کشک دهکده نصر

    امروزه شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع محصولات لبنی کرده اند و تشخیص کشک های مرغوب را برای خریداران سخت کرده اند. کشک دهکده نصر یکی از مرغوب ترین کشک های موجود در بازار می باشد که فواید زیادی برای بدن داشته و می تواند به حفظ سلامت بدن شما کمک کند.
    در هنگام خرید کشک ها حتما به مهر وزارت بهداشت درج شده بر روی بسته بندی های آن ذقت کنید تا از پاستوریزه بودن آن مطمئن شوید. در تولید این کشک ها هیچ گونه مواد افزودنی ای به کار نرفته و کاملا بهداشتی و پاستوریزه می باشد.قیمت کشک
    کشک های دهکده نصر به صورت پاکتی، دبه ای و شیشه ای بسته بندی می شود و در بسته بندی ها با حجم های مختلف قرار می گیرد. کشک های دهکده نصر قیمت های متفاوتی داشته و جهت استعلام قیمت کشک ها و خرید آن با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس بگیرید.

    کشک ۱ کیلویی دهکده نصر دبه ای

    کشک ۱ کیلویی دهکده نصر دبه ای یکی از محصولات پر فروش این شرکت می باشد. این کشک های یک کیلویی در دبه هایی وکیوم شده قرار گرفته و شما می توانید این محصولات را به صورت عمده سفارش دهید.
    کشک های دهکده نصرم سیار تازه بوده و از آن جا که این کشک ها پس از تولید به صورت مستقیم به فروش می رسد بسیار تازه بوده و قیمت مناسبی دارد. تمامی استانداردهای بهداشتی در تولید کشک های دهکده نصر رعایت شده و مهر تاییدیه وزارت بهداشت را می توانید بر روی تمامی بسته بندی های آن مشاهده کنید.

    جهت خرید مستقیم کشک های دهکده نصر با ما تماس گرفته و این محصول را سفارش دهید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 10 + 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *