مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

نرخ روز پودر کشک خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره پودر کشک خشکتوزیع ویژه پودر کشک خشک
  • اصولا نرخ روز پودر کشک خشک مثل مابقی محصولات در بازار ثابت نیست و قاعدتا تحت تاثیر کاهش  یا افزایش نرخ ارز و دلار قرار می گیرد و کاملا متغیر است منتهی قیمت نهایی بستگی به حجم کشک و برند محصول و کیفیت آن نیز دارد و بی تاثیر نیست ضمن اینکه نوع بسته بندی هم در این خصوص دخیل است.

    اصولا در شیشه یا پاکت یا پلاستیک این محصول در بازار عرضه می شود. قیمت کیلویی و عمده پودر کشک خیلی مقرون به صرفه و ارزان تر است.  

    نرخ روز پودر کشک خشک

    اطلاعاتی درباره پودر کشک خشک

    اطلاعاتی درباره پودر کشک خشک وقتی کشک حرارت داده شده  و سپس جوشانده و در نهایت خشک شود مایعی غلظت دار به دست می آید با نام دوغ که در واقع به عنوان پروتئین مکمل بسیار خوب و مقوی است برای غذای طیور و دام که به لحاظ ارزش غذایی فوق العاده ای دارد حائز اهمیت است.

    پودر کشک چون دارای فشردگی است از حجم کمتر و مصرف آسان تری برخوردار است و کافی است در یک جای خنگ نگهداری شود حتی بیرون از یخچال نیز قابلیت نگهداری خوبی دارد و فاسد نمی شود. 

    پودر کشک را جهت طبخ آش  و یا هر غذای دیگری که نیاز به این محصول دارد  می توانید آن را با آب حل نموده و در آش بریزد و یا به صورت پودر آماده داخل غذا مصرف کنید.

    خواص پروتئینی و ویتامین های پودر کشک طبق گزارشاتی که انجام شده  ارزش غذایی پودر کشک خشک  به نسبت کشک مایع صنعتی حداقل به میزان چندین برابر بیشتر است.  امروزه کشک را در انواع مختلف مایع و خشک و پودر در بسته بندی گوناگون و قیمت های متعدد به صورت عمده یا جزئی به فروش می رسانند. 

    توزیع ویژه پودر کشک خشک

    توزیع ویژه پودر کشک خشک برای آشنایی با نحوه توزیع پودر کشک خشک  اگر راغب هستید تصور می کنم بهترین و عالی ترین گزینه مراجعه به وب سایت باشد. کارشناسان واحد فروش در ارائه خدمات بهینه به شما تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهند برد تا رضایتمندی شما مشتریان حاصل گردد.

    توزیع کشک هم اکنون با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت خوب و مرغوبیتی درخور توجه در بازار انجام می شود. بازار پودر کشک به تولید انبوه رسیده و به صورت مستقیم و عمده این محصول در دسترس مشتریان قرار می گیرد. ارزش غذایی فوق العاده ای که پودر کشک دارد شما را از امراضی همچون پوکی استخوان و آرتروز در امان نگه می دارد به شرطی که استفاده از آن به صورت مستمر و دوره ای باشد. 

    قیمت عمده این محصول به مراتب ارزان تر از قیمت جزئی آن است و این روند طبیعی  فروش هر محصولی به شمار می آید. 

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 10 + 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *