مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =

قیمت قره قروت کارخانه ای اصل 1 کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

از تولید تا مصرف قره قروت کارخانه ایبازار صادرات قره قروت کارخانه ای ترش بسته بندی
  • قره قروت از جمله مواد لبنی می باشد که دارای طعم و مزه ترش بوده و سرشار از مواد معدنی و کلسیم می‌باشد در واقع قره قروت از چکیده ماست تهیه میشود که می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی بجای آبلیمو در غذاها باشد.برای تهیه قره قروت آن را در دمای بسیار ملایم در مدت زمان طولانی قرار می‌دهند تا به حالت اصلی و سفت برسد، در واقع قره قروت کارخانه ای در مدت زمان کم‌تری با استفاده از تکنولوژی موجود در اندازه‌های صدگرمی تا ۱کیلویی تولید می‌شود. قیمت گذاری هر کدام از قره قروت کارخانه‌ای بسته به طرح ، وزن و بسته بندی که دارند باهم متفاوت می‌باشد و به صورت عمده تولید و آماده ارسال به نقاط مختلف کشور می‌شود.

    قیمت قره قروت کارخانه ای اصل 1 کیلویی

    از تولید تا مصرف قره قروت کارخانه ای

    از تولید تا مصرف قره قروت کارخانه ای قره قروت به دو روش سنتی و کارخانه ای تولید می‌شود، که قره قروت کارخانه ای به دلیل بسته بندی بهداشتی در مقدار های متنوع بسته بندی شده و همچنین به دلیل داشتن مجوز وزارت بهداشت و جدول ارزش غذایی بسیار مورد اطمینان تر بوده و خواستار و طرفداران بیشتری نسبت به قره قروت سنتی در تمام نقاط کشور دارد.لارم به ذکر است که برای نگهداری قره قروت در مدت زیاد باید آن را در جای خشک و خنک و دور از نم‌و رطوبت نگهداری کرد.

    قره قروت سیاه یا همان کشک سیاه است که چکیده‌ای از لبنیاتی مانند ماست یا دوغ است که دارای مزه ترش است.در واقع قره قروت در نقاط مختلف کشور به نام های متفاوتی وجود دارد، همانگونه که در بالا به نحوه تهیه قره قروت اشاره کردیم برای تهیه آن به صورت سنتی به مدت زمان زیادی نیاز داریم ، اما در کارخانه‌ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته مدت زمان تهیه قره قروت به نصف می‌رسد و با گرمادهی مناسب مواد میکروبی داخل آن از بین می‌رود. قروه قروت سرشار از کلسیم و پروتئین می‌باشد که برای درمان پوکی استخوان، رشد استخوان کودکان، محافظت از دندان‌ها، فشار خون بالا، گرفتگی عروق قلبی، و ضعف حافظه، رفع سنگ کلیه، مشکلات صفراوی، پایین آوردن چربی خون بسیار مفید می‌باشد. همچنین به دلیل وجود مقادیر بسیار بالا ویتامین دی باعث جذب کلسیم دربدن می‌شود، قره‌قروت کارخانه‌ای باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می‌باشد. همچنین به دلیل مزه ترشی که دارد خاصیت اسیدی نیز دارد که باعث ضدعفونی روده‌ها شده و از عفونت های احتمالی جلوگیری می‌کند. کارخانه‌ها و تولیدی‌ها با تولید قره قروت کیلویی، در بسته بندی های متنوع محصولات خود را به کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق که خواهان و طرفداران این محصول هستند صادر می‌کنند.

    بازار صادرات قره قروت کارخانه ای ترش بسته بندی

    بازار صادرات قره قروت کارخانه ای ترش بسته بندی کارخانه‌های بزرگ زیادی وجود دارند که با تهیه قره‌قروت ترش ارگانیک و طبیعی، با رعایت تمام موارد بهداشتی، و تهیه محصولی با طعمی عالی در بسته بندی و مقدارهای متفاوت و ارزش غذایی بالا مورد استقبال زیاد از طرف کشورهای دیگر قرار گرفته است. در این زمینه کارخانه‌های تولید قره قروت می‌توانند صادراتی بسیار خوب و سود دهی عالی داشته باشند. یکی از ارکان مهم صادرات قره قروت تولید آن در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف است، همچنین توجه به سلایق مختلف، محصولات تولید و صادر می‌شوند. کارخانه‌های تولید با فروش عمده این محصول با قیمت بسیار مناسب توانسته‌اند بازار تقاضا‌ی بالایی از طرف کشورهای مختلف داشته باشند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 12 + 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *