مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =

قیمت فروش بهترین کشک عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص انواع کشک موجود در بازارضد عفونی‌ کنندهکاهش احساس گرسنگیپیشگیری از پوکی استخوانسلامت جنینتقویت سیستم ایمنی بدناین محصول چه خواصی داردخواص این محصول لبنی برای لاغریدرمان عفونت پوستیدرمان آفتاب سوختگیفواید این محصول، برای پوستخواص کشک برای بدنسازیفروش انواع کشک عمده ایسوالات متداول:
کشک
  • کشک نوعی فراورده است که به روش‌های مختلف در کارخانه‌های ما تولید و روانه بازار می شود. تمامی مشتریان و مصرف کنندگان عزیز می توانند جهت اطلاع از قیمت فروش کشک عمده با شماره هایی که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرند. قطعا بهترین محصولات را به شما خواهیم داد.

    کشک مرغوب

    خواص انواع کشک موجود در بازار

    بهترین کشک

    کشک را با کلسیم فراوان، فسفر و نمک می‌ شناسند. این محصول مادۀ مغذی است که فواید آن بسیار مشابه با شیر می‌ باشد. از این رو، در مصرف آن باید کوشید. البته اگر کشک کم نمک باشد مزایای استفاده‌ اش بیشتر است.

    ضد عفونی‌ کننده

    این محصول، دارای اسیدهای آلی سرشاری است. از این رو می‌ توان به عنوان یک ضد عفونی‌ کننده برای دستگاه هاضمه و همچنین روده کوچک و بزرگ استفاده نمود.

    کاهش احساس گرسنگی

    بهترین کشک حاوی کلسیم و پروتئین غنی است. بنابراین، خوردن آن برای افرادی که دوست ندارند از خوراکی‌ های غیرمغذی استفاده کنند، توصیه می‌شود.

    این محصول با آنکه حجم کمی از معده را پر می‌ کند اما احساس گرسنگی را تا حد بسیاری رفع می‌ کند.

    پیشگیری از پوکی استخوان

    در کشک کلسیم به وفور یافت می‌ شود و کلسیم از ویتامین‌ های ضروری بدن است. مصرف آن منجر به پیشگیری و یا کاهش پوکی استخوان‌ ها می‌ شود.

    سلامت جنین

    کشک به خودی خود، یک ماده غذایی معجزه گر است. البته اگر نوع کم نمک آن مورد مصرف قرار گیرد. به مادران باردار همواره توصیه شده تا برای سلامت جنین از این محصول در حجم کم و میزان نمک پایین استفاده کنند.

    البته اگر مادران باردار همراه با کشک از بادمجان استفاده نمایند می‌ توانند تا حد زیادی جنین را از نقص‌ های حین تولد دور نگه دارند.

    تقویت سیستم ایمنی بدن

    این محصول چه خواصی دارد

    کشک با آنکه چربی ندارد اما سرشار از پروتئین است. از این رو، برای افرادی در سن رشد هستند و خانم‌ های باردار و شیرده و سالمندان و ورزشکاران توصیه می‌ شود.

    خواص این محصول لبنی برای لاغری

    کشک دارای پروتئین غنی است. مصرف این محصول، موجب افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش احساس گرسنگی و تناسب اندام می‌ شود.

    درمان عفونت پوستی

    یک دستمال خیسانده شده در کشک می‌ تواند خاصیت ضد عفونی‌ کننده برای پوستتان داشته باشد، یکبار امتحان کنید شاید در مواقع ضروری به کمکتان بیاید

    درمان آفتاب سوختگی

    ترکیب آبلیمو و کشک برای رفع سوختی حاصل از آفتابو لک های قهوه ای پوست بسیار مفید است.

    فواید این محصول، برای پوست

    ماسک کشک محتوی ۱ قاشق از این محصول، ۱ قاشق ویتامین ث، برگ چای سبز و کمی عسل می‌ تواند از چین و چروک‌ های پوستتان بکاهد. این محصول، دارای خاصیت جوان‌سازی پوست می‌ باشد.

    گذاشتن یک پنبه آغشته به کشک به مدت ۱۰ دقیقه قادر است تیرگی دور چشم‌ ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

    خواص کشک برای بدنسازی

    هر زمانی حرفی از کلسیم و پروتئین باشد ما فورا یاد ماست و شیر می افتیم. در حالی که کشک اولین منبع غذایی پروتئین و کلسیم می باشد و درصد بالاتری از این دو ماده را در حجم کمتری از خود داراست.

    از این رو کشک برای بدنسازی، پرورش اندام و افراد ورزشکار و کسانی فعالیت سنگینی اعم از ورزشی و کاری در طول روز دارند به شدت توصیه می شود. لبنیات منبع کلسیم، پروتئین، ویتامین A و B2 هستند. از آنجا که ویتامین B2 و کلسیم محلول در آب هستند. با کم شدن مقدار آب، این ۲ ماده مغذی کاهش خواهند یافت.

    ویتامین A نیز محلول در چربی است و این محصول، چربی ندارد. پس مقدار این ماده مغذی نیز در این محصول، به حداقل می‌رسد و آنچه باقی می‌ماند، پروتئین است. بنابراین کسانی که در سنین رشد هستند، سوخت‌وساز بدنشان بالاست و سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بهتر است که این ماده غذایی را در برنامه غذایی خود بگنجانند. می‌توان چنین نتیجه گرفت که این محصول، برای کودکان، نوجوانان، خانم‌های باردار و شیرده، سالمندان و ورزشکاران یک خوراکی ارزشمند محسوب می‌شود.

    فروش انواع کشک عمده ای

    کشک

     صادرات انواع کشک و انواع قره قروت به کشورهای مختلف در حال افزایش است. این مجموعه طی چندین سال گذشته انواع کشک و قره قروت را به کشور های مختلفی صادر کرده است. کشکینو، سعی دارد، علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی نیاز بازار های خارجی هم رفع کند. افرادی که جهت صادرات احتیاج به این محصول در تناژ بالا دارند، می توانند همین حالا از طریق کارشناسان فروش ما اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

    سوالات متداول:

    • فروش به صورت یک کیلویی هم دارید ؟

    خیر، محصولات ما فقط به صورت عمده به فروش می رسد.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 10 + 5 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *