مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =

خرید کلی کشک نرم کارخانه ای بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه کشک نرم کارخانه ای چگونه است؟صادرات کشک نرم کارخانه ای به ترکیه
  • خرید کلی کشک نرم کارخانه ای بسته بندی در بازار به وفور انجام می شود که خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است چون خواص بالا و استفاده های زیادی دارد، مشتریان نیز می توانند این محصول سالم و بهداشتی را کاملا تازه و باکیفیت تهیه نموده و با قیمت های مناسبی که داشته از هزینه های اولیه کاسته و سود خوبی را نصیب خود کند.

    خرید کلی کشک نرم کارخانه ای بسته بندی

    طرز تهیه کشک نرم کارخانه ای چگونه است؟

    طرز تهیه کشک نرم کارخانه ای چگونه است؟ جهت تهیه کشک خوشمزه ابتدا ماست ترش را با مقداری آب مخلوط می کنند تا تبدیل به دوغ شود بعد از آن دوغ را در ظرفی بر روی حرارت ملایم قرار می دهند تا زمانی که بعد از جوش حالت بریده بریده پیدا کند، بعد از آن دوغ از حرارت جدا شده و در تنظیف یا کسیه ای نخی ریخته می شود و تا ۱۰ ساعت در ارتفاع قرار می گیرد تا آب آن جدا شود.

    در زمانی که مایع داخل کیسه است نباید فشار داده شود لذا زیر کیسه نیز باید ظرفی قرار داد تا آب جدا شده به داخل ظرف بریزد، در مرحله بعد کشک جدا شده داخل کیسه را خارج نموده و با افزودن نمک آن را به شکل قالب در آورده و در ظرفی توری یا در پارچه قرار می دهیم تا نیمه خشک یا خشک شود.

    کشک در صورتی که نرم و دارای رطوبت باشد باید در داخل یخچال نگهداری شود ولی چنان که خشک و عاری از رطوبت باشد قابلیت نگهداری در جای خشک و خنک مانند کابینت را دارد. آب کشک که از کیسه به دست آمده را می توان با حرارت ملایم جوشاند تا به غلظت کافی برسد و از آن قارا قوروت تهیه نمود.

    صادرات کشک نرم کارخانه ای به ترکیه

    صادرات کشک نرم کارخانه ای به ترکیه صادرات کشک کارخانه ای نرم به ترکیه توسط تجار و بازرگانانی صورت می گیرد که در عرصه بین الملل فعالیت داشته و اشکال مختلف این محصول را وارد بازارهای خارجی می کند. لذا با صادرات آن جایگاه محصول در بازارهای خارجی حفظ شده و ارزآوری خوبی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

    کشک نرم پاکتی از جمله لبنیات بسیار مفید است که سرشار از کلسیم بوده و در افزایش تراکم بافت استخوان نقش موثری دارد لذا مصرف آن به تمام سنین بالاخص مادران باردار و شیرده توصیه می شود، با مصرف کشک نیز می توان از استخوان پوکی در دوران یائسگی جلوگیری نمود و به رشد بافت استخوان کمک کرد.

    کشک نرم قالبی استفاده راحتی داشته و علاوه بر اینکه می تواند به تنهایی میل شود در تهیه انواع غذاها مانند کشک و بادمجان، آش کشک و …. نیز استفاده می شود، همچنین به عنوان تنقلات و میان وعده ای سالم و پرخاصیت نیز شناخته شده که از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 − 2 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *