مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

عرضه مستقیم کشک مایع پاستوریزه در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص مصرف کشک مایع پاستوریزه برای بدنفروش کشک مایع پاستوریزه به قیمت درب کارخانه
  • کشک یکی از فراورده های شیر می باشد و شناسنامه ای ایرانی دارد. کشت یک منبع غنی از پروتئین حیوانی است. در ابتدا کشک توسط روستاییان و با روش سنتی درست میشد اما در دنیای مدرن کنونی کشک در کارخانجات محصولات لبنی تولید شده و سپس با نام کشک مایع پاستوریزه به بازار به صورت مستقیم عرضه می شود. این نوع کشک در مقایسه با کشک های سنتی بجهت عدم تماس با آلودگی های محیط مطمئن تر می باشد.

    عرضه مستقیم کشک مایع پاستوریزه در بازار

    خواص مصرف کشک مایع پاستوریزه برای بدن

    خواص مصرف کشک مایع پاستوریزه برای بدن کشک یک غذای تخمیر شده است که با شیر ترش و یا ماست تهیه می شود. محصولات شیر ​​تخمیر شده تحت تأثیر عوامل زیادی از جمله گونه های دام تولید کننده شیر، فرآیندهای عملیات حرارتی شیر خام، میزان چربی شیر، دمای تخمیر و درصد تلقیح قرار می گیرند بنابراین خواص محصولات لبنیاتی کارخانه ای نظیر کشک مایع، با کیفیت و چگونگی بهره برداری از مواد اولیه آن ارتباط مستقیم دارد.

    یک کشک مایع پاستوریزه با برندی معتبر تمام خواص کشکی که بشکل سنتی بعمل آمده است را دارد اضافه بر آن بدلیل تولید این محصول توسط ماشین آلات صنعتی در کارخانه و عدم تماس مستقیم دست و محیط با آن از لحاظ بهداشتی مطمئن تر و سالم تر می باشد.

    کشک یک ماده غذایی بینظیر است که تمامی خواص شیر را دارا می‌باشد و می تواند جایگزین شیر شود. کشک حاوی مقدار زیادی کلسیم، چربی، نمک، ویتامین و نیاسین است. همچنین این ماده غذایی غنی از پروتئین می باشد. کشک بدلیل کالری بالایی که دارد یک غذای عالی برای تامین انرژی مورد نیاز بدن است.

    این ماده غذایی بدلیل خواص فراوان خود برای بدن بسیار مفید می باشد از فواید آن برای بدن می توان به سلامت قلب، بهبود عملکرد مغز، تقویت استخوان ها، تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از بروز عفونت، سلامت پوست و مو، جلوگیری از سوء هاضمه و غیره اشاره نمود.

    فروش کشک مایع پاستوریزه به قیمت درب کارخانه

    فروش کشک مایع پاستوریزه به قیمت درب کارخانه در کشور عزیزمان ایران مصرف فراورده های لبنی بدلیل ارزش غذایی بالایی که دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کشک یکی از مواد غذایی مهم در صنعت لبنیات کشور به حساب می آید و کارخانجات تولید این محصول تقریبا در همه جای ایران فعال هستند.

    عرضه کشک مایع توسط تولید کنندگان در قالب کشک مایع پاکتی و پاستوریزه و یا در انواع مختلف دیگر صورت می گیرد. همچنین خریداران می توانند این ماده غذایی ارزشمند را با قیمت درب کارخانه بصورت عمده و یا تکی از توزیع کنندگان عزیز تهیه نمایند و خریدی مقرون بصرفه تر از بازار داشته باشند.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید بصورت مستقیم و بدون واسطه و یا از طریق مراجعه به وبسایت درج شده، با آنها تماس حاصل نموده و پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 10 − 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *