مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 7 =

فروش ویژه کشک تازه صادراتی بصورت کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین روش برای تهیه کشک تازه چیست؟خرید بدون واسطه کشک تازه به قیمت عمده
  • کشک یکی از لبنیات و خاصیت و خوشمزه می باشد که به روش های مختلف قابل استفاده است و در انواع شکل های متنوع وجود دارد. این روزها فروش ویژه‌ کشک تازه صادراتی به صورت کیلویی در سطح کشور انجام می شود که به دلیل کیفیت عالی و کاربرد فراوان استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان آن را به شکل کلی و با قیمتی مناسب تهیه می کنند.

    فروش ویژه کشک تازه صادراتی بصورت کیلویی

    بهترین روش برای تهیه کشک تازه چیست؟

    بهترین روش برای تهیه کشک تازه چیست؟ کشک تازه به روش سنتی یا خانگی و صنعتی تهیه می شود که هر کدام از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. برای تهیه کشک تازه به روش خانگی به موادی نظیر ماست ترش و نمک نیاز داریم. ابتدا کمی آب را به ماست اضافه کرده و خوب هم بزنید تا دوغی یکدست و غلیظ حاصل شود و کره روی آن را جدا کنید‌.

    سپس دوغ را در قابلمه روی حرارت ملایم گذاشته و آرام هم بزنید. وقتی دوغ شروع به جوشیدن کرد بلافاصله حرارت را خاموش کنید‌ و پس از خنک شدن آن را درون کیسه نخی ریخته و آویزان کنید‌ تا آب آن به خوبی خارج شود و مواد داخل کیسه به شکل ماست چکیده درآید.

    سپس مواد را داخل کاسه بریزید و مقداری نمک اضافه کرده و هم بزنید و کشک را به اندازه و شکل دلخواه در آورده و داخل سینی بچینید و در مجاورت نور خورشید قرار دهید تا کاملا خشک شود و پس از آماده شدن در ظرف درب دار و در یخچال نگهداری کنید.

    خرید بدون واسطه کشک تازه به قیمت عمده

    خرید بدون واسطه کشک تازه به قیمت عمده خرید بدون واسطه کشک تازه کیلویی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و همان طور که می ‌دانید در خرید و فروش های مستقیم و عمده به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها قیمت پایین و ارزان تر. است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه داشته همچنین فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

    یکی از معتبرترین مراکز خرید کشک تازه با بهترین قیمت و کیفیتی درجه یک همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید تا از راهنمایی و مشاوره آنها برای خریدی بهتر و آسان تر بهره مند شوید و پس از انتخاب و ثبت‌ کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و امروزه خرید آنلاین به دلیل مزایای فراوان طرفداران زیادی دارد.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 13 + 7 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *