مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =

قیمت انواع قره قروت تخته ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز توزیع انواع قره قروت
قره قروت ۱۸۰ گرمی
  • قره قروت می‌تواند یک محصول بسیار خوشمزه و ترش مزه برای کسانی باشد که ذائقه های مختلفی را دارند و این محصول شگفت انگیز مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته و همه سعی دارند از آن استفاده کنند ما به عنوان مرکز عرضه انواع قره قروت تخته ای در ایران سعی داریم بهترین محصولات را با کمترین قیمت به شما ارائه کنیم.

    خوردن قره قروت فواید بسیاری برای سلامتی انسان دارد، کاهش بیماری های قلبی، پیشگیری از سرطان و بهبود عملکرد مغز از فواید قره قروت است قره قروت ها برای پوست و بدن واقعاً عالی هستند چون غنی از مواد مغذی هستند که برای کارهای عادی زیبایی ما مفید هستند.

    قره قروت منبع خوبی از برخی ویتامین ها و مواد معدنی است. از جمله ی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ویتامین B6: این ویتامین به تقویت دستگاه ایمنی و سلامت دستگاه عصبی کمک می کند. کمبود این ویتامین باعث کم خونی (آنمی) می شود.

    مس: مس موجود در قره قروت ز مواد معدنی مفیدی است که موجب تقویت سلانت قلب ، بهبود به عملکرد دستگاه ایمنی بدن، استخوان ها و اعصاب نیز از سایر وظایف این ماده ی معدنی است.

    اسد فولیک: با عنوان فولات و ویتامین B9 نیز شناخته می شود و کمبود این ویتامین در دوران بارداری باعث تولد نوزاد ناقص می شود.

    ویتامین ای: قره قروت محتوی مقدار زیادی از این شکل ویتامین E است که برای مبارزه بدن با سرطان نیاز است.

    فسفر: نزدیک به ۱٪ بدن ما را فسفر تشکیل می دهد. این ماده ی معدنی به طور عمده در استخوان ها یافت می شود و اهمیت خاصی در بدن دارند.

    منگنز: بیشترین مقدار این ماده ی معدنی مهم در مغزها، غلات کامل، میوه ها و سبزیجات یافت می شود.

    به خاطر سطح بالای اسیده ای چرب امگا ۳ در قره قروت ، برای سیستم قلبی و عروقی بسیار مفید هستند.مشخص شده است که خوردن تنها چند قره قروت  در روز می تواند به کاهش فشار خون کمک کند، بنابراین آن هایی که فشار خون بالا دارند توجه بیشتری داشته باشند. اسیده ای چرب امگا ۳ معروف به کاهش کلسترول بد در بدن و افزایش تولید کلسترول خوب شناخته می شوند که این اعمال هم برای قلب مفید است.

    مرکز توزیع انواع قره قروت

    ما به عنوان مرکز توزیع انواع قره قروت تخته ای در ایران شناخته شده ایم و همیشه سعی بر این داشته ایم که محصولات با کیفیتی را به مشتریان ارائه کنید شما میتوانید در صورت هر گونه سوال با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 13 + 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *