مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =

خرید بدون واسطه کشک سفید رشته ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید بدون واسطه کشک  با قیمت شگفت انگیزعرضه مستقیم انواع کشک خالص صادراتی
  • یکی از جمله خشکبار معروف، کشک  ها می باشند. آن ها انواع گوناگونی دارند و به دلیل خواص متعددشان، همواره مورد توجه بوده اند. باید گفت، در این میان، کشک  سفید  رشته ای از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد. آن را در فصل گرما می شود به شکل تازه از بازار به دست آورد و در سایر فصول سال، به شکل خشک شده و مرغوب که توسط کارخانه های گوناگونی فرآوری می شوند، تهیه کرد. اما می توان خرید عمده کشک  سفید درجه یک را از همین تولیدی ها به شکل فله ای و بسته بندی شده به دست آورد.

    خرید بدون واسطه کشک  با قیمت شگفت انگیز

    اگر به دنبال خرید کشک  با قیمتی ارزان تر از قیمت بازار هستید، بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانند. معمولاً این مراکز را می‌توانید در بازارهای عمده فروشی کشک  پیدا کنید.

    این مراکز، کشک را به صورت مستقیم و بدون واسطه ازدامداران  خریداری می کنند و قیمتی که برای فروش  این محصولات در نظر می گیرند بسیار پایین تر از قیمت های موجود در بازار است زیرا همانطور که می دانید از زمانی که محصولی در کارخانه تولید می شود و تا زمانی که به دست مشتری برسد چندین واسطه در این مسیر وجود دارد که این واسطه ها نقش اساسی در افزایش قیمت محصولات را دارند.

    شما با خرید کردن از این مراکز  فروش بدون واسطه، واسطه ها را حذف می کنید و محصول را با قیمتی پایین تر از سایر محصولات مشابه خریداری می‌کنید. از آنجایی که کشک   تولید شده در ایران دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی نسبت به سایر کشک  های موجود در بازار هست لذا در کشور های خارجی نیز طرفداران خاص خود را دارد.

    عرضه مستقیم انواع کشک خالص صادراتی

    از آنجایی که کشک تولید شده در ایران در بازار اسم و رسم دارد، مشتریانی در خارج به خرید این محصول دل بستند و سالانه مقدار زیادی از کشک تولید شده ایرانی به کشورهای خارجی صادر می شود. لذا به همین دلیل برخی تولید کنندگان مراکزی را فقط به هدف تولید انواع کشک  صادراتی تاسیس کرده اند.همانطور که می دانید در کشورهای خارجی به بهداشت و تنوع در بسته بندی  محصول اهمیت فراوانی می دهند.

    لذا این مراکز پس از تولید کشک از دامداران ، آن ها را به دقت پاکسازی می‌کنند و کاملا به صورت بهداشتی  ناخالصی های موجود در بار کشک  را جدا میکنند. پس از عملیات پاکسازی و جداسازی ناخالصی ها کشک ها را در بسته بندی های مناسب قرار می دهند و به عرضه کننده‌های کشک  صادراتی تحویل می دهند.

     

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 + 2 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *