مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =

کارخانه تولید کشک مایع پاستوریزه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص کشک مایع پاستوریزهخرید عمده کشک مایع پاستوریزه
  • امروزه با توجه به اینکه از کشک به عنوان یک غذای مطبوع استفاده می شود در سراسر ایران کارخانه هایی برای تولید آن وجود دارد کارخانه تولید کشک مایع پاستوریزه با توان بالایی که در تولید انواع کشک مایع دارد می تواند بازار داخلی را پوشش داده و نیاز خریداران را تامین کند.

    این کارخانه‌ها با روش تولید کشک مایع به صورت پاستوریزه و رعایت قوانین بهداشتی در بسته بندی های مناسبی این محصول را ارائه کرده و همین امر استقبال خریداران را در برداشته است با توجه به این موضوع بسیاری از کارخانه داران و تولیدی های بزرگی  این محصول را در بازار عرضه می کند و آن را با قیمت مناسبی در سرتاسر کشور عرضه می کند. 

    کارخانه تولید کشک مایع پاستوریزه

    خواص کشک مایع پاستوریزه

    خواص کشک مایع پاستوریزه یکی از مواد غذایی که در مصرف خانوار وجود دارد کشک می باشد که در بیشتر غذا های سنتی از کشک استفاده می کنیم مثل کشک بادمجان، حلیم بادمجان و آش رشته که طعم واقعا حیرت انگیز و لذیذی به آن غذا می دهد.خواص کشک مایع پاستوریزه بسیار زیاد می باشد چون کشک یکی از مواد فرعی بدست آمده از شیر می باشد که به روش سنتی جوشیده می شود و طی فرایندی کشک تولید می شود.

    کشک به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می گردد.کشک یک منبع غنی از پروتئین و کلسیم و فسفر و کمی چربی می باشد چون از شیر برگرفته است داری گروه B می باشد  ارزش غذایی بالایی دارد این محصول یک محصول کاملا پاستوریزه  می باشد. 

    در فرایند تولید کشک، شیر صاف می شود آزمایش می شود و چربی آن را توسط دستگاه چربی گیر جدا می کنند و سپس شیر در دمای مناسب به ماست تبدیل می گردد و سپس ماست ترش را تا دمایی حرارت می دهند و آب آن را می گیرند و با اضافه کردن نمک به آن در جای قرار می‌دهند تا تبدیل به کشک شود.بسته بندی کشک مایع به این صورت است که کشک آماده شده را در ظرف های پاستوریزه بسته بندی می کنند و به فروش می رسانند.

    خرید عمده کشک مایع پاستوریزه

    خرید عمده کشک مایع پاستوریزه خرید عمده کشک مایع پاستوریزه به صورت حضوری وغیر حضوری انجام می پذیرد شرکت ما با استفاده از مسئولان پخش خود کشک مایع خریداری شده را به درب فروشگاه ها و یا سوپر مارکت های سراسر دنیا انتقال می دهند و از این کار سود خوبی نیز بدست می آورند چون به صورت عمده خریداری کرده و به صورت جزئی آن را پخش می‌کنند.

    ما نیز توانسته ایم در این راه قدم بزرگی برداریم و بزرگترین شرکت تولید و پخش مواد لبنی را احداث کنیم که بهترین کشک مایع را در اختیار مردم و خریداران بزرگ قرار دهیم تا بتوانند از آن استفاده لازم را برای پخت و پز به کار ببرند و بهترین غذا های ایرانی را با آن تزیین کنند. 

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 11 + 1 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *