مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

پخش عمده قره قروت تخته ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

خوارکی خوشمزه ای به اسم قره قروتارائه قره قروت تخته ای
قره قروت ۱۸۰ گرمی
  • خوشمزه‌ترین ماده غذایی در بین خوراکی‌ها قره قروت است که از لبنیات گرفته می‌شود. این ماده خوراکی از خواص بی نظیری برخوردار است. قره قروت از حرارت دادن آب ماست، کشک یا دوغ به مدت زیاد به دست می آید پخش عمده قره قروت تخته ای در این مجموعه با کمترین قیمت انجام میگیرد.

    خوارکی خوشمزه ای به اسم قره قروت

    خوشمزه‌ترین ماده غذایی در بین خوراکی‌ها قره قروت است که از لبنیات گرفته می‌شود. این ماده خوراکی از خواص بی نظیری برخوردار است. قره قروت از حرارت دادن آب ماست، کشک یا دوغ به مدت زیاد به دست می آید.

    یکی از مهم‌ترین فواید قره‌قروت این است که برخلاف بقیه ترشی‌ها پایه لبنی دارد. بسیاری از افراد به دلیل مزه ترش آن است که به خوردن آن علاقمند هستند. قره‌قروت مانند دیگر لبنیات برای پیشگیری از پوکی استخوان بسیار مفید است. زیرا حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربی زیادی است.

    باید بدانید هر ۱۰۰ گرم قره‌قروت حاوی۲۴۰ کیلوکالری مقداری است که می‌تواند بخشی از انرژی مورد نیاز روزانه بدن را تأمین کند. پروتئین موجود در این فرآورده نقش ساختاری و استحکامی در بدن به ویژه عضلات دارد، به رشد و نمو هم کمک می‌کند.

    قند موجود در قره‌قروت از نوع لاکتوز است که از بهترین قند‌های طبیعی است و انرژی کمتری نسبت به قند معمولی دارد. لاکتوز در طی فرآیند تولید قره‌قروت شکسته شده و به قند ساده‌تر تبدیل می‌شود، بنابراین مصرف قره‌قروت برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز هستند، مشکلی ایجاد نمی‌کند.

    ارائه قره قروت تخته ای

    ما به عنوان بزرگترین ارائه‌ کننده قره‌ قروت تخته ای در ایران سعی داریم بهترین نوع آن را در اختیار مشتریان قرار بدهیم شما میتوانید جهت خرید این محصول با مشاوران و کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 11 + 5 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *