مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 2 =

قیمت خریدکشک شور قیفی صادراتی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل افزایش قیمت کشک صادراتیعوامل تعیین کننده قیمت کشک شور قیفی
  • قیمت خرید کشک شور قیفی صادراتی ایران در فروشگاه های معتبر، نسبت به مراکز خرید آزاد، بسیار به صرفه تر می باشد. به همین سبب، اکثر مشتریان ترجیح می دهند کشک گنبدی درجه یک طبیعی را از این فروشگاه ها تهیه کنند. قیمت کشک شور گنبدی صادراتی ایران، در انواع متنوع آن یکسان نیست و در واقع هر کدام از انواع کشک خشک و مایع، بر حسب درجه کیفیتی که دارند با قیمت هایی جداگانه عرضه می شوند.

    کشک شور قیفی

    دلایل افزایش قیمت کشک صادراتی

    کشک با کیفیت

    دلایل افزایش قیمت کشک قیفی صادراتی در چند ماه اخیر، به موارد زیادی اختصاص پیدا می کند که در این مطلب، قصد بازگو کردن برخی از این دلایل را داریم.

    کشک، ماده ای غذایی است که از شیر تولید می گردد و دارای ارزش غذایی بالا و فواید دارویی بسیار است. کشک، تاثیری به شدت زیاد در تقویت قوای جسمی و سیستم ایمنی بدن دارد. به همین سبب، میزان استفاده از کشک خشک خالص، چندین برابر شده است. پس افزایش تقاضا در بازار، یکی از مهم‌ترین دلایل گران شدن کشک مرغوب در چند ماه اخیر شده است.

    کشک قیفی و سایر کشک ها سبب، افزایش ایمنی بدن می شود. این محصول حاوی کلسیم، پروتئین و ویتامین بالایی است. کیفیت کشک و میزان خلوص آن باعث تغییر قیمت این محصول می شود.

    کشکی که به روش طبیعی تولید می شود، کشک محلی نام دارد. این کشک نرم به دلیل داشتن عرضه کم در بازار خرید، با قیمت متغیری توزیع می شود. این در حالی است که کشک کارخانه ای قیمت ثابتی دارد. در مواقعی هم کشک کمتری تولید می شود که نتیجه آن، افزایش قیمت کشک  است.

    عوامل تعیین کننده قیمت کشک شور قیفی

    عوامل تعیین کننده قیمت انواع کشک در بازار، مشتریان را قانع می کند که هر نوعی از کشک، بر حسب خصوصیاتی که دارد، با قیمتی واحد به فروش می رسد. درجه کیفیت و نوع کشک، از اصلی ترین پارامتر های موثر در قیمت گذاری کشک، محسوب می شوند. نوع عرضه هم خیلی مهم است و هر چه هزینه بیشتری برای وکیوم و عرضه کردن کشک درجه یک، پرداخت شود، قطعا در آخر، این هزینه را دخیل در قیمت کشک می دانند.

    میزان تولید کشک و انواع قره قروت و مقدار عرضه این محصولات در بازار خرید نیز از دیگر عوامل مهم است. زمانی که عرضه، بیش از تقاضا باشد، کمبود در بازار خرید ایجاد نمی شود که در این حالت قیمت عرضه، مناسب تر خواهد بود. روش عرضه هم مهم است و عرضه به روش مستقیم، با قیمت ارزان تری صورت می گیرد.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 13 + 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *