مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

فروش استثنایی کشک مایع پاستوریزه به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت میان کشک مایع پاستوریزه با سنتیفروشگاه عرضه عمده کشک مایع پاستوریزه
  • کشک مایع پاستوریزه امروزه در سبد غذایی هر خانواده از جایگاه ویژه اي برخوردار است. کشک مایع پاستوریزه حاوی پروتئین و ویتامین و مهمتر از همه کلسیم فراوان است.

    کشک مایع پاستوریزه که چند سالی است بدلیل طعم و مزه خوب مورد استقبال مردم قرار گرفته به همین دلیل این موضوع مورد توجه تولید کنندگان زیادی قرار گرفته .اما باید در نظر داشته باشیم که خرید خودرا از مراکز معتبری انجام دهیم که علاوه بر کیفیت، قیمت آن هم برای مصرف کننده مقرون به صرفه باشد.

    یکی از راه‌هایی که برای خریدی راحت و بدون واسطه می‌تواند این محصول را بدست شما مصرف کننده محترم برساند خرید از طریق اینترنت و به صورت آنلاین از طریق سایت‌های معتبر است.

    فروش استثنایی کشک مایع پاستوریزه به قیمت کارخانه

    تفاوت میان کشک مایع پاستوریزه با سنتی

    تفاوت میان کشک مایع پاستوریزه با سنتی کشک مایع سنتی طرفدار بیشتری دارد.کشک پاستوریزه در کارخانه ها از شیر مستقیماً گرفته می شود. در روش صنعتی با جوشاندن شیر و ترکیب اسیدیته و ترش کننده های مجاز دیگر به آن هم طعم ترش و در برخی محصولات عطر و رایحه می دهند .

    ولی کشک سنتی از دوغ و یا ماست کم چرب گرفته می شود. به این صورت که ماست تغلیظ شده را در زیر نور آفتاب قرار می‌دهند تا به صورت جامد در آید اینگونه، کشک سنتی را تولید می‌کنند.

    به دلیل دسترسی نداشتن روستاییان به ابزار آلات صنعتی به ناچار کشک سنتی به سختی تولید می شود.

    کشک سنتی به صورت جامد تولید می شود ولی کشک صنعتی بیشتر به صورت مایع و در بسته بندی های شیشه ای و پلاستیکی تولید و به بازار عرضه می شود.

    کشک صنعتی به دلیل مایع بودن و داشتن رطوبت و آب زیاد خیلی سریعتر میکروب ها و باکتری های اطراف را جذب می کند به همین دلیل باید حتماً پاستوریزه شود ولی کشک سنتی به دلیل جامد بودن اگر روشهای بهداشتی در تولید آن رعایت شود می‌تواند ماندگاری بیشتری داشته داشته باشد.

    در کشک سنتی برای اینکه زودتر به جامد تبدیل شود از نمک بیشتری استفاده می شود ولی در کشک های صنعتی به دلیل مایع بودن از نمک کمتری استفاده می شود.

    فروشگاه عرضه عمده کشک مایع پاستوریزه

    فروشگاه عرضه عمده کشک مایع پاستوریزه کارخانه کشک پاستوریزه در کشور ما بسیار زیاد می باشد. به دلیل پرفروش بودن مواد لبنی در کشور ما کشک نیز جایگاه ویژه ای را در میان تولیدکنندگان مواد لبنی به خود اختصاص داده است اما باید برای یک خرید خوب علاوه بر قیمت کالا به کیفیت کالا نیز توجه کنید.

    به دلیل طعم خوبه این ماده غذایی تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید این ماده غذایی نموده اند. یکی از راحترین راههای خرید این ماده غذایی مغذیی خرید اینترنتی و آنلاین از سایت‌های معتبر است.

    باید در نظر داشت که در صورت تمایل به خرید کشک مایع پاستوریزه حدالمکان از فروشگاه‌های عرضه عمده کشک پاستوریزه معتبر خریدمان را انجام دهیم تا بتوانیم در خرید این ماده غذایی بهترین و معتبرترین برندها را انتخاب و آن ا با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نماییم.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 7 + 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *