مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

تلف کیسه‌ ای خالص

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع قره‌ قروت خالص و ترکیبات آن فواید قره‌ قروت و استفاده‌ های تلف کیسه‌ ای خالصموارد استفاده تلف خالص فروش عمده تلف کیسه‌ ای خالص فله
تلف کیسه‌ ای خالص
  • تلف کیسه‌ ای خالص یکی از تولیدات انواع قره‌ قروت فله‌ای بدون نمک در مجموعه کشکینو می‌ باشد. فروش عمده این نمونه از قره‌ قروت ها از طریق سایت‌ های فروش مستقیم ما به‌ صورت عمده در حال انجام است.

    قره‌ قروت کیسه‌ ای یک نمونه از قره‌ قروت های جامد مجموعه ما می‌باشد، که به‌ صورت فله و به‌ منظور استفاده در کارخانه‌ های تولیدی و کارگاه‌ ها، تولید و روانه بازار می‌ شود. برای آشنایی بیشتر با انواع قره‌ قروت خالص به‌ ویژه قره‌ قروت کیسه‌ ای و کاربرد آن ادامه مطلب را از دست ندهید.

    انواع قره‌ قروت خالص و ترکیبات آن

    مجموعه بزرگ کشکینو به‌ عنوان تولید کننده انواع کشک و قره‌ قروت خالص و نا خالص کارخانه‌ ای در ایران سال‌ها است فعالیت خود را آغاز کرده‌ است. این مجموعه امروزه به‌ عنوان یک مجموعه صادراتی نیز نام و نشانی برای خود به دست آورده‌ است. کشکینو از تولید محصولات متنوع خود هدف‌ های گوناگون دارد. در ادامه مطلب به نحوه تولید قره قروت خالص این مجموعه و هدف از این تولیدات می‌ پردازیم.

    تلف کیسه‌ ای خالص

    کارخانه تولید کننده تلف کیسه ای خالص کشکینو این قره‌ قروت و سایر تولیذات مشابه را از آب پنیر و بدون نمک تولید می‌ کند. مزه‌ی این قره‌ قروت عموماً ترش و ترش و ملس می‌ باشد. این قره‌ قروت ها در دو رنگ قهوه‌ ای تیره(ترش و ملس) و روشن عسلی(ترش) تولید و روانه بازار می‌ شود.

    دلیل این تفاوت رنگ را می‌ توان به میزان جوش آب پنیر بستگی داد. تولید کننده این قره‌ قروت واقع در استان خراسان، این قره‌ قروت ها را به‌ منظور استفاده‌ های گوناگون تولید می‌ کند. از پاسخ به نیاز سنتی پسند ها گرفته تا پاسخ به نیاز مصرف‌ کنندگان عمده  این نمونه قره‌ قروت ها که از آن در ترکیب تولیدات خود استفاده می‌ کنند.

    تلف کیسه ای خالص  و تولیدات دیگر ما توسط دستگاه‌ های به‌ روز و مجهز تولید می‌ گردد. ابتدا آب پنیر را در دستگاه‌ هایی بزرگ حرارت داده و پس‌ از تکمیل فرایند حرارت آن را در حوضچه‌ هایی ریخته تا خنک شود و سپس به ابعاد گوناگون برش می‌ زنند و در بسته‌ بندی‌ های مختلف روانه بازار می‌ کنند.

    انواع قره‌ قروت خالص بدین شرح است:

    ۱. قره‌ قروت کیسه‌ ای ۲۵ کیلویی فله

    ۲. قره‌ قروت شمشی یا کیلویی فله

    ۳. قره‌ قروت پذیرایی یا گرمی

    ۴. قره‌ قروت نوشابه‌ای

    ۵. قره‌ قروت تخته‌ ای ۱۸۰ گرمی

    ۶. قره‌ قروت تخته‌ای ۹۰ گرمی

    ۷. قره‌قروت تخته‌ ای ۴۵ گرمی

    ۸. قره‌ قروت بانکه ای

    ۹. و ..

     فواید قره‌ قروت و استفاده‌ های تلف کیسه‌ ای خالص

    قره‌ قروت به‌ عنوان یک ماده ترش‌ مزه شناخته می‌ شود. اما نباید غافل شویم که این محصول یک محصول لبنی است و فواید بسیاری را دارد. در ادامه این مطلب به چند فایده از قره‌ قروت اشاره می‌ کنیم:

    تلف کیسه‌ ای خالص

    ۱. پاکسازی بدن از میکروب‌ ها به دلیل داشتن مواد آلی

    ۲. درمان و کاهش بیماری سرطان روده و پاکسازی دستگاه گوارش

    ۳. کمک به کنترل فشار خون

    ۴. پاکسازی پوست و جوانسازی آن

    ۵. از بین برنده‌ لک و جای جوش

    ۶. از بین‌ برنده شوره سر و ریزش مو

    ۷. تناسب اندام و لاغری

    ۸. و …

    تلف کیسه‌ ای خالص و قره‌ قروت شمشی دو نمونه از انواع تلف کارخانه‌ ای خالص ما می‌ باشد که به‌ منظور استفاده در صنایع و کارخانه‌ های تولیدی روانه بازار می‌شود. از این دو نمونه قارا اصولاً به‌ عنوان ماده ترکیبی در مواد اولیه بسیاری از تولیدات استفاده می‌ کنند.

    موارد استفاده تلف خالص

    ۱. استفاده در کارخانه‌ های تولید لواشک

    ۲. استفاده در کارخانه‌ های تولید کننده لبنیات و بستنی قره‌ قروتی

    ۳. استفاده در کارخانه‌ های تهیه سس

    ۴. استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی

    ۵. استفاده در غذا به‌ عنوان چاشنی خورشت و غذا های سنتی

    ۶. استفاده در کارگاه‌ های بسته‌ بندی به‌ منظور بسته‌ بندی و عرضه به بازار

    ۷. استفاده در کارگاه‌ های رنگرزی برای تثبیت رنگ قرمز طبیعی در قالی‌ بافی

    ۸. و …

     فروش عمده تلف کیسه‌ ای خالص فله

    سایت‌ های فروش مستقیم به‌ منظور فروش عمده با قیمت درب کارخانه راه‌ اندازی شده‌ اند. خریداران عمده، صادر کنندگان، تولید کنندگان، کارخانه‌ داران و بنکداری‌ ها می‌ توانند با شماره‌ گیری، شماره درج‌ شده در این سایت انواع تلف کیسه‌ ای خالص و قره‌ قروت فله و قره‌ قروت بسته‌ بندی در را در کنار انواع کشک در حجم عمده خریداری نمایند.

    تلف کیسه‌ ای خالص

    مشاوران فروش مجموعه کشکینو، پاسخ‌ گوی سوالات شما خریداران محترم می‌ باشند. این مشاوران از لحظه تماس تا تحویل بار و رسیدن آن به دست مشتری کار پشتیبانی را انجام می‌ دهند. مجموعه ما، قره‌ قروت خالص خود را در بسته‌ بندی‌ های درخواستی نیز به سایر کشور ها صادر نموده‌ است. از این‌ رو متقاضیان این قره‌ قروت ها برای صادرات می‌ توانند درخواست خود را ثبت نموده و در صورت تمایل خرید خود را با بسته‌ بندی و برند ویژه خود انجام دهند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 7 + 4 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *