مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 3 =

قره قروت خمیری تمشکی – قره گزی و استفاده آسون…

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت قره های صادراتی کشکینوبازار قره قروت خمیری در ایران و خارج از ایراننحوه عرضه قره خمیری گزی چگونه است؟آیا تلف خمیری پذیرایی به پلاسنیک می چسبد؟به این فیلم دقت کنید!قره قروت خمیری را از کجا تهیه کنیم؟نتیجه گیری:سوالات متداول:
قره قروت گزی
  • قره قروت خمیری به دلیل طمع و تازگی این نمونه از قره قروت ها، با رونق فروش خوبی رو به رو شده است. این بازار این روز ها به یک بازار پر فروش و پر رونق تبدیل شده است.

    قره قروت خمیری به دلیل تولید به روز و با توجه به سفارشات مشتری نرم، برش پذیر و قابل نگهداری تا زمان بیشتری( چون نرم است، طول می کشد تا سفت شود.) در مغازه ها به منظور فروش است.

    اینمقاله به معرفی قره قروت خالص تمشکی و سفید و حجم و نحوه سفارش آن می پردازد.

    شناخت قره های صادراتی کشکینو

    در بازار انواع کشک و قره قروت کارخانه ای کشکینو یک نام شناخته شده به حساب می آید. این مجموعه ی عظیم با در اختیار داشتن کارخانه های تولیدی متنوع اقدام به تولید و پخش عمده قره قروت خمیری خالص و قره قروت سفید ناخالص کرده است.

    کارخانه ی تولید قره قروت خالص ما با شناخت بازار این محصول، اقدام به تولید انواع قره قروت فله و برش خورده کارخانه ای متناسب با نیاز خریداران خرد و مصرف کندگان صنعتی قره نموده است.

    قره قروت سفید

    قره قروت شمشی و کیسه ای مناسب فعالیت های صنعتی و تولیدی نظیر کارگاه های رنگرزی و کارخانه های تولید کشک ( برای کشک دورنگ) در وزن ۱ کیلو تا ۱٫۲۰۰ و ۲۵ کیلو گرم تولید می شود.

    این کارخانه انواع قره قروت پذیرایی یا گزی، تخته ای و نوشابه ای را نیز به منظور مصارف خوراکی و غذایی و ویژه ی سنتی پسند ها در دو رنگ تیره (تمشکی) و روشن (ترش)، تولید و وارد بازار کرده است.

    انواع قره قروت خالص از نمک و آب پنیر تولید می گردد. قره سفید نیز از آب پنیر، نمک، آب و اسید سیتریک تولید می گردد.

    قره قروت سفید مایع سطلی ۱۰ کیلویی یکی از محبوب ترین محصولات انحصاری کشکینو می باشد. انواع قره قروت کارخانه ای سفید در وکیوم ظرفی، فراوری لیوانی، ساشه، سسی، نوشابه ای و … به بازار عرضه شده است.

    در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، با میل و سلیقه های گوناگون مجموعه ی ما قره قروت تمشکی و قره قروت عشایری سنتی را نیز در سبد کالایی خود گنجانده است.

    بازار قره قروت خمیری در ایران و خارج از ایران

    مجموعه کشکینو، در کنر بازار داخلی، صادرات را نیز آغاز کرده است. خوشبختانه امروز می توان این مجموعه را یکی از صادر کنندگان عمده قره قروت و کشک در ایران دانست.

    دلیل موفقیت مجموعه ی ما در امر صادرات، علاوه بر کیفیت بالای محصولات تولیدی شناخت بازار قره قروت خمیری در سایر کشور هاست. به گونه ای که آمریکا و اروپا را اصلی ترین پایگاه صادرات قارای خالص خود کرده است.

    قره قروت فله

    نحوه عرضه قره خمیری گزی چگونه است؟

    قره قروت گزی یا همان قره قروت پذیرایی، یکی از محبوب ترین نمونه محصولات ماست. از آنجا که عموم مردم، قره قروت را با رنگ قهوه ای و تیره می شناسند، قره قروت تمشکی ازفروش بالاتری برخوردار است.

    قره تک نفره در وزن های یک کیلویی و کارتن های ۱۰ کیلویی وارد بازار می شود . قره پذیرایی، گزی یا تک نفره، به صورت عمده ای به کشور های اروپایی ارسال می گردد.

    گواهی بهداشت، سلامت، صادرات و طمع بکر سنتی فروش بالای قره خالص را به همراه داشته است.

    آیا تلف خمیری پذیرایی به پلاسنیک می چسبد؟

    برای بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران این محصول سوال است که، چگونه  قره قروت خمیری با بافت نرم خود به پلاستیک خود نمی چسبد؟

    جواب سوال شما پیش ماست. رعایت برخی اصول موجب این امر می گردد. استفاده ز دستگاه های مناسب به ما کمک می کند تا بتوانیم بدون مشکلی، قره قروت گزی را تولید و راهی بازار کنیم.

    به این فیلم دقت کنید!

    قره قروت خمیری را از کجا تهیه کنیم؟

    کشکینو تمامی تولیدات خود را تنها به صورت عمده و فروش اینترنتی به دست مشتریان می رساند. عرضه مستقیم از طریق سایت های فروش مستقیم کارخانه، از دو جهت به صرفه ی اقتصادی خریداران کمک می کند.

    حذف واسطه در کنار قیمت ارزان تر محصولات نسبت به بازار در کنار هم به تعدیل قیمت محصولات کمک بسزایی می کند. حالا این دو مزیت را در کنار فروش عمده با قیمت ارزان درب کارخانه قرار دهید. با این عمل خود به خود به معامله ی دو سر سود، پی می برید.

    بازار قره قروت خمیری و کشک نرم در خارج از ایران نیز رو به گسترش است. این دو نمونه محصول از محصولات انحصاری ایران هستند. کشکینو تمامی محصولات صادراتی خود را برای صادرات به هر نقطه ای از جهان ارسال می کند.

    نتیجه گیری:

    قره قروت ایرانی با بهترین کیفیت، در تنوع بالایی تولید می گردد. شناخته ترین نمونه قره قروت نیز، قره قروت تیره یا تمشکی است. این محصول بازار فروش داخلی و صادراتی خوبی دارد.

    قره قروت خمیری به عنوان یک محصول تازه، از ماندگاری و کیفیت بالا تری نسبت به نمونه های دیگر برخوردار است. سایت های معتبر، بهترین گزینه برای خرید قره قروت ارزان می باشد. این سایت ها عموما توسط تولید کنندگان راه اندازی می گردند.

    سوالات متداول:

    •  این محصولات از چه حجمی عمده محاسبه می شود؟

    انواع قره قروت خمیری ما از حجم ۳ تا ۵ کارتن به صورت عمده محاسبه می شود.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 12 + 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *