مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =

عرضه مستقیم قره‌ قروت ارگانیک ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عرضه مستقیم قره‌ قروت ارزانقره‌ قروت بدون نمکقره‌ قروت ناخالص ارگانیک قره‌ قروت صادراتی درجه یکعرضه مستقیم قره‌ قروت عمده
عرضه مستقیم قره‌ قروت
  • عرضه مستقیم قره‌ قروت کارخانه‌ ای که به‌ صورت ارگانیک تولید می‌شود از طریق سایت‌ های ویژه مجموعه بزرگ کشکینو انجام می‌ گیرد. این مجموعه تولید کننده و توزیع‌ کننده مستقیم انواع قره‌ قروت باکیفیت کارخانه‌ ای در ایران می‌ باشد.

    مجموعه ما در تلاش بوده برای رفع نیاز بازار داخلی و کمک به صادرات این محصول ایرانی و ارز آوری بهتر، محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کند. شناخت بهتر محصولات مواد تشکیل‌ دهنده و انواع گوناگون آن کمک بزرگی برای خریدی به‌ صرفه و درست به حساب می‌ آید. از این‌ رو مجموعه ما از طریق سایت‌ های مستقیم خود اقدام به معرفی انواع محصولات باکیفیت کارخانه‌ ای تولید شده در مجموعه خود می کند.

    عرضه مستقیم قره‌ قروت

    عرضه مستقیم قره‌ قروت ارزان

    مجموعه‌ ای موفق به مجموعه گفته می‌ شود که بتواند انواع گوناگون نمونه‌ های مختلفی از یک محصول را روانه بازار نماید تا علاوه‌ بر رفع نیاز بازار با ایجاد تنوع فروش بالا تری را برای خود و مجموعه و کارخانه خود رقم بزند.

    مجموعه‌ ی کشکینو دقیقاً در حال انجام چنین کاری است. مجموعه ما انواع قره‌ قروت کارخانه‌ ای خالص و ناخالص را در کنار قره‌ قروت عشایری و تمشکی  روانه بازار می‌ کند. هدف این مجموعه بدون شک ایجاد امکان دسترسی آسان به محصولاتی با کیفیت برای خریداران است.

    از این‌ رو از طریق سایت اقدام به فروش تمامی محصولات خود در سراسر ایران و حتی جهان نموده‌ است. عرضه مستقیم قره‌ قروت خالص و ناخالص ما در سراسر جهان موجب شده که این روز ها مجموعه کشکینو را به‌ عنوان یک صادر کننده برتر بشناسند. در ادامه این مطلب به معرفی انواع قره‌ قروت کارخانه‌ ای ارزان می‌ پردازیم:

    عرضه مستقیم قره‌ قروت

    قره‌ قروت بدون نمک

    عرضه مستقیم قره‌ قروت بدون نمک با کاربرد های گوناگون به‌ منظور استفاده در تولیدی‌ ها، کارخانه‌ ها کارگاه‌ ها و مصارف خوراکی و حتی پخت غذا در خانه‌ ها تولید می گردد. این قره‌ قروت با طعم بکر محلی تولید می‌ شود. عدم وجود ناخالصی در قره‌ قروت های بدون نمک ما موجب می‌ شود تا این قره‌ قروت ها علاوه‌ بر مصارف خوراکی مصارف دیگری نیز داشته باشند.

    تنها ماده تشکیل‌ دهنده قره‌ قروت های خالص کشکینو آب پنیر می‌ باشد و این کارخانه متناسب با جوشاندن آب پنیر قره‌ قروت را با دو رنگ تیره قهوه‌ ای‌ رنگ و روشن عسلی روانه بازار می‌ کند.

    عرضه مستقیم قره‌ قروت

    انواع قره‌ قروت فله و بسته‌ بندی خالص ما بدین شرح است:

    ۱‌. قره‌ قروت فله‌ ی کیسه‌ ای ۲۵ کیلویی

    ۲. قره‌ قروت فله‌ ای شمشی یا کیلویی

    ۳. قره‌ قروت پذیرایی

    ۴. قره‌ قروت تخته‌ ای ۱۸۰ گرمی

    ۵. قره‌ قروت تخته‌ ای ۹۰ گرمی

    ۶. قره‌ قروت تخته‌ ای یا صابونی ۴۵ گرمی

    ۷. قره‌ قروت نوشابه‌ ای

    ۸. قره‌قروت بانکه ای

    ۹. و …عرضه مستقیم قره‌ قروت

    قره‌ قروت ناخالص ارگانیک

    عرضه مستقیم قره‌ قروت سفید ناخالص با تنوع بالا تری نسبت به قره‌ قروت خالص ما انجام می‌ گیرد. دلیل این تنوع این است که این قره‌ قروت تنها به‌ عنوان مصارف تنقلاتی عموماً در مغازه‌ ها و فروشگاه‌ ها به فروش می‌ رسد.

    قره‌ قروت سفید ما به دلیل تنوع بالای بسته‌ بندی و طعم بی‌نظیر به‌ عنوان چاشنی غذا و محصول صادراتی شناخته می‌ شود. مواد تشکیل‌ دهنده این قره‌ قروت ها که به کشک قره قروت نیز شهرت دارند عبارت‌ اند از :

    عرضه مستقیم قره‌ قروت

    ۱. آب پنیر

    ۲. نمک طعام

    ۳. آب آشامیدنی

    ۴. اسید سیتریک

    انواع گوناگون قره‌ قروت سفید تولید شده در مجموعه کشکینو بدین شرح است:

    ۱. قره‌ قروت سفید سطلی مایع ۱۰ کیلویی فله

    ۲. قره‌ قروت پذیرایی سفید

    ۳. قره‌ قروت نوشابه‌ ای

    ۴. قره‌ قروت سسی سفید

    ۵. قره‌ قروت ظرفی ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۶. قره‌ قروت لیوانی ۲۰۰ و ۴۰۰ گرمی

    ۷. قره‌ قروت ساشه

    ۸. و  …عرضه مستقیم قره‌ قروت

     قره‌ قروت صادراتی درجه یک

    عرضه مستقیم قره‌ قروت ارگانیک ما به منظور های گوناگونی صورت می‌گیرد. به‌گونه‌ ای که مجموعه بزرگ کشکینو توانسته قره‌ قروت خالص خود را با بسته‌ بندی و برند درخواستی راهی کشور های آمریکایی و اروپایی نماید.

    از سمتی دیگر قره‌ قروت فله‌ی خالص ما به‌ صورت عمده برای مصارف تولیدی روانه کشور افغانستان، پاکستان و برخی از کشور های همسایه می‌ شود. عموماً قره‌ قروت خالص فله را برای استفاده در تولید کشک دورنگ، تثبیت رنگ قرمز در کارگاه‌ های رنگرزی، تولید لبنیات و بستنی قره‌ قروتی، تولید سس و … استفاده می کنند.

    از سمتی دیگر قره‌ قروت سفید ناخالص ما با کیفیتی جهانی بازار بزرگی را در خارج از ایران به خود اختصاص داده‌ است. تنوع منحصر به‌ فرد در تولید این قره‌ قروت سبب شده تا قره‌ قروت سفید متقاضیان بسیاری را در بازار های خارجی برای خود به دست آورد.

    عرضه مستقیم قره‌ قروت

    عرضه مستقیم قره‌ قروت عمده

    مجموعه ما برای رساندن محصولات باکیفیت با ارزان‌ ترین قیمت به دست خریداران واقعی انواع کشک و قره‌ قروت تولید شده خود اقدام به فروش مستقیم این محصولات نموده‌ است. مجموعه کشکینو محصولات خود را از طریق سایت‌ های معتبر فروش به دست مشتریان می‌ رساند. فروش اینترنتی مزایای مختص به خود را دارد. مرور برخی از این مزایا موجب آشنایی بیشتر خریداران با این نمونه فروش می‌ گردد.

    ۱. قیمت ارزان‌ تر نسبت‌ به سطح بازار

    ۲. قیمت درب کارخانهعرضه مستقیم قره‌ قروت

    ۳. حذف دست واسطه‌ ها و سود جویان

    ۴. امکان تامین حجم بالا تا تناژ

    ۵. تنوع بالاتر نسبت‌ به فروشگاه‌ها

    ۶. صرف زمان و هزینه کمتر برای خرید محصول

    ۷. امکان دسترسی آسان از سراسر ایران و حتی جهان

    ۸. معرفی بهتر محصول

    ۹. کمک به صادرات و ارز آوری

    ۱۰. انتقال از طریق باربری

    ۱۱. خریدی مطمئن و آسان

    ۱۲. و …

    عرضه مستقیم قره‌ قروت

    خریداران عمده انواع کشک و قره‌ قروت کارخانه‌ ای می‌توانند با تماس با شماره درج‌ شده در این سایت، ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی و یا پر کردن فرم بر روی سایت‌ های فروش مجموعه کشکینو، با مشاوران این مجموعه در تماس بوده و پاسخ سوالات خود را بیابند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 7 − 3 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *