مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =

قیمت کشک نرم درجه یک در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

متقاضیان کشک چه کشورهایی هستندعرضه این محصول به بهترین شکلسوالات متداول:
کشک نرم
  • ما توانسته ایم تا کشک نرم و مایع درجه یک و ارزان قیمت را بصورت عمده و جزئی (در وکیوم ها و با اوزان مختلف ) به شما مشتریان عزیز عرضه کنیم. خریداران می توانند به صورت اینترنتی وارد فروشگاه آنلاین ما شده و محصول مورد نیاز خود را را با نازلترین قیمت خریداری کنند. برای آگاهی از قیمت کشک نرم در تهران می توانید با واحد فروش سایت در ارتباط باشید.

    کشک نرم

    متقاضیان کشک چه کشورهایی هستند

    کشک نرم

    ایران از تولیدکنندگان عمده کشک در کل دنیا محسوب می شود. کشک ایران به خاطر خوش طعم بودن و چربی بالا، طرفدارن زیادی دارد. این محصول، به بازار های خارجی از جمله کشور های اروپایی مثل آلمان و کشور کانادا و… صادر می شود. بیشترین میزان صادرات کشک کشورمان به امریکا انجام می .شود. بعد از امریکا، کشور های اروپایی در رتبه بعدی صادرات این محصول قرار دارند. این محصول به دو صورت فله و وکیوم گرمی صادر می شود..

    این محصول، به دلیل کیفیت بی نظیر آن در آلمان، متقاضی بسیاری دارد. بازرگانان آلمانی ، معمولا کشک ایرانی را در وکیوم های کیلویی از ایران می خرند. چنانچه تاجران ایرانی، گام به گام صادرات را فرا گیرند، می توانند این محصول ایرانی را با برند کشور خودمان صادر کنند و درآمد مطلوبی را برای خود رقم بزنند.

    از آنجا که محصولی ناشناخته برای برخی کشور هاست، کشور های زیادی اطلاعاتی از این محصول ندارند. مصرف این محصول در داخل کشور نیز به دلیل مناسب بودن قیمت آن بالا است.

    عرضه این محصول به بهترین شکل

    کشک نرم

    قیمت کشک نرم ، به کیفیت آن بستگی دارد. هرچه این محصول، بهتر باشد، قیمت آن به مراتب بالاتر می رود. فروشگاه آنلاین ما انواع کشک نرم، خشک، مایغ و انواع قره قروت را با درخواست مشتری و در کیفیت عالی در اختیار تجار و مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد. جهت سفارش محصول متناسب با نیاز خود، می توانید با واحد فروش سایت ما در ارتباط باشید. هدف ما این است که بهترین نوع محصول را با کیفیتی خوب برای شما عزیزان تهیه و توزیع کنیم. خریدارن می توانند بابت کیفیت محصولات آسوده خاطر و مطمئن باشند.

    سوالات متداول:

    • فروش به صورت یک کیلویی هم دارید ؟

    تنها کشک پاستوریزه ما ارسال ۱ کیلویی دارد.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 11 + 2 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *