مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

قیمت و خرید کشک قیفی سنتی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت ترکیب کشک خالص و کشک ناخالص گنبدیخرید کشک قیفی با ارزان‌ترین قیمت
خرید کشک قیفی
  • کشک قیفی یکی از کشک های تولید شده در استان اصفهان می‌باشد. خرید کشک قیفی اصفهان به‌ صورت عمده انجام می‌گیرد. این کشک به دلیل استقبال بسیار خریداران عمده کشک به سایر کشور ها و اقصی نقاط ایران عزیز ارسال می‌شود. اصفهان مرکز تولید عمده کشک خالص و ناخالص قیفی در ایران می‌باشد. این استان انواع کشک قیفی صنعتی و کشک قیفی طرح خامه سنتی را روانه بازار کرده‌است.

    تولیدکنندگان کشک ارزان در اصفهان، کشک خالص صادراتی و کشک تنقلاتی را در کنار هم به کشورهای دیگر ارسال کرده‌اند. کشک قیفی خالص و کشک طرح خامه سنتی از پرفروش‌ ترین نمونه کشک ها در ایران می‌باشد.

    تفاوت ترکیب کشک خالص و کشک ناخالص گنبدی

    خرید کشک قیفی با نمونه‌های مختلفی که در بازار وجود دارد نیاز مشتری را برطرف می‌کند. تولیدکنندگان اصفهانی بهترین کشک قیفی را به سه صورت کشک صددرصد خالص، کشک صادراتی ۲۰ درصد آرد و کشک قیفی صنعتی و سنتی ناخالص تولید می‌کنند. کشک قیفی باکیفیت به دلیل تنوع بالا و قیمت ارزان مشتریان بسیاری دارد. در ترکیب کشک های تنقلاتی یا همون کشک قیفی ناخالص از آرد استفاده می‌گردد. کشک قیفی خالص نیز بدون آرد و بدون نمک روانه بازار شده‌است.

    کشک صادراتی

    کشک قیفی ناخالص یا صنعتی و کشک سنتی یا طرح خامه، از محبوب‌ترین نمونه‌های موجود در بازار هستند. این کشک ها عموماً از اقصی نقاط ایران خریدارانی دارند و از طریق باربری به تمامی نقاط ایران و حتی جهان ارسال می‌گردند.

    خرید کشک قیفی در انواع گوناگون صورت می‌گیرد. انواع کشک قیفی ما بدین شرح است:

    قیفی صنعتی یا ساده

    کله قندی یا قیفی سنتی یا طرح خامه

    قیفی صددرصد خالص در ۴ طمع قره‌قروتی، ساده، موسیر و سبزیجات

    قیفی ۲۰ درصد آرد صادراتی

    خرید کشک قیفی با ارزان‌ترین قیمت

    مجموعه بزرگ کشکینو به‌عنوان تولیدکننده انواع قره‌ قروت و کشک صادراتی در ایران شناخته می‌شود. بهترین کشک، با ارزان‌ترین قیمت ممکن را می‌توان از این مجموعه خریداری نمود. تولیدکنندگان مجموعه کشکینو در تلاشند، کشک باکیفیت صادراتی را از طریق فروش عمده و عرضه اینترنتی با ارزان‌ترین قیمت ممکن در اختیار خریداران عمده، صادرکنندگان کشک و بنکداران قرار دهند.

    کشک باکیفیت

    فروش اینترنتی کشک موجب می‌شود تا علاوه‌بر افزایش فروش، تنوع بالاتر، امکان تامین حجم تناژ، قیمت ارزان‌تر، این محصول به‌صورت شناخته‌شده تری دربیاید و به افزایش صادرات نیز کمک کند. افزایش صادرات کشک های مرغوب ایرانی به ارزآوری و اشتغال‌زایی برای جوانان کمک ویژه‌ای می‌کند برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کشک مرغوب و انواع قره‌ قروت باکیفیت ایرانی با مشاوران ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 9 + 3 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *