مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =

قیمت روز قره قروت کارخانه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی قره قروت کارخانه ایتوزیع انواع قره قروت کارخانه ای
  • قره قروت فرآورده ای لبنی و حاوی مقادیر زیادی کلسیم است. این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای انواع تنقلات غیر مفید برای کودکان باشد. امروزه با توجه به آگاهی افراد در مورد فواید و خواص مصرفی این محصول، میزان تولید قره قروت کارخانه ای تحت شرایط استاندارد و بهداشتی نیز افزایش یافته اشت. در این مطلب به بررسی فواید مصرفی و قیمت روز انواع قره قروت ارگانیک کارخانه ای می پردازیم.قیمت روز قره قروت کارخانه ای

    ویژگی قره قروت کارخانه ای

    ویژگی قره قروت کارخانه ای قره قروت که در برخی از مناطق کشور به آن سیاه کشک نیز می گویند فرآورده ای تولیدی از ماست یا دوغ است. از این جهت به آن سیاه کشک می گویند که رنگ ارقام اولیه و سنتی این محصول تیره و سیاه رنگ بوده است.
    امروزه انواع قره قروت با رنگ های زرد، قهوه ای، سیاه و حتی سفید به صورت ارگانیک در کارخانجات صنعتی تولید و روانه بازار مصرف می شوند.
    هر 100 گرم قره قروت تازه و طبیعی حاوی 240 کیلو کالری انرژی است که می تواند نقش مهمی در تامین انرژی روزانه افراد و به ویژه کودکان در حال رشد داشته باشد.
    همچنین به علت داشتن کلسیم، پروتئین و قند طبیعی جایگزین مناسبی برای تنقلات دیگر مانند کیک و شیرینی جات مضر است. از ویژگی قره قروت تازه می توان به میزان پایین چربی آن نیز اشاره کرد.
    این ویژگی موجب شده تا قره قروت محصولی رژیمی و پرطرفدار در افراد چاق و دارای اضافه وزن باشد. برخی دیگر از مزیت ها و خواص مصرفی این فرآورده لبنی عبارتند از:

    • ویتامین D موجود در قره قروت باعث جذب کلسیم می شود.
    • کمک به رشد استخوان ها به علت داشتن آهن و کلسیم
    • مناسب در رشد و تقویت دندان ها
    • جلوگیری از افت فشار در افراد دارای طبع سرد
    • کمک به کاهش دردهای مفصلی مانند رماتیسم
    • جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان در خانم ها

    توزیع انواع قره قروت کارخانه ای

    توزیع انواع قره قروت کارخانه ای انواع قره قروت کارخانه ای در بسته بندی های مختلف ساشه تک نفره یا خانوادگی عرضه می شوند. برندهای مختلف تولیدی، انواع قره قروت را در بسته های فله ای، طلقی چند گرمی و ظروف یکبار مصرف عرضه می کنند که هر کدام دارای قیمت و نرخ متفاوتی هستند.
    بدون شک عواملی مانند قیمت شیر، نرخ کشک و ماست کارخانه ای، هزینه های تولید، شیوه فرآوری و نوع بسته بندی و درجه کیفی نقش بسزایی در تعیین قیمت هر عدد قره قروت کارخانه ای عرضه شده به بازار دارند.
    البته در سفارشات عمده چگونگی خرید و انتخاب برند تولیدی نقش موثری در قیمت ها و افزایش یا کاهش حاشیه سود فعالین دارند.
    در این مرکز به عنوان بزرگترین بازار توزیع قره قروت کارخانه ای ارگانیک، انواع این محصول با برندهای معتبر و قیمت رقابتی برای خریداران عمده در سراسر کشور عرضه می شوند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 13 + 2 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *