مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

قره قروت کارخانه ای | دیگر می توانید از خوردن لذت ببرید

آنچه در این مقاله می خوانید...

خوراکی های کلسیم ساز کدامند؟قره قروت کارخانه ای چگونه عرضه و قیمت گذاری می شود؟از نحوه قیمت گذاری محصولات چه می دانید؟
قره قروت کارخانه ای
  • قره قروت کارخانه ای و سنتی یکی از خوراکی های محبوب در ایران و برخی کشور های حوزه خلیج فارس می باشد. این محصول ریشه لبنی دارد و در غذا های سنتی نیز یک محصول کاربردی است.

    کلسیم به عنوان یکی از مواد مورد نیاز بدن است. تامین کلسیم دن امری ضروری می باشد.

    • کدام خوراکی ها کلسیم بدن را تامین می کنند؟
    • آیا از خواص لبنی قره قروت مطلع هستید؟

    تنوع بالای قره قروت تولید داخل، علاوه بر صادرات و کمک به درآمد زایی موجب شده است تا این محصول با قیمت های مختلفی راهی بازار شود. عواملی نظیر سود، کیفیت و… در قیمت یک محصول اثر دارند. در ادامه به بررسی این بحث می پردازیم.

    خوراکی های کلسیم ساز کدامند؟

    مصرف کلسیم در زمان کنونی بسیار حائز اهمیت است. در پی تغیر سبک زندگی، باید به انبال این بود که چه موادی را به عنوان جایگزین می توان استفاده نمود.

    • چی بخوریم تا کلسیم بدن تامین شود؟

    شیر: شیر یکی از محصولاتی است که با کلسیم بالا به حفظ سلامتی کمک می کند. این محصول جایگزین آب در برخی غذا ها شده است. سیر را یک میان وعده خوب بدانید. در شب و پیش از خواب، یک لیوان شیر بنوشید.

    انواع قره قروت

    کشک: اگر به دنبال جاگزین تنقلاتی برای شیر هستید، کشک را امتحان کنید. در فرایند تولید کشک لاکز شیر شکسته می شود. این امر مصرف کشک را برای کنترل حساسیت لاکتوزی بلامانع کرده است. کشک یک مکمل عالی غذایی یا یک میان وعده بی نظیر است.

    پنیر: کلسیم فشرده یا پنیر؟ حتما پنیر را در وعده روزانه کودکان خود قرار دهید. نکته مهم در خصوص پنیر این است که آن را با گردو مصرف کنید. به دلیل رسوب کلسیم در پنیر ، مصرف جدا و تک آن توصیه نمی شود.

    کره دوغی: اگر هنوز هم طمع کره دوغی را دوست دارید، آن را در سبد غذایی خود داشته باشید. پایه لبنی این کره موجب می شود تا کلسیم، پروتئین و ویتامین ب۳ بدن شما تامین شود.

    قره قروت: قره قروت یکی از خوشمزه ترین، پروتئین دار هاست. این محصول یک طمع معتاد کننده دارد. قره یا قارا، بهترین راه تشویق کودکان به مصرف مواد لبنی است. از این محصول در تهیه غذا استفاده می شود. تنقلات مفیدی برای جایگزینی پفک و چیپس می باشد. یک بار امتحان کنید.

    قره قروت کارخانه ای چگونه عرضه و قیمت گذاری می شود؟

    قره قروت ها تنوع بالایی دارند. برخی از محبوب ترین قره قروت ها در بازار عبارتند از:

    1. قره قروت پذیرایی: قره قروت تک نفره، با ظاهر شکیل و ابعاد مناسبی تولید شده است. این محصول بهترین خوراکی تنقلاتی مناسب برا مهمانی های خاص می باشد. قره تک نفره کاملا بهداشتی و مناسب استفاده کودکان است.
    2. قره قروت سسی: قره قروت یک مکمل غذایی است. در زمان سرو آش یا غذا های مشابه، از قره قروت سسی بر سر سفره ها استفاده می شود. بسته بندی قره با این شکل، کمک بسیاری به صادرات نیز کرده است.ارزان ترین قره قروت
    3. قره قروت فله: تولیدکنندگام این نمونه قره را برای مصارف تولیدی راهی بازار می کنند. خریداران عمده قارا فله را کارخانه های لواشک، لبنیات، کشک دورنگ و … تشکیل می دهند.
    4. قره قروت نوشابه ای: شکل جذاب بسته بندی، عامل اصلی محبوبیت این محصول است. مصرف کنندگان عمده این محصول، کودکان هستند. صادرات این نمونه نسبت به دیگر قره های گرمی بالاتر است.
    5. قره قروت ساشه: عموما رستوران ها و غذا خوری ها از این محصول استفاده می کنند. این قره قروت مشابه سس های تک نفره وکیوم و برای مصرف در کنار غذا عرضه می گردد.

    از نحوه قیمت گذاری محصولات چه می دانید؟

    قیمت یک محصول به چه چیز هایی وابسته است؟ برخی از تاثیر گذار ترین ها را مرور می کنیم:

    1. ترکیبات: قره قروت کارخانه ای با نرکیب و ساختار های مختلفی تولید می شود. بسته به میزان خلوص، نوع مواد مصرفی و درجه کیفی قیمت قره قروت های تولیدی متفاوت است.
    2. هزینه های تولید: نمونه کارخانه ای با مجوزات مختلف راهی بازار می شود. هزینه اخذ مجوز، هزینه کارگا، دستگاه ها و … جزو مواردی هستند که در زما نقیمت گذاری محاسبه می گردند.
    3. محاسبه سود: مدیریت و امور مالی با محاسبه تمامی موارد میزان سود را تایین می کنند. این میزان با توجه به برند، نوع بسته بندی و … محاسبه می گردد.
    4. عرضه و تقاضا: عرضه و تقاضا محصول با قیمت آن رابطه عکس دارند. به گونه ای که هر چه میزان تقاضای بازار بیشتر باشد، قیمت محصول مصرفی کاهش می یابد.
    5. حجم خرید: این عامل برای خریداران عمده صدق می کند. خرید با حجم باتر، تخفیف بیشتری را از سمت تولید کننده خواهد داشت.قره قروت سفید
    6. فرایند و نوع تولید: تولید برخی قره قروت ها به مراتب سخت تر از سایر نمونه ها می باشد. زمان بیشتر، نیروی کار بیشتر و …، همه و همه در قیمت نهایی اثر دارند.
    7. حمل و نقل: مسافت بین شهر، ترانزیت کالا و … قیمت مشخصی ندارد. بنابر این قیمت نهایی محصول پس از محاسبه هزینه حمل و نقل به دست می آید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 11 − 4 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *