مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

فروش مستقیم کشک خشک وکیوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید و فروش مستقیم کشک خشک وکیومانواع کشک وکیومانواع کشک فله‌ی این کارخانه بدین شرح است:کشک صادراتی درجه یک کشک ۲۰% آردفروش مستقیم کشک خشک به‌ صورت عمده
کشک صادراتی
  • فروش مستقیم کشک خشک در ایران به شکل های گوناگونی صورت می‌گیرد. تولید کنندگان کشک ایرانی به‌ منظور فروش کشک خشک تنقلاتی، کشک خشک خالص بدون نمک، کشک خالص نمکدار، کشک بدون نمک آردی و … را تولید می‌کنند.

    این‌ که یک مجموعه با نام و برند شناخته‌ شده اقدام به تولید تمامی این نمونه‌ ها بکند یک مزیت در امر تولید و حتی خرید و صادرات به حساب می‌آید. مجموعه کشکینو نام شناخته‌ شده در عرصه تولید و صادرات کشک ایرانی است. این مجموعه اقدام به تولید تمامی این نمونه‌ ها در بازار ایران نموده‌ است.

    این مجموعه بزرگ در اقدامی دیگر برخی نمونه‌ ها را به‌ صورت انحصاری وارد بازار کرده‌ است. توانایی تولید با حجم تناژ به‌ منظور پوشش‌ دهی داخلی و صادرات در کنار تنوع محصولات این مجموعه را از سایر مجموعه‌ های مشابه جدا کرده‌ است.

    کشک خالص

    تولید و فروش مستقیم کشک خشک وکیوم

    انواع کشک وکیوم

    ۱. کشک وکیوم ۲۵۰ گرمی خالص در سه طعم ساده، موسیر، سبزیجات

    ۲. کشک وکیوم ۵۰۰ گرمی خالص درسه طعم ساده، موسیر، سبزیجات

    ۳. کشک وکیوم ۱۰۰ گرمی خالص درسه طمع ساده، موسیر، سبزیجات

    ۴. کشک وکیوم  پذیرایی ۲۵۰ گرمی خالص در سه طعم ساده، موسیر، سبزیجات

    ۵. کشک وکیوم پذیرایی ۵۰۰ گرمی  خالص در سه طعم ساده، موسیر، سبزیجات

    کشک وکیوم  پذیرایی۱۰۰ گرمی خالص در سه طعم ساده، موسیر، سبزیجات

    ۶. کشک ۲۰ درصد آرد وکیوم ۲۵۰ گرمی ساده

    ۷. کشک۲۰ درصد آرد وکیوم ۱۰۰ گرمی ساده

    ۸. کشک ۲۰ درصد آرد وکیوم ۵۰۰ گرمی ساده

    ۹. کشک ۲۰ درصد آرد وکیوم پذیرایی ۲۵۰ گرمی ساده

    ۱۰. کشک ۲۰ درصد آرد وکیوم پذیرایی ۵۰۰ گرمی‌ ساده

    ۱۱. کشک ۲۰ درصد آرد وکیوم پذیرایی ۱۰۰ گرمی ساده

    این کارخانه علاوه‌ بر فروش مستقیم کشک خشک پاستوریزه وکیوم تولید و فروش کشک خالص فله را نیز با قیمتی ارزان‌ تر در دستور کار خود قرار داده است.

    انواع کشک فله‌ی این کارخانه بدین شرح است:

    ۱. کشک فله‌ ای ۵ کیلویی ریز

    ۲. کشک فله‌ ای ۵ کیلویی درشت

    ۳. کشک فله‌ ای ۵ کیلویی پذیرایی

    این سه نمونه کشک فله هم به‌صورت کشک صد در صد خالص بدون نمک و هم به‌ صورت کشک ۲۰ درصد آرد تولید می‌گردد. عموماً این کشک ها به مصرف داخل می‌رسند و به دلیل فله بودن و امکان فساد برای صادرات مناسب نیستند.

    کشک صادراتی درجه یک

    یکی از بزرگ‌ ترین شاخصه‌ های موفقیت یک مجموعه توانایی کسب بازار های خارجی برای محصولات تولید شده خود می‌باشد. مجموعه بزرگ ما خوشبختانه در امر صادرات موفق عمل کرده‌ است. فروش مستقیم کشک خشک در انواع مختلف خالص و ناخالص بدون، نمک و نمک‌دار به‌صورت عمده به‌منظور صادرات انجام می‌شود.

    از آنجا که این مقاله مختص کشک های خالص تولید شده در مجموعه کشکینو می‌باشد ما به معرفی کشور های هدف این نمونه کشک در جهان می‌پردازیم.

    کشک های خالص ما من‌جمله کشک های گران‌ قیمت به حساب می‌آیند. از این‌ رو بازار هدف این کشک ها به‌ جز بازار داخلی، کشور های اروپایی و آمریکایی تلقی می‌شوند. کشک باکیفیت ایران به‌منظور صادرات وارد کشور های گوناگونی شده‌ است.

    کشک صد در صد خالص وکیوم به دلیل نداشتن نمک مزه ترشی دارد و گاهاً این طمع با ذائقه مردمان دیگر کشور ها سازگاری ندارد. مجموعه ما پس‌ از سال‌ ها فعالیت در عرصه تولید و صادرات به این امر رسیده است و درصدد رفع آن نیز بر آمده است.

    کشک ۲۰% آرد

    فروش مستقیم کشک خشک ۲۰ درصد آرد تولید شده در مجموعه ما عموماً برای صادرات به سایر کشور ها انجام می‌گیرد. این کشک به دلیل داشتن طمعی ملایم‌ تر نسبت‌ به کشک های خالص مشتریان پر و پا قرصی در کشور های اروپایی و آمریکایی برای خود دست‌ و پا نموده‌ است. کشک ۲۰ درصد آرد ما به‌ صورت عمده و با تناژ بالا راهی کشور های اروپایی و آمریکایی می‌گردد.

    تولید پاستوریزه و بسته‌ بندی وکیوم سبب می‌شود تا این کشک ها با سلامت کامل به کشور های هدف برسند. چراکه در صورت وکبوم نادرست امکان فساد این کشک ها بسیار بالاست . دلیل آن را خلوص و بی‌نمک بودن آن‌ ها، مدت‌ زمان  نامشخص برای انتقال، امکان قرار گرفتن در محیط‌ های نامناسب نظیر محیط‌ های گرم و مرطوب و … می‌توان به حساب آورد.

    کشک سنتی

    فروش مستقیم کشک خشک به‌ صورت عمده

    همان‌ طور که در ابتدای مقاله گفته شد مجموعه کشکینو تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع قره قروت و انواع کشک خشک  خالص و ناخالص در ایران می‌باشد. این مجموعه به‌صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه محصولات خود را به فروش عمده می‌رسانند. مزایای این نمونه فروش بسیار بالا است.

    ‌۱. قیمت ارزان‌ تر خرید عمده نسبت‌ به خرید خرد

    ۲. ارزان‌ تر بودن قیمت محصولات از طریق خرید اینترنتی نسبت‌ به بازار

    ۳. امکان تخفیف برای تناژ بالا

    ۴. تنوع بالای محصولات از طریق فروش اینترنتی

    ۵. امکان تامین هر حجم از محصول به میزان درخواست مشتری

    ۶. صرفه در زمان و هزینه برای مشتری

    ۷. اطمینان خرید

    ۸. و …فروش مستقیم کشک

    این ها من‌جمله فواید فروش محصولات کشکینو می‌باشند. خریداران، بنکداران و صادر کنندگان عزیز می‌توانند با شماره‌ گیری، شماره درج‌ شده در این سایت با مشاوران مجموعه ما در تماس هستند.  ضمن دریافت آگاهی‌ های لازم از نحوه تولید، ارسال و خرید محصولات در صورت تمایل خرید خود را ثبت نمایند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 7 − 5 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *