مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =

فروشگاه اینترنتی قره قروت عمده و کارتنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت بهتر و مشخصات انواع تلفقارا بدون نمک کارخانه‌ ایفروش انواع قره قروت عمده و کارتنی
قره قروت عمده و کارتنی
  • کشکینو به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ ترین فروشگاه‌ های اینترنتی عرضه قره قروت عمده و کارتنی فعالیت خود را سال‌ هاست در ایران آغاز کرده‌ است. این مجموعه با تولید و فروش بدون واسطه انواع قره‌ قروت و کشک کارخانه‌ ای این دو نوع محصول ایرانی را وارد بازار جهانی نیز کرده‌ است. قره‌ قروت به صورت‌ های گوناگونی در ایران تولید می‌ گردد. قره‌ قروت جامد و مایع به دو صورت کارخانه‌ ای و سنتی تولید شده‌ است.

    همچنین تنوع تولید قره‌ قروت موجب شده تا انواع قره‌ قروت خالص و ناخالص با ترکیبات مختلف روانه بازار شود. این تنوع محصولات و عدم شناخت کافی آن موجب می‌ شود تا خریداران عمده به‌ ویژه صادر کنندگان قره‌ قروت ایرانی با مشکلاتی روبرو شوند. فروشگاه‌ های اینترنتی نظیر کشکینو با معرفی محصولات از طریق سایت‌ های معتبر فروش خود، سعی در ارائه بهترین قره قروت کارخانه‌ ای و سنتی به مشتریان خود دارند.

    شناخت بهتر و مشخصات انواع تلف

    قره قروت عمده و کارتنی با ارزان‌ ترین قیمت در اختیار خریداران این محصول قرار می‌ گیرد. این محصول از دیرباز در سفره ایرانیان جایگاه ویژه‌ ای داشته‌ است، به گونه‌ ای که در مناطق مختلف ایران با نام‌ های گوناگون شناخته می‌ شود. این محصول را با نام شاخص قره‌ قروت، تلف، ترف، قره، قارا و … می‌ شناسند.

    قره قروت سفید

    قره‌ قروت بر خلاف تصور بسیاری از ما کاربرد ها و فواید بسیاری دارد. این محصول لبنی برای پیشگیری از پوکی استخوان، پاکسازی و جوانسازی پوست بسیار مؤثر است. کسانی که با شوره سر و یا ریزش مو مواجه هستند نیز، می‌ توانند از این محصول به‌ عنوان یک ماده درمانی استفاده کنند. تلف با مواد عالی که دارد، به‌ عنوان یک پاکسازی کننده قوی برای بدن به‌ ویژه دستگاه گوارش عمل کرده و از سرطان روده پیشگیری می‌ کند. تناسب اندام، چربی سوزی، رفع لک و پیری پوست و … نیز تنها برخی از فواید استفاده از قره‌ قروت می‌ باشد.

    در ادامه به معرفی انواع قره قروت عمده و کارتنی در مجموع کشکینو می‌ پردازیم.

    قره‌ قروت سفید سطلی فله

    تلف سفید ظرفی در وزن‌ ها و گرم‌ های گوناگون

    قره‌ قروت سفید لیوانی در وزن‌ ها و گرم‌ های مختلف

    تلف پذیرایی سفید

    تلف نوشابه‌ ای سفید

    قره‌ قروت ساشه سفید

    قره‌ قروت سفید سسی

    تلف سفید مایع از جمله قره‌ قروت های ناخالص کارخانه‌ ای می‌ باشد که به دلیل کیفیت بالا از صادرات عمده ما محسوب می‌ گردد. بهترین قره‌ قروت سفید را می‌ توان از طریق مجموعه کفشکینو تهیه نمود.

    قارا بدون نمک کارخانه‌ ای

    عرضه قره قروت عمده و کارتنی با تنوع بالا از ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد مجموعه بزرگ کشکینو می‌ باشد. این مجموعه علاوه‌ بر قره‌ قروت سفید ناخالص، قره‌ قروت خالص کارخانه‌ ای را نیز روانه بازار کرده‌ است. از قره‌ قروت های خالص در بسیاری از صنایع و کارخانه‌ های تولیدی استفاده می‌ گردد. کارخانه‌ های تولید کشک دورنگ، بستنی و لبنیات، لواشک و … من‌ جمله این کارخانه‌ ها می‌ باشند.

    انواع قره‌ قروت بدون نمک بدین شرح است:

    قره‌ قروت فله‌ ای شمشی یا کیلویی

    تلف کیسه‌ ای ۲۵ کیلویی فله

    قره‌ قروت نوشابه‌ ای

    قره‌ قروت پذیرایی

    تلف جعبه‌ ای

    انواع قره‌ قروت های تخته‌ ای ۱۷۰، ۹۰ و ۴۵ گرمی

    قره‌ قروت بانکه ای

    و …

    قره‌ قروت تیره سنتی از دیگر تولیدات مجموعه کشکینو می‌ باشد که به‌ صورت تناژ و عمده برای صادرات نیز تولید می‌ گردد.

    قره قروت صادراتی

    فروش انواع قره قروت عمده و کارتنی

    تولید کنندگان قره‌ قروت در ایران روش‌ های گوناگونی را برای عرضه بهترین قره‌ قوروت تولید شده‌ خود در نظر گرفته اند. فروشگاه‌ های سطح شهر و نمایندگی‌ های فروش در شهر های بزرگ دو نمونه از فروش های این محصولات می‌ باشد. اما عدم دسترسی آسان به این مراکز و پوشش‌ دهی نامناسب سبب شده تا تولید کنندگان این محصول لبنی، اقدام به فروش عمده این محصول از طریق سایت‌ های مستقیم نمایند.

    فروش اینترنتی انواع کشک و قره‌ قروت توسط مجموعه‌ ی کشکینو موجب شده‌ است تا قیمت این محصولات نسبت‌ به بازار بسیار ارزان‌ تر باشد. برای خرید قره‌ قروت ارزان کارخانه‌ ای و سنتی کافی است با مشاوران این مجموعه از طریق سایت‌ های مستقیم فروش در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 12 − 5 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *