مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

صادرات قره قروت سفید مایع به تاجیکستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

از تولید تا مصرف قره قروت سفید مایعقیمت فروش قره قروت سفید مایع در بازار
  • قره قروت سفید مایع محصولی بسیار مناسب برای رفع کمبود کلسیم و بهبود کلی استخوان های بدن است و علاوه بر فروش در ایران در سایر کشورها نیز به فروش می رسد. صادرات قره قروت سفید معمولاً به صورت عمده انجام می پذیرد و از جمله بزرگترین خریدار این محصول می توان به کشور تاجیکستان اشاره نمود که سالیانه چندین تن قره قروت ایرانی را خریداری نموده و در کشور خود به فروش می رساند.

    صادرات قره قروت سفید مایع به تاجیکستان

    از تولید تا مصرف قره قروت سفید مایع

    از تولید تا مصرف قره قروت سفید مایع قره قروت یکی از خوشمزه ترین خوراکی های قدیمی ایرانی است که از زمانهای قدیم تا کنون به عنوان خوراکی و یا برای پخت و پز در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است. برای تولید این محصول می توان به یکی از دو روش زیر عمل نمود:

    1. ابتدا ماست را در داخل کیسه بیندازید تا آب اضافی آن به صورت کامل خارج شود و آب ماست را در ظرفی جمع آوری کنید. سپس آن را در داخل قابلمه ریخته و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید و سپس زیر آن را کم کنید تا کم کم آب اضافی آن خارج شده و در انتها قره قروت سفید و خوشمزه باقی بماند. برای این منظور دقت کنید مرحله جوشیدن قره قروت باید به اندازه ای باشد که این محصول بیش از اندازه سفت نشود.
    2. در روش دوم برای تولید قره قروت مایع می توانید مقداری ماست ترش تهیه کنید و یا ماست شیرین را برای مدت چند روز در فضای آزاد قرار دهید تا مزه آن رو به ترشی برود، سپس ماست را با مقداری آب مخلوط نموده و به صورت کامل هم بزنید تا ماست به شکل دوغ در بیاید. در این مرحله می‌توانید دوغ حاصله را روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید و کمی سفت شود. باید دقت کنید که محصول را در یک الی دو ساعت از روی گاز بردارید.

    قیمت فروش قره قروت سفید مایع در بازار

    قیمت فروش قره قروت سفید مایع در بازار قیمت قره قروت سفید مایع در بازار به عوامل متعددی بستگی دارد که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

    1. قره قروت هایی که از آب ماست تهیه شده‌اند، معمولاً خوشمزه تر هستند و قیمت بالاتری نسبت به قره قروت های تهیه شده از دوغ دارند.
    2. کیفیت قره‌قروت تاثیر بسزایی روی قیمت آن خواهد گذاشت برای مثال قره قروت صادراتی که به عنوان بهترین انواع این محصول شناخته می شود، از قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع محصولات برخوردار است.
    3. با خرید قره قروت به صورت غیر حضوری و مستقیم از تولیدکننده اصلی می توانید در هزینه های خرید این محصول تا حدود زیادی صرفه جویی نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 11 + 7 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *