مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =

مشاوره فروش کشک ترش مرغوب گوسفندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کشک ترش مرغوب رشته ای قره قروتیمرکز خرید عمده کشک ترش مرغوب 1 کیلویی
  • برای خرید کشک ترش مرغوب به وب سایت مشاوره و فروش کشک ترش رشته ای مراجعه نمایید، کشک نوعی چاشنی است که برای طعم دار کردن برخی از غذاها از آن استفاده می شود و در رنگ های سفید و یا زرد مشاهده می شود.
    کشک یک منبع کلسیم خالص است و خواص بسیار زیادی دارد و ترش مزه می باشد و بویی شبیه به بوی دوغ ترش دارد و همچنین در اشکال مختلف جامد، نیمه جامد و پودری در بازار مشاهده می شود.

    مشاوره فروش کشک ترش مرغوب گوسفندی

    انواع کشک ترش مرغوب رشته ای قره قروتی

    انواع کشک ترش مرغوب رشته ای قره قروتی کشک ترش رشته ای انواع بسیار گوناگونی دارد یکی از پر مصرف ترین گونه های این کشک، کشک پاستوریزه ی ترش قره قروتی است و دلیل محبوبیت این کشک نرم بودن آن می باشد زیرا دارای درصد بالایی آآب می باشد، کشک پاستوریزه کاملا بهداشتی است زیرا در کارخانه ها تولید می شود و به شکل قلمی دیده می شود و همچنین به علت اینکه این کشک ها دارای مواد نگهدارنده هستند مدت زمان نگهداری از آنها بسیار طولانی می باشد.

    یکی دیگر از انواع کشک های ترش، کشک محلی زرد نام دارد و این کشک نسبت به سایر کشک های ترش سفت تر است و به صورت گرد دیده می شود و به صورت دستی و سنتی توسط زنان روستایی تهیه می شود و به همین دلیل دارای مواد نگهدارنده نیست، این کشک معمولا مورد پسند ذائقه ی همگان نیست زیرا بوی تندتری نسبت به سایر کشک های ترش دارد.

    نوع دیگر از کشک های ترش، کشک بسته بندی شده است که نوعی کشک صنعتی با درصد بالایی مواد نگهدارنده است بنابراین مدت زمان نگهاری از آن زیاد و حدود 6 ماه می باشد این کشک از قبل سابیده شده و سپس با آب رقیق شده است و به صورت بسته بندی شده در بازار موجود می باشد و طعم آن مورد پسند همگان است زیرا بوی خوبی دارد و از آن در تهیه انواع آش رشته و کشک بادمجان استفاده می شود.

    مرکز خرید عمده کشک ترش مرغوب 1 کیلویی

    مرکز خرید عمده کشک ترش مرغوب 1 کیلویی کشک از جمله مواد غذایی است که به سرعت دچار فساد و باکتری زایی می شود بنابراین در هنگام تهیه و تولید آن هم به روش سنتی و هم به روش کارخانه ای باید تمام نکات بهداشتی رعایت شوند و پس از تولید باید از آن در ظروف کاملا تمیز و درب دار نگهداری شود.
    کشک محلی به دلیل عدم وجود مواد نگهدارنده سریعتر دچار فساد غذایی می شود بنابراین توصیه می شود که از این کشک در فریزر نگهداری کنید و همچنین قیمت کشک محلی به دلیل عدم وجود مواد نگهدارنده مقداری ارزانتر از کشک های شرکتی است و برای خرید کشک گوسفندی به وب سایت مرکز خرید کشک ترش مراجعه نمایید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 8 + 1 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *