مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 2 =

مرکز پخش کشک کیلویی باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز پخش کشک مجموعه کشکینوکشک کیلویی صادراتیمرکز پخش کشک کیلویی به‌ صورت عمده
مرکز پخش کشک
  • مرکز پخش کشک خالص و ناخالص کشکینو در اقدامی جدید دست به فروش اینترنتی انواع تولیدات خود زده‌ است. مجموعه بزرگ ما در کنار کشک های کارخانه‌ ای انواع قره‌ قروت خالص و ناخالص نیز تولید می‌ کند. این مجموعه برای عرضه مستقیم محصولات خود و حذف دست واسطه‌ ها از معاملات این محصولات، سایت‌ های مستقیم را راه‌ اندازی نموده‌ است.

    کشک در بازار امروز با تنوع بالایی روبرو است. این تنوع موجب شده تا سلایق مختلف به خرید کشک رغبت نشان دهند. بهتر است بگوییم تولید کنندگان کشک برای ایجاد میل و رغبت استفاده از کشک این محصول  پرخواص اقدام به تولید انواع گوناگون کشک نموده‌ اند. در این مقاله ما شما را با انواع کشک کارخانه‌ ای باکیفیت آشنا می‌ کنیم.

     

    مرکز پخش کشک مجموعه کشکینو

    مجموعه بزرگ کشکینو به‌ عنوان یک مجموعه انحصاری در ایران سال‌ ها است فعالیت خود را در حوزه تولید و توزیع انواع کشک کارخانه‌ ای و انواع قره‌ قروت صادراتی شروع کرده‌ است. این مجموعه گاهاً دست به تولید انحصاری برخی نمونه‌های کشک نیز زده‌ است.

    هدف از تاسیس این مجموعه افزایش فروش و رونق بازار فروش کشک، ایجاد تنوع در بازار و افزایش صادرات این محصول ایرانی می‌ باشد. صادرات خود موجب ارز آوری و اشتغال‌ زایی در این زمینه خواهد شد. مرکز پخش کشک ما انواع کشک فله‌ ای کیلویی و کشک بسته‌ بندی را روانه بازار کرده‌ است. برای آشنایی بیشتر با انواع کشک کشکینو ادامه مطلب را از دست ندهید.

    مرکز پخش کشک

    کشک فله‌ تنقلاتی

    این نمونه کشک ها از بهترین تولیدات قطب تولید کننده کشک تنقلاتی ایران، مشهد، می‌ باشد. کشک های کیلویی ما در کارتن‌ های با وزن ۱۰ تا ۱۱.۵ کیلویی به‌ صورت فله روانه بازار می‌ شود.

    ۱. کشک گرد ساده

    ۲‌. کشک گرد دورنگ

    ۳. کشک رشته‌ ای ساده

    ۴. کشک رشته‌ ای قره‌قروتی

    ۵. کشک رشته‌ ای زیره

    ۶. کشک مشتی یا انگشتی

    ۷. کشک تخته‌ ای پنیری

    ۸. کشک دو سرپیچ یا فرفره ای

    ۹. کشک دو سرپیچ دورنگ

    این چند محصول از نمونه‌ های تولید شده این کشک ها می‌ باشد. این مجموعه کشک تنقلاتی قیفی طرح خامه، قیفی صنعتی و مثلثی را نیز در بین تولیدات خود دارد. از سوی دیگر کشک صادراتی خشتی نیز در این مجموعه با حجم تناژ تولید و به‌منظور استفاده‌ی مردمان افغانستان و پاکستان راهی این دو کشور می‌شود.

    ترکیب سازنده کشک های ناخالص ما را ماست، پودر آب پنیر، نشاسته، نمک و قره‌ قروت تشکیل می دهند.

    کشک بدون نمک و ۲۰ درصد آرد فله و وکیوم

    مرکز پخش کشک کیلویی ما اقدام به تولید کشک صد در صد خالص بدون نمک و کشک ۲۰ درصد آرد نیز نموده‌ است. کارخانه تولید کننده این محصول برای پیشگیری از فساد در زمان انتقال کشک های بدون نمک خود را در بسته‌ بندی‌ های وکیوم روانه بازار کرده‌ است. همچنین برای کاهش قیمت این کشک ها اقدام به عرضه کشک های خود در ایران به‌صورت فله‌ نیز نموده است.

     

    انواع کشک های خالص از ترکیب ماست و بدون نمک و کشک ۲۰ درصد آرد با ترکیب ماست و آرد بدین شرح است:

    ۱. کشک فله‌ی پنج کیلویی ریز

    ۲. کشک فله‌ی پنج کیلویی درشت

    ۳. کشک فله‌ی پنج کیلویی پذیرایی

    ۴. کشک وکیوم ساده ۱۰۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی

    ۵. کشک وکیوم پذیرایی ۱۰۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی

    ۶. کشک ۲۰ درصد آرد  ۱۰۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی

    ۷. کشک ۲۰ درصد آرد وکیوم پذیرایی ۱۰۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی

    این کارخانه کشک های صد در صد خالص خود را در چهار طمع موسیر، ساده، سبزیجات و قره‌ قروت تولید  می‌ کند.

    مرکز پخش کشک

    مرکز پخش کشک خالص ما انواع کشک مایع سنتی بدون نمک را روانه بازار کرده‌ است. این کارخانه با توجه به میزان مصرف مشتریان کشک های سنتی خود را در بسته‌ بندی‌ های گوناگون به بازار عرضه می کند.

    ۱. کشک سنتی پاکتی ۴۵۰ گرمی

    ۲. کشک سنتی پاکتی ۹۰۰ گرمی

    ۳. کشک سنتی پاکتی ۶ کیلویی

    ۴. کشک سنتی پاکتی ۱۰ کیلویی

    انواع کشک هموژنیزه‌ بز و گاومیش

    مرکز پخش کشک، کشکینو، کشک صد در صد خالص بز و گاومیش را به روش هموژنیزه تولید و روانه بازار کرده‌ است. این کشک از مرغوب‌ ترین کشک های استان چهارمحال‌ و بختیاری می‌ باشد که به روش نوینی تولید می‌گردد و سپس به‌ صورت فله و بسته‌ بندی‌ های مجلسی روانه بازار می‌ شود. انواع بسته‌ بندی این کشک ها به‌ شرح زیر می‌ باشد:

    ۱. کشک فله‌ی دیسی بین ۲ تا ۵ کیلو گرمی

    ۲. کشک بسته‌بندی مجلسی ۲۵۰ گرمی

    ۳. کشک بسته بندی مجلسی ۵۰۰ گرمی

    ۴. کشک  بسته بندی مجلسی ۱ کیلویی

    این کشک ها را با استفاده از همزن و مخلوط‌ کن با آب ولرم و کمی نمک می‌ توانید به کشک مایع لذیذی تبدیل کنید. کشک بز بر خلاف کشک گاوی طبعی گرم دارد و برای کسانی که به فردی حساسیت نشان می‌ دهند بسیار مناسب است.

     

     کشک خالص نمکی 

    مجموعه ما در اقدامی جدید دست به تولید کشک نمکی قرصی زده‌ است. این کشک در بسته‌ بندی‌ هایی بسیار جذاب با وزن هایی متناسب با نیاز مصرف‌ کنندگان خانگی روانه بازار می‌ شود. کارخانه تولید کننده کشک نمکی ما انواع کشک خشک، کشک مایع و حتی پودر کشک را روانه بازار می‌ کند. محصولات این کارخانه بدین شرح است:

    ۱. کشک نمکی قرصی ریز ساده

    ۲. کشک نمکی قرصی ریز طعم‌ دار

    ۳. کشک نمکی قلبی ساده

    ۴. کشک نمکی قلبی طعم‌ دار

    ۵. پودر کشک خالص نمکی

    ۶. کشک مایع نمکی ۲۵۰ گرمی

    مرکز پخش کشک

    ۷. کشک مایع نمکی ۵۰۰ گرمی

    ۸. کشک مایع نمکی ۶۸۰ گرمی

    مرکز پخش کشک کیلویی و بسته‌ بندی ما این کشک ها را به‌ منظور ایجاد تنوع در بازار به‌ صورت عمده روانه بازار کرده‌ است. این کشک ها نه‌تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور های جهان به‌ عنوان یک محصول با کیفیت ایرانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

    کشک کیلویی صادراتی

    تمامی کشک های ما از کشک های تنقلاتی گرفته تا کشک خالص بدون نمک بز و گاومیش به‌ صورت عمده در بازار داخلی و خارجی به فروش می‌ رسد. برخی از این محصولات نظیر کشک بز و گاومیش و کشک قرصی دو نمونه از محصولات جدید کشکینو می‌ باشند که در این مجموعه به‌ صورت انحصاری به فروش می‌ رسند.

     

    شناخت بازار صادراتی کمک بزرگی به صادرات این محصولات کرده‌ است. مجموعه ما با سال‌ ها تجربه در عرصه تولید و توزیع کشک و شناخت بازار هدف توانسته به‌ صورت عمده و با تناژ بالا کشک های خود را روانه بازار های دیگر کند.

    مرکز پخش کشک کیلویی تنقلاتی ما این کشک ها را به‌صورت عمده روانه کشور های حاشیه خلیج‌ فارس، عراق، پاکستان، افغانستان و برخی از کشور های اروپایی نموده‌ است.

    از سوی دیگر کارخانه تولید کننده کشک خالص کشکینو، پس‌از دریافت این‌ موضوع که کشک‌های خالص با طبع کشور های دیگر سازگاری ندارند، کشک ۲۰ درصد آرد را برای صادرات به کشور های اروپایی و آمریکایی تولید و توانست این محصول با کیفیت را به‌ صورت عمده راهی این کشور ها نماید.

     

    کشک بز و گاومیش ما نیز در کشور های ترکیه، آذربایجان، آلمان، و بسیاری از کشور های دیگر طرفداران ویژه‌ ای را برای خود به دست آورده‌ است. با توجه به عمر کوتاه تولید این نمونه کشک پیشرفت بزرگی برای کشک بز و گاومیش به حساب می‌ آید.

    مرکز پخش کشک

    مرکز پخش کشک کیلویی به‌ صورت عمده

    مجموعه بزرگ ما تمامی محصولات خود را اعم از کشک های نامبرده تا انواع قره‌ قروت را با قیمت درب کارخانه و تنها به‌ صورت عمده به دست مشتریان می‌ رساند. این کارخانه با حذف دست دلالان و سود جویان از معاملات خود سعی نموده تا محصولات خود را با نازل‌ ترین قیمت عرضه کند. مجموعه بزرگ کشکینو با راه‌ اندازی سایت‌ های فروش مستقیم و معرفی محصولات موجب شده تا این دو محصول ایرانی بازار خوب خارجی را نیز به خود اختصاص دهند.

     

    صادر کنندگان و خریداران عمده انواع کشک ما می‌توانند تنها با یک تماس محصول با  ما را خریداری نمایند. این محصولات با نازل‌ ترین قیمت به دست مشتریان حقیقی خود می‌ رسند. مشاوران مجموعه کشکینو پاسخ‌ گوی تمامی سوالات شما در مورد محصولات این مجموعه خواهند بود. همچنین این مشاوران از لحظه تماس تا دریافت محصول پشتیبانی را انجام می‌ دهند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 11 + 6 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *