مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =

قیمت مناسب کشک مایع اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

کشک بهترین محصول خوراکی استارزش غذاییمجموعه توزیع کننده کشک مایع اصل
  • کشک طی چند سال گذشته توانسته توسط بهترین تولید کنندگان و حرفه ای ترین آنها در ایران تولید می گردد این محصول قیمت ثابت در ایران داشته و دائم در حال تغییر قیمت است شما میتوانید جهت اطلاعات از قیمت مناسب کشک مایع اصل همین حالا به شماره هایی که در سایت قرار گرفته تماس حاصل فرمایید.

    کشک بهترین محصول خوراکی است

    کشک مایع 900 گرمی

    هضم آن راحت‌تر و بهتر است. از نظر سایر مواد مغذی نظیر کلسیم، ویتامین‌های گروه B، آهن و روی نیز کشک غنی بوده و از فواید بسیاری برخوردار است.

    معمولاً وقتی حرف از کلسیم به میان می‌آید، اکثراً شیر و ماست را منبع کلسیم می‌دانند و کمتر اشاره‌ای به کشک می‌شود در صورتی که هر ۳۰ تا ۵۰ گرم کشک، حدود ۳۰۰ میلی‌گرم کلسیم دارد که در مقایسه با آن هر ۲۴۰ گرم شیر دارای ۲۴۰ تا ۳۰۰ میلی‌گرم کلسیم است. عموم مردم ماست و شیر را منبع کلسیم می‌دانند .

    کشک‌های تولیدی یا به شکل سنتی است یا صنعتی و در هر دو شکل برای افزایش مدت ماندگاری آن از مقدار فراوانی نمک استفاده می‌شود بنابراین افرادی که کشک مایع مصرف می‌کنند باید مطمئن شوند که کشک فرایند صنعتی پاستوریزه شدن را به خوبی طی می‌کند و به تاریخ تولید و مدت مصرف، بسته‌بندی و… آن توجه داشته باشند.

    بعد از مصرف نیز باقیمانده را در شرایط کاملاً مناسب در یخچال نگهداری کنند زیرا احتمال آلودگی در باقیمانده کشک همچنان وجود دارد کشک منبع بسیار مفیدی برای تأمین پروتئین و کلسیم مورد نیاز بدن است و می‌تواند به عنوان تنقلات هم استفاده شود.

    ارزش غذایی

    لبنیات منبع کلسیم، پروتئین، ویتامین A و B2 هستند. از آنجا که ویتامین B2 و کلسیم محلول در آب هستند و با کم شدن مقدار آب، این ۲ ماده مغذی کاهش خواهند یافت و چون ویتامین A نیز محلول در چربی است و کشک چربی ندارد، پس مقدار این ماده مغذی نیز در کشک به حداقل می‌رسد و آنچه باقی می‌ماند، پروتئین است.

    بنابراین کسانی که در سنین رشد هستند، سوخت‌وساز بدنشان بالاست و سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بهتر است که این ماده غذایی را در برنامه غذایی خود بگنجانند. می‌توان چنین نتیجه گرفت که کشک برای کودکان، نوجوانان، خانم‌های باردار و شیرده، سالمندان و ورزشکاران یک خوراکی ارزشمند محسوب می‌شود.

    مجموعه توزیع کننده کشک مایع اصل

    کشک مایع پاستوریزه

    ما به عنوان بزرگترین مجموعه توزیع کننده کشک مایع در ایران همیشه سعی بر این داشته ایم نیاز تمامی مشتریان خارجی را رفع کنیم و همیشه با آنها کار کنیم شما هم میتوانید جهت صادرات این محصول را در تناژهای بالا از ما بخواهید بدون شک یکی از بزرگترین تامین کنندگان انواع کشک و قره قروت در ایران هستیم و در تمامی مراحل خرید در کنار شما خواهیم بود.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 7 + 1 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *