مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

فروش ویژه کشک قیفی بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کشک قیفی کارخانه ایفروش ویژه کشک قیفی صادراتیفروش ویژه کشک قیفی به صورت عمده
فروش ویژه کشک قیفی
  • کشک قیفی یکی از خوشمزه ترین نمونه های کشک قیفی اصفهان است. فروش ویژه کشک قیفی درجه یک، بازار پر تقاضایی را به خود اختصاص داده است. این نمونه کشک که به کشک کله قندی و کشک گنبدی شهرت دارد از جمله کشک های تولیدی استان اصفهان به حساب می آید.

    معرفی کشک قیفی کارخانه ای

    کشک گنبدی اصفهان امروزه به عنوان یک کشک درجه یک صادراتی شناخته می شود. این کشک پر طرفدار در بسیاری از شهر های استان اصفهان نظیر اصفهان، نجف آباد و … تولید می گردد.

    فروش ویژه کشک قیفی با انواع گوناگونی توسط مچموعه ای نظیر کشک کینو انجام می گیرد. تولید کنندگان کارگاهی و کارخانه ای این کشک را با ترکیب خالص بدون نمک، خالص نمک دار، ناخالص نشاسته ای و ناخالص آردی(با درصد ناخالصی متغیر) روانه بازار می کنند.

    فروش ویژه کشک قیفی

    در ترکیب کشک قیفی خالص از شیر تازه استفاده می شود و در مقابل کشک قیفی تنقلاتی را از ماست، پودر آب پنیر، قره قروت، نمک و نشاسته یا آرد تولید می کنند.

    فروش ویژه کشک قیفی صادراتی

    بنا بر نکاتی که در این مقاله ذکر شد و تغییر ترکیب کشک کله قندی موجود در بازار، این کشک با قیمت های گوناگونی در بازار یافت می شود. داشتن اصلاعاتی از ترکیب چنین محصولی کمک شایانی به انتخاب و میزان فروش خریداران کشک می نماید از این رو کشکینو به عنوان یکی از بزرگترین تولید  و عرضه کنندگان کشک در ایران خود را موظف به ارائه ی درست اطلاعات محصول به مشتریان می داند.

    مجموعه ما کشک خالص ۱۰۰% بدون نمک( در زمسان)، ۱۰۰% خالص کم نمک(در تابستان)، ۲۰% آرد، ۱۵% نشاسته، ۱۰۰% خالص نمک دار و… را در سبد عرضه خود دارد.

    فروش ویژه کشک قیفی با این تنوع حاصل برایند نیاز بازار داخلی و خارجی این کشک می باشد. تولید کنندگان ما پس از سال ها فعالیت با شناخت بازار دست به تولید این کشک با مرغوب ترین مواد اولیه و ترکیبات گوناگون زده اند.

    برای مثال کشک قیفی ۲۰% آرد با طمعی ملایم تر نسبت به کشک قیفی خالص ویژه بازار کشور های اروپایی تولید می گردد. تولید کننده این کشک تولیدات خود را به به صورت کشک  بسته بندی پاستوریزه با طمع های گوناگون راهی بازار کرده است.

    این کارخانه برای مصرف داخلی و کاهش قیمت کشک های با کیفیت خود کشک گنبدی را در کارتن های فله ۵ کیلویی فله و فله پذیرایی به بازار ارائه داده است.

    فروش ویژه کشک قیفی به صورت عمده

    در تجارت و فروش تمامی تولیدات به ویژه کشک عوامل زیادی در تایین قیمت تاثیر گذار است. دانستن این عوامل نیز برای خریداران خالی از لطف نمی باشد.

    • کیفیت مواد اولیه
    • درصد خلوص و ناخالصی
    • هزینه تولید، کارگر، انبار داری و…
    • تایین سود از جانب تولید کننده
    • گواهی های سلامت، بهداشت، صادرات و…
    • برند
    • حجم خرید و تخفیفاتفروش ویژه کشک قیفی

    مجموعه ی ما برای کاهش حداکثری محصولات خود در تلاش است تا انواع قره قروت و کشک خود را به صورت عمده و با حذف دست واسطه گران به دست خریداران این محصولات برساند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 10 + 4 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *