مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =

فروش بهترین کشک مایع عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کمی اطلاعات بیشتر در مورد کشک داشته باشیمخواص کشک کمی بررسی کنیممرکز پخش بهترین کشک مایع
  • كشك یكی از محصولات لبنی با ارزش است كه به ۲شكل صنعتی و سنتی تولید می‌شود و از آن برای طبخ غذاهایی مانند آش رشته، كشك بادمجان و كال‌جوش استفاده می‌كنند شرکت های ما به عنوان توزیع کننده عمده انواع کشک و قره قروت در ایران شناخته شده اند .

    کمی اطلاعات بیشتر در مورد کشک داشته باشیم

    در بین فرآورده های غذایی، ارتقاء سطح کیفی و بهداشتی  فرآورده های لبنی، به واسطه مستعد بودن به فساد و از طرف دیگر به دلیل داشتن جایگاه تغذیه ای ویژه همیشه مورد توجه محققین بوده است. زیرا این فرآورده ها منبع غنی از پروتئین با ارزش بیولوژیکی بالا، کلسیم، ویتامین D و ویتامین های گروه B می باشد. یکی از محصولات لبنی تخمیری کشک است.

    که از بین فرآورده های لبنی به عنوان یک فرآورده ی سنتی همیشه مورد علاقه ی اکثر مصرف کنندگان بوده است. کشک دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از پروتئین و کلسیم است و قادر است احتیاجات بدن را از نظر مواد معدنی موجود در شیر که شامل کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم و پتاسیم بوده و هم چنین از نظر دارا بودن اسیدهای آمینه ضروری و مواد پروتئینی تامین نماید.

    به عنوان طعم دهنده و گاهی مستقیماً به عنوان غذا بکار برده می شود. کلسیم و فسفر موجود در کشک و نسبت مناسب این دو ماده ی غذایی در ترکیب این ماده برای پیشگیری از بروز پوکی استخوان بسیار موثر است. از جمله خواص درمانی کشک می توان به جلوگیری از ابتلا به اختلالات گوناگون عصبی، تنظیم هاضمه و جلوگیری از اسهال اشاره کرد.

    فواید کشک برای سلامتی و پوست ما بی نظیر است. مصرف کشک برای استخوان بندی و کمبود کلسیم افراد بسیار موثر است. کشک از شیر میش، گاو یا بز تهیه می شود و دارای کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و ویتامین نیاسین است هر ۱۰۰ گرم کشک حدود ۱۰۵ تا ۱۲۰ کیلو کالری دارد که می تواند انرژی بدن شما را تامین کند.

    خواص کشک کمی بررسی کنیم

    از خواص کشک اینست که کشک دارای اسیدهای آلی است و در نتیجه ضد عفونی کننده دستگاه هاضمه ( معده، روده ی کوچک و روده ی بزرگ) است یکی دیگر از خواص کشک و فواید کشک اینست که کشک یک غذای نفاخ و سفت کننده روده است. سعی کنید به همراه کشک از نعنای خشک استفاده کنید.
    یکی دیگر از خواص کشک کلسیم بالا و فسفر موجود در کشک است که از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

    یکی از فواید کشک اینست که گرسنگی را رفع می کند و حجم کمی از معده را پر خواهد کرد. از کشک به عنوان یک افزودنی به غذاهایی مانند آش رشته، آش جو، کشک بادمجان و حلیم بادمجان استفاده می شود کشک یکی از غنی ترین منابع پروتئین حیوانی می باشد. این نکته را یاداوری میکنیم که سعی کنید از کشک های بسته بندی ( پاستوریزه) شده که دارای برچسب و مجوز بهداشتی می باشند، استفاده کنید. تا از نظر بهداشتی و ایمنی خیالتان راحت باشد. همچنین حتما کشک را در یخچال نگهداری نمایید.

    سعی کنید از کشک جامد استفاده کنید و کشک مایع را حدود ۲۰ دقیقه بجوشانید طبق بررسی های بدست امده کشک دارای مقادیر فراوان پیش ساز گلوتاتیون است. این مواد به خوبی از دستگاه گوارش جذب می شوند. خواص مهم گلوتاتیون در کنترل رادیکالهای آزاد موجب پیشگیری از سرطانها ،کند شدن روند پیری و افزایش طول عمر سلولها می شود. به بیماران سرطانی بعد از هر وعده غذا ۲تا ۳ قاشق کشک پاستوریزه بخورانید.

    مرکز پخش بهترین کشک مایع

    این مجموعه فروش فوق العاده خود را شروع کرده و همیشه سعی بر این داشته محصولات را  در تناژهای بالا به مشتریان عرضه کند تمامی همکاران به مصرف کنندگان می توانند جهت خرید عمده انواع کشک خالص صادراتی با شماره هایی که در سایت قرار گرفته تماس حاصل فرمایند قطعاً تمامی مراحل خرید را به شما توضیح خواهم داد

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 12 + 1 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *