مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

شرکت صادرات کشک قیفی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

 کشک خالص و ناخالص فیفیصادرات کشک قیفی اعلاءصادرات کشک قیفی به صورت عمده
صادرات کشک قیفی
  • صادرات کشک قیفی خالص و ناخالص توسط کشکینو، توانسته تا حد بالایی بازار های متعدد خارجی را در برگیرد. فروش صادراتی کشک های خالص بیشتر در اروپا و آمریکا صورت می گیرد. و در مقابل کشک قیفی ناخالص عموما راهی کشور های همسایه می شود. این شناخت بازار هدف و توانایی بالای تولید، در کشکینو موجب پیشرفت روز افزون این مجموعه در صادرات شده است.

     کشک خالص و ناخالص فیفی

    تقاضای بالای کشک قیفی موجب تنوع در این کشک ها شده است تا جایی که تولید کنندگان ما کشک قیفی ناخالص با ترکیب نشاسته و کشک ۱۰۰% خالص بدون نمک با طمع ترش و کشک ۲۰% آرد  بدون نمک با طمعی ملس تر از کشک خالص را روانه ی بازار کرده است.

    صادرات کشک قیفی

    کشکینو کشک نرم ۱۰۰% خالص و ۲۰% آرد خالص بدون نمک را به صورت انحصاری تولید و روانه ی بازار می کند. این دو نمونه کشک با قیمتی به مراتب بالاتر نسبت به کشک های ناخالص به فروش می رسند.

    صادرات کشک قیفی اعلاء

    کشور های اروپایی را می توان مصرف کننده ی عمده کشک های ۲۰% درصد آرد خالص دانست. این کشک ها با ترکیب آرد طمع ترش کشک را متناسب با ذائقه ی مصرف کنندگان اروپایی تغییر داده است.

    کشک کارخانه ای خالص به دلیل طمع سنتی و سلامت بالا و داشتن گواهی صادراتی و سلامت از سازمان غذا و دارو به راحتی و بدون مشکل به سایر کشور ها صادر می شود.

    صادرات کشک قیفی

    صادرات کشک قیفی به صورت عمده

    خرید کشک های ما به صورت عمده، قیمت را به مرتب برای صادر کنندگان کشک های خالص و ناخالص کاهش می دهد. کشک های خالص ما به صورت بسته بندی های ۲۵۰ گرمی وکیوم و ۵ کیلویی فله وارد بازار می شود.

    جهت شناخت و سفارش انواع قره قروت و کشک نرم و مایع ما تنها از طریق تماس با شماره درج شده در این سایت، می توانید در کمترین زمان ممکن محصولات با کیفیت ما را تهیه کنید.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 9 − 4 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *