مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =

خرید فله ای قره قروت محلی بصورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص قره قروت محلی برای تامین انرژی بدنقیمت فروش قره قروت محلی عمده در بازار
  • یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولاتی که از شیر گاو و گوسفند به دست آمده و به سبب طعم ترش و خوشمزه ای که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، قره قروت می باشد. این ماده غذایی مقوی و عالی دارای رنگ قهوه ای روشن، قهوه ای مایل به سیاه و زرد است و در ساختار آن مقادیر فراوانی از کلسیم وجود دارد. این روزها خرید قره قروت محلی عمده در تمامی شهرهای کشورمان بسیار گرم و پر رونق است.

    خرید فله ای قره قروت محلی بصورت عمده

    خواص قره قروت محلی برای تامین انرژی بدن

    خواص قره قروت محلی برای تامین انرژی بدن به جرات می توان گفت قره قروت یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی است که ما ایرانیان از سالها و قرن های بسیار دور تهیه کرده و از آن در طول روز استفاده می کنیم. این محصول منحصر به فرد و خوش طعم در اثر حرارت دادن به آب ماست، آب دوغ یا کشک به دست می آید و بر خلاف سایر ترشی هایی که ارزش غذایی چندان زیادی ندارند، قره قروت تمامی فوایدی که لبنیات دارند را دارا می باشد.

    یکی از مهمترین خواص قره قروت ارگانیک تامین انرژی بدن می باشد؛ زیرا در ساختار آن مقادیر فراوانی از پروتئین و قندهای طبیعی وجود دارد. وجود این قندها موجب می شود که سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کرده و برای انجام امور روزانه همواره سرشار از انرژی باشد و همچنین پروتئین موجود در آن باعث ایجاد بافت های مناسبی از عضله شده و برای کودکان، نوجوانان، سالمندان و ورزشکاران گزینه بسیار مفید و موثری به شمار می رود.

    قیمت فروش قره قروت محلی عمده در بازار

    قیمت فروش قره قروت محلی عمده در بازار قیمت قره قروت در بازار کشورمان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد؛ به عنوان مثال هر چقدر میزان شیری که به عنوان ماده اولیه برای تولید این محصول به کار رفته است با کیفیت تر باشد، مسلماً طعم قره قروت بهتر بوده و این امر ارزش و بهای آن را افزایش می دهد.
    همچنین قیمت قره قروتی که با شیر گوسفند به دست می آید، بیشتر از نمونه هایی است که با شیر گاو تهیه می شود؛ زیرا شیر گوسفند چرب تر بوده و طعم بهتری دارد، همچنین این شیر کمیاب تر بوده و تنها در سه ماه از سال می توان از آن برای تولید این محصول خوشمزه استفاده نمود و شیر گاو به مراتب در دسترس تر می باشد.

    همچنین شیوه تهیه این محصول نیز می تواند یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت این محصول باشد. به عنوان مثال قیمت قره قروتی که از جوشاندن آب به دست آمده از ماست کیسه ای تهیه می شود، بیشتر از نمونه ای است که از جوشاندن دوغ ریخته شده در کیسه به دست می آید، زیرا دارای بافتی پفکی و متخلخل است.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 12 − 2 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *