مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =

بازار فروش کشک نرم کارخانه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص انواع کشک نرم کارخانه ایتولید کنندگان کشک نرم کارخانه ای
  • اگر از طرفداران غذاهایی مانند آش رشته و کشک و بادمجان هستید، بدون شک انواع کشک باکیفیت را نیز به خوبی تشخیص می دهید و با خواص آنها آشنایی دارید. بازار فروش انواع کشک نرم کارخانه ای و بسته بندی شده در سراسر کشور همواره با افزایش تقاضا به ویژه در فصول سرد سال همراه است. عوامل مختلفی در این امر دخیل هستند که به بررسی و معرفی آنها جهت شناخت بازار هدف فعالین خواهیم پرداخت.

    بازار فروش کشک نرم کارخانه ای

    خواص انواع کشک نرم کارخانه ای

    خواص انواع کشک نرم کارخانه ای انواع لبنیات از مواد غذایی بسیار مقوی هستند که در تضمین سلامتی بدن و عدم ابتلا به برخی بیماری ها مفید واقع می شوند. شیر و ماست دو نوع پرمصرف از این محصولات هستند که تهیه آنها نیز چندان زمانبر نیست.
    با این حال بعد از شیر، ماست و دوغ، کشک به عنوان یکی از فرآورده های پرطرفدار شیر، طرفداران زیادی در بازار ایران دارد. از نظر ارزش غذایی هر 100 گرم کشک حدود 120 کیلو کالری انرژی دارد.
    با این حال مقدار و حجم مواد مغذی و ویتامین های موجود در این محصول تا حد قابل توجه ای تحت تاثیر کیفیت شیر می تواند متغیر باشد.
    طبق نظریه کارشناسان هر چقدر که بافت کشک تولیدی متراکم تر باشد میزان کلسیم و پروتئین موجود در آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین میزان رطوبت و آب کمتر به معنی افزایش مواد مغذی و به ویژه کلسیم در ترکیبات این محصول است.
    همانطور که می دانید مصرف کشک و دیگر فرآورده های لبنی خواص مفید و ماندگاری برای بدن دارند. از مهمترین موارد مزیت مصرفی انواع کشک نرم کارخانه ای می توان موارد زیر را عنوان کرد:

    • پیشگیری از فشار خون در بارداری: پتاسیم موجود در کشک می تواند از عدم ابتلا به فشار خون در خانم های باردار بکاهد.
    • ضد عفونی کننده دستگاه گوارش: کشک نرم حاوی مقادیر زیادی اسیدهای آلی است که اسپاسم معده را تا حد زیادی کاهش می دهد.
    • افزایش طول عمر: کشک حاوی ماده ای به نام گلوتاتیون است که روند پیری را کاهش و از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند.

    تولید کنندگان کشک نرم کارخانه ای

    تولید کنندگان کشک نرم کارخانه ای با آغاز فصل سرد، تهیه و پخت انواع آش های سنتی در نقاط مختلف کشور نیز شروع می شود. در این بین استفاده از کشک به عنوان یک طعم دهنده در پخت آش بسیار مرسوم است که به طبع آن افزایش میزان تقاضا برای خرید این محصول را در پی دارد.
    به همین علت نیز می توان نتیجه گرفت که تولید کشک نرم کارخانه ای از آغاز فصل پاییز تا اواسط بهار به مراتب بیشتر از فصل تابستان است. شرکت های تولیدی بر این امر واقف هستند و همواره سعی در عرضه بهترین نوع این محصول نسبت به سایر رقبا با قیمت مناسب هستند.
    نکته مهم اینکه نوع و کیفیت بسته بندی در کنار قوام کشک تر ارگانیک عامل مهمی در ترغیب مشتریان به خرید و افزایش میزان فروش در بازار رقابت داخلی است که کلیه تولید کنندگان و فعالین بازار باید مدنظر قرار دهند.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    نجمه آل ابراهیم دهکردی

    من در حوزه کشک مشغول به کار هستم

    مجموعه کشکینو شما را به خرید بهترین محصولات کشک دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    • 10 + 4 =
    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *